eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem gotowych konstrukcji (brama startowa, scena, ścianka) dla potrzeb organizacji imprez Gdyńskiego Centrum Sportu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-19



Ogłoszenie nr 507737-N-2018 z dnia 2018-01-19 r.

Gdyńskie Centrum Sportu: Dostawa (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem gotowych konstrukcji (brama startowa, scena, ścianka) dla potrzeb organizacji imprez Gdyńskiego Centrum Sportu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Sportu, krajowy numer identyfikacyjny 191439845, ul. Olimpijska  5/9 , 81-538  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48586223574, e-mail sekretariat@gdyniasport.pl, faks +48586223574.
Adres strony internetowej (URL): www.gdyniasport.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://gdyniasport.pl/kategoria/administracja/zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Zamawiającego
Adres:
ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem gotowych konstrukcji (brama startowa, scena, ścianka) dla potrzeb organizacji imprez Gdyńskiego Centrum Sportu
Numer referencyjny: GCS.DZPI.2710.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 44212300-2 - konstrukcje i ich części, 45223800-4 - montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji, 45262110-5 - demontaż gotowych konstrukcji. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie (udostępnienie) wraz z montażem (posadowieniem) i demontażem gotowych konstrukcji w postaci: Bramy Startowej (zwanej dalej "Bramą"), Sceny oraz Ścianki Finiszera; będących własnością Wykonawcy lub znajdujących się w jego dysponowaniu na podstawie innego tytułu prawnego, podczas imprez sportowych/biegów organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu w 2018 r. (zwanych dalej w treści "Imprezą").3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)udostępnienie Bramy Startowej na potrzeby imprez: a)Bieg Urodzinowy, który odbędzie się w terminie 17 i 18 lutego 2018 r., ustawienie Bramy na ul. Kazimierza Górskiego,b)Bieg Europejski, który odbędzie się w terminie 12 i 13 maja 2018 r., ustawienie Bramy na Skwerze Kościuszki,c)Nocny Bieg Świętojański, który odbędzie się w terminie 22/23 czerwca 2018 r., ustawienie Bramy na ul. Kazimierza Górskiego, d)Bieg Niepodległości, który odbędzie się w terminie 11 listopada 2018 r., ustawienie Bramy na Skwerze Kościuszki.2)udostępnienie Sceny na potrzeby imprez:a)Bieg Urodzinowy, który odbędzie się w terminie 17 i 18 lutego 2018 r., ustawienie Sceny w Gdynia Arena na ul. Kazimierza Górskiego,b)Bieg Europejski, który odbędzie się w terminie 12 i 13 maja 2018 r., ustawienie Sceny w hali namiotowej na Skwerze Kościuszki,c)Nocny Bieg Świętojański, który odbędzie się w terminie 22/23 czerwca 2018 r., ustawienie Sceny w Hali Gier na ul. Olimpijskiej,d)Bieg Niepodległości, który odbędzie się w terminie 11 listopada 2018 r., ustawienie Sceny w hali namiotowej na Skwerze Kościuszki.3)udostępnienie Ścianki Finiszera startowej na potrzeby imprez:a)Bieg Urodzinowy, który odbędzie się w terminie 17 i 18 lutego 2018 r., ustawienie Ścianki Finiszera w Gdynia Arena na ul. Kazimierza Górskiego,b)Bieg Europejski, który odbędzie się w terminie 12 i 13 maja 2018 r., ustawienie Ścianki Finiszera w hali namiotowej na Skwerze Kościuszki,c)Nocny Bieg Świętojański, który odbędzie się w terminie 22/23 czerwca 2018 r., ustawienie Ścianki Finiszera na boisku ze sztuczną nawierzchnią przy ul. Olimpijskiej,d)Bieg Niepodległości, który odbędzie się w terminie 11 listopada 2018 r., ustawienie Ścianki Finiszera w hali namiotowej na Skwerze Kościuszki.4)transport i rozładunek elementów konstrukcyjnych tj.: Bram, Scen i Ścianek Finiszera w terminie wskazanym przez Zamawiającego,5)montaż konstrukcji oraz jej posadowienie w terenie, zgodnie z instrukcjami montażu dostawców elementów konstrukcyjnych tj.: Bram, Scen i Ścianek Finiszera,6)demontaż i wywiezienie konstrukcji po zakończeniu Imprez,7)uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu konstrukcji.4.