eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast dla Jednostki Wojskowej 2063 oraz Domu Emeryta Wojskowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Warszawa: Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast dla Jednostki Wojskowej 2063 oraz Domu Emeryta Wojskowego
Numer ogłoszenia: 507442 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432150 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast dla Jednostki Wojskowej 2063 oraz Domu Emeryta Wojskowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawy pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast dla Jednostki Wojskowej 2063 oraz Domu Emeryta Wojskowego (kod CPV: 15811000-6, 15812000-3). Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Ofercie wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ. 3. Asortyment obowiązkowo powinien być oznaczony: nazwą produktu, masą netto, nazwą dostawcy - producenta, krajem pochodzenia, terminem przydatności do spożycia. 4. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 48 godzin od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty identyfikacyjne (Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 3 czerwca 2003 r. - Dz. U. Nr 106 poz. 1000). 6. Zamawiany asortyment musi spełniać wymagania dotyczące maksymalnych poziomów zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych, które mogą znajdować się w żywności, jej składnikach, dozwolonych substancjach dodatkowych oraz substancjach pomagających w przetwarzaniu albo na powierzchni żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn. 30 kwietnia 2004 r.). 7. Sposób i termin dostawy: a) wielkość każdorazowych, codziennych dostaw określana będzie przez Zamawiającego telefonicznie z 1 dniowym wyprzedzeniem; b) podział asortymentu według miejsca dostawy zawiera się w Formularzu cenowym Ofercie Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) Zamawiający zastrzega, że faktyczna realizacja przedmiotu zamówienia będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Niepełne wykorzystanie maksymalnych ilości przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór towarów będących przedmiotem każdorazowych, codziennych dostaw będzie dokonywany przez Zamawiającego w magazynie żywnościowym przy ulicy Pirenejska 5 w Warszawie oraz magazynie żywnościowym stołówki Jednostki Wojskowej Nr 2063 przy ulicy Radiowej 2 również w Warszawie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Siedlcach, ul. Jagiełły 10, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175386,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166273,52

  • Oferta z najniższą ceną: 111818,70 / Oferta z najwyższą ceną: 166273,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.