eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Oczyszczanie Miasta-letnie oczyszczanie Miasta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Olkusz: Oczyszczanie Miasta-letnie oczyszczanie Miasta.
Numer ogłoszenia: 507568 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie Miasta-letnie oczyszczanie Miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z oczyszczaniem Miasta i Gminy Olkusz w 2013 roku (tj. zamiatanie ulic, parkingów, chodników, opróżnianiem koszy ulicznych, sprzątanie przystanków i terenów zielonych) - z podziałem na 13 zadań. Zadanie 1 - Mechaniczne oczyszczanie ulic. Zadanie 2 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie chodników. Zadanie 3 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie parkingów. Zadanie 4 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie przystanków. Zadanie 5 - Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta Olkusz. Zadanie 6 - Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Olkusz. Zadanie 7 - Utrzymanie porządku na osiedlowych terenach zieleni. Zadanie 8 - Utrzymanie porządku na miejskich terenach zieleni. Zadanie 9 - Obsługa imprez miejskich. Zadanie 10 - Odbiór odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie użyteczne. Zadanie 11 - Ustawienie i opróżnianie kontenera typu KP-7. Zadanie 12 - Ustawienie i opróżnianie dwóch kontenerów typu SK-1100. Zadanie 13 - Mycie szklanych konstrukcji na płycie rynku. Każde zadanie stanowi oddzielną część. Rodzaj i ilość usług objętych zamówieniem wyszczególniony jest w załącznikach: 1A , 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7A i 8A do umowy. 1. Każde Zadanie stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedno, kilka lub wszystkie Zadania. 2.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3, 90.91.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: Zadanie 1 - 1.100,00 PLN Zadanie 2 - 2.100,00 PLN Zadanie 3 - nie wymagane Zadanie 4 - nie wymagane Zadanie 5 - 4.500,00 PLN Zadanie 6 - 950,00 PLN Zadanie 7 - nie wymagane Zadanie 8 - 1.000,00 PLN Zadanie 9 - nie wymagane Zadanie 10 - nie wymagane Zadanie 11 - 1.050,00 PLN Zadanie 12 - nie wymagane Zadanie 13 - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności posiadania zezwolenia na: -odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, objętych zamówieniem, wynikające z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) -transportu odpadów komunalnych objętych zamówieniem, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) - dotyczy zadania 1-12.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać dysponowanie: - dla Zadania 1 - jedną zamiatarkę i jeden samochód o ładowności co najmniej 1,5t lub ciągnik z przyczepą do wywozu nieczystości, dla pozostałych (2-13) części nie dokonuje opisu spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjno - podawczym w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Mechaniczne oczyszczanie ulic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -mechanicznego zamiatania ulic na całej powierzchni dróg gminnych /łączna długość dróg - 52,869km/ na terenie miasta Olkusz zgodnie z załącznikiem nr 1A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -zamiatania ulic w technologii /na mokro/ w I i II kategorii, -usuwania w okresie jesiennym /na bieżąco/ liści z jezdni (dotyczy kategorii I i II, zgodnie z załącznikiem nr 1A do umowy/ -zbierania liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych dróg gminnych, -usuwania /zdzieranie/ na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach ujętych w załączniku nr 1A do umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie chodników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -zmechanizowanego lub ręcznego oczyszczania chodników na całej powierzchni /łączna powierzchnia chodników - 30.395m2/ zgodnie z załącznikiem nr 2A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -usuwania w okresie jesiennym /na bieżąco/ liści z chodników, zgodnie z załącznikiem nr 2A do umowy, -usuwania /zdzieranie/ na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich chodnikach ujętych w załączniku nr 2A do umowy, -usuwania w okresie objętym umową na bieżąco śmieci z chodników, -zbierania liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych chodników,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.32.00-8, 90.61.10.00-3, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie parkingów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -zmechanizowanego lub ręcznego oczyszczania parkingów na całej powierzchni /łączna powierzchnia parkingów - 17.529m2/ zgodnie z załącznikiem nr 3A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -usuwania w okresie jesiennym /na bieżąco/ liści z parkingów, zgodnie z załącznikiem nr 3A do umowy, -usuwania /zdzieranie/ na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich parkingach ujętych w załączniku nr 3A do umowy, -usuwania w okresie objętym umową na bieżąco śmieci z parkingów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00-7, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Zmechanizowane lub ręczne oczyszczanie przystanków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -zmechanizowanego lub ręcznego oczyszczania przystanków na całej powierzchni /łączna powierzchnia przystanków - 322m2/ zgodnie z załącznikiem nr 4A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -usuwania w okresie jesiennym /na bieżąco/ liści z przystanków, zgodnie z załącznikiem nr 4A do umowy, -usuwania /zdzieranie/ na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich przystankach ujętych w załączniku nr 4A do umowy, -usuwania w okresie objętym umową na bieżąco śmieci z przystanków /poza śmieciami zgromadzonymi w koszach na