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie:1) Brama na Bieg Urodzinowy:a) w dniu 16.02.2018 roku o godzinie 20:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Bramy na ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni; gotowość na godzinę 8.00 w dniu 17.02.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 18.02.2018 roku, przy czym od godziny 5.00 w dniu 19.02.2018 roku musi zostać przywrócony niezakłócony przejazd, w obu kierunkach, ul. Kazimierza Górskiego. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Bramy oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 10.00 w dniu 19.02.2018 roku; Zamawiający informuje, iż konstrukcja Bramy posadowiona będzie na płytach chodnikowych;2)Brama na Bieg Europejski:a)w dniu 11.05.2018 roku o godzinie 20:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Bramy na al. Jana Pawła II (Skwer Kościuszki) w Gdyni; gotowość na godzinę 8.00 w dniu 12.05.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 13.05.2018 roku, Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Bramy oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 10.00 w dniu 14.05.2018 roku; Zamawiający informuje, iż konstrukcja Bramy posadowiona będzie na płytach chodnikowych;3) Brama na Nocny Bieg Świętojański:a)w dniu 22.06.2018 roku o godzinie 6:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Bramy na ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni; gotowość na godzinę 20.00 w dniu 22.06.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 3.00 w dniu 23.06.2018 roku, przy czym od godziny 6.00 w dniu 23.06.2018 roku musi zostać przywrócony niezakłócony przejazd, w obu kierunkach, ul. Kazimierza Górskiego. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Bramy oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 10.00 w dniu 23.06.2018 roku; Zamawiający informuje, iż konstrukcja Bramy posadowiona będzie na płytach chodnikowych;4)Brama na Bieg Niepodległości:a)w dniu 10.11.2018 roku o godzinie 6:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Bramy na al. Jana Pawła II (Skwer Kościuszki) w Gdyni; gotowość na godzinę 6.00 w dniu 11.11.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 18:00 w dniu 11.11.2018 roku. Natomiast Wszystkie elementy konstrukcyjne Bramy oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 10.00 w dniu 12.11.2018 roku; Zamawiający informuje, iż konstrukcja Bramy posadowiona będzie na kostce brukowej i trawniku (po połowie podstawy każdej nogi będzie stało na trawniku i kostce brukowej).5)Sceny na Bieg Urodzinowy:a)w dniu 16.02.2018 roku o godzinie 7:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Sceny w Gdynia Arena na ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni; gotowość na godzinę 13.00 w dniu 16.02.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 18.02.2018 roku. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Sceny oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 18.02.2018 roku,6)Sceny na Bieg Europejski:a)w dniu 11.05.2018 roku o godzinie 15:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Sceny w hali namiotowej na Skwer Kościuszki w Gdyni; gotowość na godzinę 7.00 w dniu 12.05.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 13.05.2018 roku, Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Sceny oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 13.05.2018 roku,7)Sceny na Nocny Bieg Świętojański:a)w dniu 22.06.2018 roku o godzinie 10:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Sceny w Hali Gier na ul. Olimpijskiej; gotowość na godzinę 18.00 w dniu 22.06.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 3.00 w dniu 23.06.2018 roku. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Sceny oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 6.00 w dniu 23.06.2018 roku,8)Sceny na Bieg Niepodległości:a)w dniu 10.11.2018 roku o godzinie 15:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Sceny w hali namiotowej ustawionej na Skwer Kościuszki w Gdyni; gotowość na godzinę 6.00 w dniu 11.11.