eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlenj na ulicach m. Słupska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50768

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlenj na ulicach m. Słupska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Wiesław Kurtiak, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Realizacja zadan gminy obejmujących sprawy dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlenj na ulicach m. Słupska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pasy drogowe ulic miasta Słupska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej zlokalizowanych w pasach drogowych ulic m. Słupska, dla których zarządcą jest Gmina Miejska Słupsk polegające między innymi na: - zapewnieniu utrzymania w pełnej sprawności elektrycznej, technicznej, estetycznej urządzeń, - prowadzeniu dokumentacji eksploatacyjnej utrzymywanych urządzeń sygnalizacji świetlnych, - wykonywaniu robót poza utrzymaniowych wynikających z aktualnych potrzeb Zamawiającego, interwencji lub awarii. 2.W wypadku zaistniałych awarii stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca usunie awarie: a) na drogach krajowych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, b) na drogach pozostałej kategorii w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 3.Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w ciągu 1 godziny) po otrzymaniu informacji (telefon, fax od Straży Miejskiej, Policji, Zamawiającego lub firm zajmujących się bieżącym utrzymaniem pasów drogowych, na podstawie innych umów zawartych z Zamawiającym) zabezpieczyć i oznakować miejsca stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, do czasu usunięcia zagrożenia przez odpowiedzialne firmy. 4.Wykonawca ma obowiązek zapewnić wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę w bezpośrednią łączność telefoniczną. 5.W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu na skutek zamknięcia odcinka drogi, do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz po usunięciu awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, przywrócenie oznakowania do stanu pierwotnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w ST 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.62.13 - Instalowanie sprzętu do kierowania ruchem drogowym Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej zlokalizowanych w pasach drogowych ulic m. Słupska, dla których zarządcą jest Gmina Miejska Słupsk. 1.URZĄDZENIA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ Urządzenia sygnalizacji świetlnej składają się z zestawu urządzeń optyczno - elektrycznych (komór sygnałowych) służących do wyświetlania sygnałów przeznaczonych dla uczestników ruchu, konstrukcji wsporczych, masztów sygnałowych, fundamentów, kabla sterowniczego, sterownika, szafy zasilająco - pomiarowej. W ramach obowiązków w zakresie urządzeń regulacji ruchu należy wykonywać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów urządzeń regulacji ruchu (sygnalizacji świetlnej) w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia. Zakres obejmuje: 1)sterowniki wraz z fundamentami, 2)konstrukcje wsporcze tj. maszty sygnalizacyjne niskie, wysokie wraz z fundamentami i wysięgnikami, 3)przewieszki z lin stalowych, 4)latarnie sygnałowe i konsole, 5)sygnalizatory dźwiękowe, 6)przyciski dla pieszych, 7)kable sterownicze, 8)kable koordynacyjne, 9)kable zasilające, 10)pętle indukcyjne, 11)realizację programów pracy sygnalizacji z planów sygnalizacyjnych zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją (nie wymagająca dodatkowego wyposażenia lub wymiany sterownika sygnalizacji), 12)nadzorowanie prawidłowego działania układów zabezpieczeń kolizyjnych, 13)zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej urządzeń sygnalizacyjnych zasilających zgodnie z obowiązującymi przepisami, 14)dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlanie wszystkich sygnałów świetlnych poprzez bieżące naprawy niepalących się sygnałów świetlnych i dźwiękowych, 15)zapewnienie odpowiedniej stabilności mocowania konstrukcji wsporczych, 16)dbanie o estetyczny wygląd urządzeń, 17)zapewnienie całodobowego dyżuru konserwatora sygnalizacji świetlnej. 2.OZNAKOWANIE PIONOWE I INNE URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO Do oznakowania pionowego zalicza się: znaki ostrzegawcze, znaki nakazu i zakazu, znaki informacyjne, kierunku, miejscowości i znaki uzupełniające zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393). Zakres robót utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmuje m.in.: 1)znaki pionowe 5.300 szt. (odblaskowe w tym 40 szt. folia II generacji, 2)słupki (3.800 szt.)i konstrukcje wsporcze znaków (100 szt), 3)tablice kierunkowe, drogowskazy itp.40 szt.(odblaskowe w tym, 10 szt. folia II generacji) 4)słupki przeszkodowe U-5a (170 szt.), 5)bariery łańcuchowe 2.400 mb (pojedyncze i podwójne), 6)słupki zaporowe 700 szt., 7)bariery ochronne z rur stalowych 900 mb, 8)bariery (płoty) z siatki w ramkach 1.150 mb, 9)progi zwalniające 600 kpl., 10)bariery sprężyste 490 mb, 11)lustra drogowe 10 szt., 12)tablice z nazwami ulic 700 szt. Uwaga: Podana ilość urządzeń może ulec zmianom wynikającym ze zmian w organizacji ruchu w mieście. W ramach bieżącego utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń BRD należy wykonać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia, między innymi: 1)ponowne stawianie, mocowanie urządzeń, 2)prostowanie i poprawianie, 3)usuwanie zabrudzeń, 4)naprawa lub wymiana nie nadających się do naprawy słupków, znaków i innych urządzeń po zniszczeniach, kolizjach, aktach wandalizmu itp., 5)coroczne odnawianie barier ochronnych, łańcuchowych, segmentowych i innych oraz słupków blokujących poprzez usuwanie korozji i malowanie, 6)dokręcanie śrub i uchwytów, 7)ponowne mocowanie łańcuchów, 8)mycie lic znaków oraz innych urządzeń co najmniej 2 razy w roku na ciągach głównych i 1 