śmieci/, -jednorazowe mycie wiat przystankowych, -bieżące mycie tablicy z rozkładem jazdy, ławek i siedlisk, -bieżące usuwanie ogłoszeń, powieszonych w miejscach niedozwolonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta Olkusz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -bieżącego opróżniania koszy ulicznych znajdujących się na terenie miasta Olkusz z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnianie się, zgodnie z załącznikiem nr 5A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -informowaniu Zamawiającego o zniszczonych, skradzionych lub uszkodzonych koszach ulicznych, -utrzymywanie czystości w obrębie koszy, -przenoszenie koszy na miejsca wskazane przez Zamawiającego, lub ustawianie nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego /nie dotyczy koszy wymagających montażu/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Olkusz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -bieżącego opróżniania koszy ulicznych znajdujących się na terenie Gminy Olkusz z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnianie się, zgodnie z załącznikiem nr 6A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -informowaniu Zamawiającego o zniszczonych, skradzionych lub uszkodzonych koszach ulicznych, -utrzymywanie czystości w obrębie koszy, -przenoszenie koszy na miejsca wskazane przez Zamawiającego, lub ustawianie nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego /nie dotyczy koszy wymagających montażu/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Utrzymanie porządku na osiedlowych terenach zieleni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -bieżącego usuwania śmieci /tj. papierów, szkła, niedopałków papierosów, puszek, opakowań z tworzyw sztucznych, worków foliowych, śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, odchodów zwierzęcych, itp./ z osiedlowych terenów zieleni /o łącznej powierzchni 92 464,0m2/, zgodnie z załącznikiem nr 7A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -usuwania w okresie objętym umową liści z ciągów pieszych /nie ujętych w załączniku nr 2A do umowy/ znajdujących się na terenach zieleni,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Utrzymanie porządku na miejskich terenach zieleni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -bieżącego usuwania śmieci /tj. papierów, szkła, niedopałków papierosów, puszek, opakowań z tworzyw sztucznych, worków foliowych, śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, odchodów zwierzęcych, itp./ z miejskich terenów zieleni /o łącznej powierzchni 301.043,0m2/, zgodnie z załącznikiem nr 8A do umowy, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -usuwania w okresie objętym umową liści z ciągów pieszych /nie ujętych w załączniku nr 2A do umowy/ znajdujących się na terenach zieleni,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Obsługa imprez miejskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -ustawienie 20 pojemników na odpady o pojemności min. 120 litrów, -opróżnianie w/w pojemników z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnianie się, -trzymywanie czystości w obrębie w/w pojemników, -utrzymywanie czystości na terenie na którym odbywa się impreza, -zebrania, transportu i przekazania odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko, -mechaniczne lub ręczne omiecenie terenu na którym odbywała się impreza oraz terenów przyległych /bezpośrednio po zakończeniu imprezy/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Odbiór odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie - użyteczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -odbioru odpadów zapakowanych w worki foliowe w dniach i w miejscach wskazanych każdorazowo przez zamawiającego, -zebrania, transportu i przekazania odpadów na składowisko,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Ustawienie i opróżnianie kontenera typu KP-7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -ustawienia jednego kontenera typu KP-7 o pojemności 7m3 przy ul. Osieckiej /na targowisku/, -usuwania, transportu i przekazania odpadów komunalnych z częstotliwością dwa razy w tygodniu /każdy wtorek i piątek/ na składowisko, -utrzymywania czystości w obrębie kontenera, -utrzymania kontenera w należytym stanie spełniającym techniczne wymogi bezpieczeństwa, higieny i ochrony środowiska, -dezynfekcji i mycia kontenera raz w tygodniu, gdy temperatura powietrza przekroczy 20°C /po każdorazowym opróżnieniu/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Ustawienie i opróżnianie dwóch kontenerów typu SK-1100..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -ustawienia dwóch kontenerów typu SK-1100 o pojemności 1,1m3 za budynkiem UMiG w Olkuszu, -usuwania, transportu i przekazania odpadów komunalnych z częstotliwością raz w tygodniu /każda środa/ na składowisko, -utrzymywania czystości w obrębie kontenerów, -utrzymania kontenerów w należytym stanie spełniającym techniczne wymogi bezpieczeństwa, higieny i ochrony środowiska, -dezynfekcji i mycia kontenerów raz w tygodniu, gdy temperatura powietrza przekroczy 20°C /po każdorazowym opróżnieniu/,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Mycie szklanych konstrukcji na płycie rynku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do: -mycia szklanych konstrukcji /o łącznej powierzchni 100m2/, zainstalowanych na płycie rynku po zakończonej rewitalizacji olkuskiej starówki, /jeden raz w roku/ -usunięcia z konstrukcji wszystkich zabrudzeń /tj. ptasich odchodów, napisów, ogłoszeń, smug pozostałych po umyciu itd./ -zabezpieczenie sprzętu niezbędnego do wykonania prac, -sprzątnięcie terenu po zakończeniu prac,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00-9, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.