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 18:00 w dniu 11.11.2018 roku. Natomiast Wszystkie elementy konstrukcyjne Sceny oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 11.11.2018 roku.9)Ścianki Finiszera na Bieg Urodzinowy:a)w dniu 16.02.2018 roku o godzinie 7:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Ścianki Finiszera w Gdynia Arena na ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni; gotowość na godzinę 13.00 w dniu 16.02.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 18.02.2018 roku. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Ścianki Finiszera oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 18.02.2018 roku,10)Ścianki Finiszera na Bieg Europejski:a)w dniu 11.05.2018 roku o godzinie 15:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Ścianki Finiszera na Skwer Kościuszki w Gdyni na parkingu przed Akwarium Gdyńskim; gotowość na godzinę 7.00 w dniu 12.05.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 16.00 w dniu 13.05.2018 roku, Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Ścianki Finiszera oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 13.05.2018 roku,11)Ścianki Finiszera na Nocny Bieg Świętojański:a)w dniu 22.06.2018 roku o godzinie 10:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Ścianki Finiszera na ul. Olimpijskiej na boisku ze sztuczną nawierzchnią; gotowość na godzinę 18.00 w dniu 22.06.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 3.00 w dniu 23.06.2018 roku. Natomiast wszystkie elementy konstrukcyjne Ścianki Finiszera oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 6.00 w dniu 23.06.2018 roku,12)Ścianki Finiszera na Bieg Niepodległości:a)w dniu 10.11.2018 roku o godzinie 15:00 należy dostarczyć i rozpocząć rozstawianie Ścianki Finiszera w hali namiotowej ustawionej na Skwer Kościuszki w Gdyni; gotowość na godzinę 6.00 w dniu 11.11.2018 roku; b)rozpoczęcie demontażu od godziny 18:00 w dniu 11.11.2018 roku. Natomiast Wszystkie elementy konstrukcyjne Ścianki Finiszera oraz cały sprzęt Wykonawcy musi zostać wywieziony z miejsca realizacji do godziny 21.00 w dniu 11.11.2018 roku.5.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdorazowo konstrukcji o estetycznym wyglądzie, nie uszkodzonych elementach, o treści na banerach, stanowiących zewnętrzną powłokę Bramy, wypełnienie Ścianki Finiszera oraz plecy Sceny zgodnej z projektem graficznym przekazanym każdorazowo Wykonawcy przez Zamawiającego. W razie dostarczenia Konstrukcji zużytych, zniszczonych, uszkodzonych o nieestetycznym wyglądzie, niezgodności treści na banerach Zleceniodawca postawi konstrukcję do dyspozycji Wykonawcy, do natychmiastowego demontażu, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie z tytułu dostarczenia i posadowienia konstrukcji niezgodnej z przedmiotem zamówienia.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.1)Bramy startowe (rysunek/wizualizacja stanowi Załączniku nr 7 do SWIZ):a)wymiary bramy w przypadku bramy na Bieg Urodzinowy i Nocny Bieg Świętojański:a1) wymiar zewnętrzny - wysokość 4,5 m, szerokość 9 m i grubość 1,5 m,a2) wymiar prześwitu pod Bramą - wysokość 3 m (mierzone od podłoża do dolnej krawędzi belki poziomej), szerokości 6 m (mierzone od wewnętrznych krawędzi nóg Bramy),b)wymiary bramy w przypadku bramy na Bieg Europejski i Bieg Niepodległości: b1) wymiar zewnętrzny - wysokość 5 m, szerokość 12 m i grubość 2 m,b2) wymiar prześwitu pod Bramą - wysokość 3 m (mierzone od podłoża do dolnej krawędzi belki poziomej), szerokości 8 m (mierzone od wewnętrznych krawędzi nóg Bramy) ,c)na środku Bramy, w odległości od 10 do 15 cm od krawędzi dolnej belki poziomej Bramy, znajdować się musi dwustronny (wyświetlacz po obu stronach) zegar diodowy z 3 parami cyfr, rozdzielonymi ":". Zegary muszą być sterowane zdalnie za pomocą pilota bezprzewodowego lub przewodowego (obsługiwanego z poziomu ulicy). Wysokość cyfr na zegarze nie może być mniejsza niż 20 cm. Zegary muszą być w pełni sprawne, w szczególności dotyczy to wszystkich diod odpowiadających za wyświetlanie czasu,d)na krawędziach prześwitu (dolnej belki poziomej i wewnętrzne krawędzie obu nóg), od strony stref startowych (każdorazowo strona ustalona z Zamawiającym) Brama każdorazowo musi być wyposażona w źródła światła LED (typu LED bary o długości minimum 60 cm