raz w roku na pozostałych ulicach 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 26000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp i zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp w szczególności: 1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot postępowania, tj.: 1.1.1 przedmiotem działalności - roboty budowlane w zakresie budowy dróg kołowych i szynowych; 1.1.2 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)minimum 5 zadań polegających na wykonywaniu robót z zakresu budowy sygnalizacji świetlnej, oznakowania pionowego; b)roboty polegające na utrzymaniu minimum 25 sygnalizacji świetlnych sterowanych za pomocą sterowników MSR, MSR 2002 i SCR; c)roboty w bezpośrednim wykonawstwie z zakresu utrzymania sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego w ciągu 12 miesięcy; 1.2 dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają wykwalifikowaną kadrę z uprawnieniami do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia: 1.2.1 dysponują minimum 2 osobami na stanowisku konserwatora sygnalizacji świetlnych, którzy w okresie ostatnich 3 lat obsługiwali sygnalizacje sterownikami typu MSR, MSR-S, MSR 2002, SCR i posiadają zaświadczenie z przeszkolenia w zakresie konserwacji sterowników; 1.2.2 dysponują minimum 1 osobą z wykształceniem w specjalności inżynierii ruchu lub inżynierii komunikacyjnej; 1.2.3 dysponują minimum 1 pracownikiem (kierownikiem budowy lub robót) posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającym kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i pomiarów. Uprawnienia budowlane należy przedłożyć zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2003r. Dz.U. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami); 1.2.4 dysponują minimum 2 pracownikami do obsługi malowarek do znaków poziomych; 1.3 dysponują co najmniej następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: 1.3.1 podnośnik samochodowy do obsługi urządzeń sygnalizacyjnych na wysokościach - szt. 1; 1.3.2 piła do asfaltu - szt. 1; 1.3.3 frezarka do usuwania oznakowania poziomego - szt. 1; 1.3.4 młot pneumatyczny lub elektryczny do kucia otworów w nawierzchni -szt. 1; 1.3.5 agregat prądotwórczy - szt. 1; 1.3.6 malowarka do znaków poziomych - szt. 1; 1.3.7 samochody osobowo - ciężarowe - szt. 2; 1.3.8 posiadają bazę sprzętową zlokalizowaną na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 25 km od granic miasta; 1.3.9 posiadają system łączności zapewniający całodobowy kontakt z pracownikiem dyżurującym; 1.4 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 150.000 PLN; 1.5 osiągnęli w okresie 2003, 2004, 2005 w każdym roku przychody roczne netto ze sprzedaży produktów nie mniejsze niż 1.500.000,00 PLN - na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\ lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - średni obrót roczny w okresie 2003, 2004, 2005,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony dokumentami; 1.6 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 2.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/. 2.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 2.3.1.warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz w punkcie 1.1. i 1.6 niniejszego rozdziału musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2.3.2. warunki określone w pkt 1.1.1; 1.2; 1.3; 1.4 i 1.5 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2.3.3.w przypadku pkt 1.1.2. warunek będzie spełniony, jeżeli każdy z nich wykaże określoną ilość zadań, natomiast okres wykonywania przedmiotu zamówienia będzie sumowany. 2.4. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 2.5. Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu w liczbie określonej w ogłoszeniu nie większej niż 20. 2.6. Jeżeli liczba wykonawców, ktorzy spełniają ww. warunki udziału w postepowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.2 lit. b) tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy - w tym okresie roboty polegające na utrzymaniu największej liczby sygnalizacji świetlnych sterowanych za pomocą sterowników MSR, MSR 2002 i SCR. Znaczenie niniejszego warunku 100 %. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 3.2.1 roboty polegające na utrzymaniu największej liczby sygnalizacji świetlnych sterowanych za pomocą sterowników MSR, MSR 2002 i SCR. Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone według wzoru: D=liczba sygnalizacji świetlnych będących w utrzymaniu/największa liczba sygnalizacji świetlnych będących w utrzymaniu x 100 x 100%. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać wykonawcy: 3.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp wykonawca przedkłada oświadczenia i dokumenty: 3.1.1 Oświadczenie na podstawie art. 50 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.1.2 Koncesję, zezwolenia lub licence, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia; 3.1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada: 3.2.1.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2.2. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie. 3.2.3. Wykaz osób i podmiotów, które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3.2.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 3.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 3.3.1. Bilans i rachunek zysków i strat w przypadku Wykonawców sporządzających sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a 3.3.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.3.3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5. Pozostali Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału przedkładają zgodnie z wytycznymi zawartymi w ww. rozporządzeniu. 6. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi określone w art. 23 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa 50 2. Cena jednostkowa 30 3. Stawki (Rg-waga 20%+Cm-waga 50%+Ps-waga30%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.