każdy, zamontowane źródła światła nie mogą odstawać od bryły Bramy więcej niż 15 cm). Ilość źródeł światła: po minimum 3 szt. na każdą nogę i 5 szt. na belkę poziomą, e)wszystkie źródła światła muszą mieć możliwość zmiany koloru światła, w minimalnym zakresie: pomarańczowy, błękitny, zielony, granatowy, biały, żółty, czerwony, możliwość płynnej zmiany koloru oraz programowania pulsowania/migania światła. Wykonawca każdorazowo zapewni urządzenie sterujące kolorem i programami świecenia wraz z obsługą w terminach i godzinach:e1) podczas Biegu Urodzinowego w terminie 18 lutego 2018 r., w godzinach 9:00 - 13:00,e2) podczas Biegu Europejskiego w terminie 13 maja 2018 r., w godzinach 9:00 - 13:00,e3) podczas Nocnego Biegu Świętojańskiego w terminie 22/23 czerwca 2018 r., od godziny 20:00 w dniu 22 czerwca 2018 r. do godziny 3:00 w dniu 23 czerwca 2018 r.e4) podczas Bieg Niepodległości w terminie 11 listopada 2018 r., w godzinach 14:00 - 18:00.f)cała konstrukcja użyta do budowy Bramy musi zostać zasłonięta przez rozpięte, na całej zewnętrznej powierzchni bramy, banery. Zamawiający nie dopuszcza przytwierdzania banerów bezpośrednio do konstrukcji Bramy ani użycia w tym celu zacisków elektrycznych (trytytek) czy też innych widocznych elementów mocujących. Zamawiający sugeruje wykorzystanie drewnianych ram (lub równoważnych), na których rozpięte zostaną banery i przytwierdzone za pomocą zszywek. Banery zostaną zapewnione przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe dane w postaci formatek, na bazie, których Zamawiający każdorazowo przygotuje projekty graficzne, które następnie przekaże Wykonawcy w celu wykonania banerów (materiał blockout, min. 600 g/m^2) w rozdzielczości nie mniejszej niż 720 DPI nie większej niż 1440 DPI. Zamawiający zakłada wykonanie projektu graficznego (pełna paleta kolorów) obejmującego całą powierzchnię banerów na każdy z czterech biegów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystąpienia szczelin pomiędzy ramami z banerami większych niż 2 mm, g)konstrukcja Bramy musi być ustawiona w sposób nieinwazyjny w stosunku do podłoża oraz elementów infrastruktury danego miejsca,h)zastosowana konstrukcja Bramy oraz obciążenie mają zapewniać stabilność i wytrzymałość Bramy,i)dostarczona i rozstawiona konstrukcja Bramy musi składać się z tzw. kratownicy scenicznej; Wykonawca na własny koszt zapewnia transport środków niezbędnych do realizacji zamówienia oraz na własny koszt rozstawia konstrukcję Bramy przy użyciu podnośnika widłowego, jeżeli taki będzie wymagany, niezbędne obciążenie Bramy, banery rozpięte na ramach (Zamawiający sugeruje wykorzystanie drewnianych ram lub równoważnych), stanowiące powłokę zewnętrzną Bramy oraz dokona na własny koszt demontażu całej konstrukcji,j)Brama w całości musi być wykonana ze stali ocynkowanej lub aluminium, nie dopuszcza się możliwości dostarczenia Konstrukcji z innego tworzywa, k)wszystkie dostarczone i ustawione elementy konstrukcyjne muszą być wolne od jakichkolwiek elementów używanych do mocowania banerów reklamowych itp.,l)wszystkie dostarczone elementy konstrukcyjne muszą być tego samego typu w rozmiarze zgodnym z zamówieniem,m)waga obciążenia musi zapewniać stabilność konstrukcji z uwzględnieniem zawieszonych na niej ram wraz z banerami,n)Wykonawca zapewni w trakcie wykonywania obowiązków umowy do dyspozycji Zamawiającego swoją ekipę montażową oraz oddeleguje swojego przedstawiciela w celu zapewnienia asysty technicznej na czas, w którym Brama będzie stała tj. od momentu jej ustawienia do momentu jej złożenia; przez asystę techniczną Zamawiający rozumie doglądanie stanu technicznego Bramy oraz wezwanie ekipy montażowej Wykonawcy, która w każdej chwili będzie w stanie usunąć ewentualne usterki.2)Sceny z oświetleniem ((rysunek/wizualizacja stanowi Załączniku nr 8 do SWIZ):a)o wymiarach 4m x 6m na podwyższeniu o wysokości 60 cm ze schodkami (2 szt.) dobranymi do wysokości sceny,b) na scenie musi znajdować się rama (z tzw. kratownicy scenicznej, o grubości profili maksymalnie 30 cm, wykonana ze stali ocynkowanej lub aluminium, nie dopuszcza się możliwości dostarczenia konstrukcji z innego tworzywa) o wymiarach 4m x 6m i wysokości 3,5m (mierzone od górnej powierzchni podwyższenia do górnej powierzchni kratownicy). Konieczność utrzymania konkretnych rozmiarów wynika z ustawiania sceny w hali namiotowej o skośnym dachu (jeśli chodzi o wysokość całej sceny) oraz ustawienie podium na scenie, na którym stają zawodnicy , którzy nie mogą być zasłaniani przez kratownicę czy podwieszone oświetlenie. c)Kratownica musi stanowić jednolitą bryłę, tj. nie dopuszcza się możliwości podwieszenia "sufitu" na wózkach czy też łańcuchach,d)na ramie muszą znajdować się światła LED (typu LED bary o długości minimum 60 cm każdy, zamontowane źródła światła nie mogą odstawać od profili kratownicy więcej niż 15 cm) w ilości po 4 źródła światła na każdej z 4 belek górnych, każdy z możliwością zmiany kolorów, w minimalnym zakresie: zielony, niebieski, żółty, czerwony,e)na podwyższeniu i po jego bokach musi znajdować się wykładzina w kolorze niebieskim lub granatowym,f)tył sceny/kratownicy musi być wyposażony w "plecy" w postaci kolorowego banneru siatkowanego,g)Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe dane w postaci formatki, na bazie, której Zamawiający każdorazowo przygotuje projekty graficzne, które następnie przekaże Wykonawcy w celu wykonania baneru (materiał blockout, min. 350 g/m^2) w rozdzielczości nie mniejszej niż 720 DPI nie większej niż 1440 DPI. Zamawiający zakłada wykonanie projektu graficznego (pełna paleta kolorów) obejmującego całą powierzchnię baneru na każdy z czterech biegów.h)Zamawiający nie dopuszcza aby kratownica wystawała poza scenę, tym samym stała obok sceny. Nie dopuszcza się również użycia żadnego typu podpór czy stojaków wpływających na ograniczenie przestrzeni na scenie ponad miejsce, które zajmowane jest przez użyte w konstrukcji kratownicy profile,3)Ścianki Finiszera składająca się:a)z ramy wykonanej z tzw. trawersów scenicznych i rozwieszonego na niej banneru siatkowanego. Wysokość całkowita ścianki to 3 m, szerokość to 6 m,b)ścianka musi być stabilna i dociążona w sposób zapewniający bezpieczne funkcjonowanie jej podczas imprezy,c)baner musi być rozwieszony w sposób estetyczny, zasłaniający całą konstrukcję, nie dopuszcza się odstawania "trytytek" (opasek zaciskowych),d)Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe dane w postaci formatki, na bazie, której Zamawiający każdorazowo przygotuje projekt graficzny, który następnie przekaże Wykonawcy w celu wykonania banneru (materiał blockout, min. 350 g/m^2) w rozdzielczości nie mniejszej niż 720 DPI nie większej niż 1440 DPI. Zamawiający zakłada wykonanie projektu graficznego (pełna paleta kolorów) obejmującego całą powierzchnię baneru na każdy z czterech biegów.7.Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia:1)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty dostawy, transportu (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), montażu, posadowienia i demontażu,2)Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia elementów konstrukcyjnych na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę konstrukcji,3)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe/demontażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie montażu oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem montażu/demontażu; Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury; Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę,4)Wykonawca zobowiązuje się zorganizować teren/y montażu/demontażu własnym staraniem i na własny koszt, przestrzegać warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymywać porządek na terenie/ach montażu/demontażu,5)wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności,6)Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych/demontażowych,7)Zamawiający zapewni we własnym zakresie wyłączenia z ruchu kołowego ul. Kazimierza Górskiego, na odcinku, na którym posadowiona zostanie Brama, na podstawie decyzji administracyjnej, w terminach, o których mowa w ust. 3 pkt. 1) lit. a) i c).8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji, w wersji papierowej w trzech egzemplarzach dla każdej Bramy, Sceny i ścianki Finiszera (tj. dla każdej realizacji), niezbędnej do dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym robót budowlanych w zakresie posadowienia Bram, Sceny i ścianki Finiszera zawierającej w szczególności:a)opis techniczny wraz z opisem sposobu posadowienia,b)niezbędne rysunki i szkice, w tym w szczególności rysunek zagospodarowania terenu wraz z naniesioną lokalizacją Bramy na mapie do celów informacyjnych, wraz z zaznaczonymi wymiarami oraz sposobem posadowienia w terenie,c)informacja BIOZ,d)atesty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, wykonane oraz podpisane (wraz z pieczątką) przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Przekazanie Zamawiającemu ww. dokumentacji ma nastąpić najpóźniej do dnia 30 marca 2018 r. z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej imprezy Bieg Urodzinowy, która ma zostać dostarczona w dniu podpisania umowy.W przypadku gdy wymienione dokumenty nie będą wystarczające do uzyskania zaświadczenia zgłoszenia robót budowlanych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie uzupełni dokumentację.9.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 250.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia losowe.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji którejkolwiek z dostaw wskazanych w ust. 3, szczególnie w przypadku gdyby Impreza została odwołana lub gdyby przekazano ją do realizacji innemu Podmiotowi, bez prawa do wynagrodzenia. Z tytułu rezygnacji nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 11.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne.13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.16.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.17.W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 44212300-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223800-4
45262110-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a)należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na dostawie (udostępnieniu/dzierżawie/najmie/leasingu) konstrukcji w postaci demontowanej bramy wykonanej ze stali ocynkowanej lub aluminiowej wraz z jej montażem, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), zawierający co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, polegające na dostawie (udostępnieniu/dzierżawie/najmie/leasingu) konstrukcji w postaci demontowanej bramy wykonanej ze stali ocynkowanej lub aluminiowej wraz z jej montażem, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; wraz z dowodami czy dostawy zostały wykonane należycie, w postaci:a1) referencji bądź innego dokumentu wystawionego przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane , lub a2) oświadczenia Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w lit. a1).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3)dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu:a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii,b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii,4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów:a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w oryginale,c) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określą w szczególności:c1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,c2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.W przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 lit b), Wykonawca nie będzie musiał przedkładać przedmiotowych dokumentów.2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Rozdzielczość nadruku30,00
Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy, w tym w szczególności gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w tym w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego w tym: rezygnacji z organizacji imprezy sportowej, rezygnacji z realizacji części umowy,4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym rezygnacji z organizacji imprezy sportowej przez Zamawiającego lub przesunięcia terminu organizacji imprezy sportowej,5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,6) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,8) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.