eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Lubawa: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa
Numer ogłoszenia: 507338 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414086 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I: 1.Zakres zamówienia dla części I obejmuje: a)opróżnianie koszy ulicznych: opróżnianie wszystkich koszy ulicznych na terenie miasta Lubawa z częstotliwością sześć razy w tygodniu - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy, b)oczyszczanie terenu wokół pojemników do segregacji odpadów bez ich opróżniania na bieżąca oraz na zgłoszenie Zamawiającego, c)zakładanie flag państwowych na budynki oraz słupy oświetleniowe na czas świąt państwowych - koszt zakupu flag ponosi Zamawiający, d)usuwanie padłych zwierząt z terenu objętego zamówieniem oraz transport i przekazanie do utylizacji zgodnie z przepisami sanitarnymi do podmiotu posiadającego stosowne zezwolenie, e)bieżące utrzymywaniu porządku na terenie Cmentarza Armii Radzieckiej oraz Miejsc Pamięci (wykaz miejsc pamięci stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), f)likwidację dzikich wysypisk w trakcie obowiązywania umowy, g)natychmiastową interwencję po zgłoszeniu zamawiającego w przypadku powalenia drzewa, złamania gałęzi oraz wszelkich innych drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi, mienia, ruchu drogowego. 2.Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia określonego w formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę. Część II: 1.Zakres zamówienia dla części nr II obejmuje prowadzenie akcji zima na terenie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa (wykaz dróg i chodników stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) polegającej na: a)odśnieżaniu, b)zwalczaniu śliskości, c)przygotowywaniu i stosowaniu w prowadzeniu akcji zima mieszanki piasku z solą w ilości 20%, d)odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia w trakcie trwania sezonu zimowego, e)zapewnieniu dyspozycyjności pracowników wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, f)prowadzeniu akcji zimowej, g)na wywozie śniegu wraz z załadunkiem - na zgłoszenie Zamawiającego, - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia równoczesnej pracy przynajmniej koparko-ładowarki wraz z obsługą, dwóch samochodów ciężarowych samowyładowczych wraz z obsługą, dwóch osób do zgarniania śniegu z miejsc niedostępnych dla sprzętu. Wywóz śniegu odbywać się będzie w miarę potrzeb, nie później niż w ciągu 12 godzin, od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego h)oznakowaniu pojazdów z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym. 2.Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony Dyżurnego. 3.Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem spoczywa na Wykonawcy i ponosi on pełną odpowiedzialność za zdarzenie drogowe wynikłe z niewłaściwego wykonania usługi. 4.W dni robocze w godz. od 6:00 do 22:00 decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej wraz z uzgodnieniem ilości pracującego sprzętu oraz rodzaju wykonywanej pracy podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 5.Z zastrzeżeniem pkt 4 decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej, z wyłączeniem wywozu śniegu i lodu, podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy. 6.Wykonawca przed uruchomieniem akcji zimowej przygotuje pierwszą partię mieszanki w ilości co najmniej 100,0 t i podda ją badaniu laboratoryjnemu na zawartość soli przez uprawniony podmiot. Materiał do badania zostanie pobrany w obecności przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, iż zbadana mieszanka nie spełnia obowiązujących norm, Wykonawca dokona jej wymiany na mieszankę spełniającą obowiązujące normy na własny koszt, aż do uzyskania pozytywnego wyniku. Koszt badań laboratoryjnych, w całości ponosi Wykonawca. Postanowienia dotyczące badań laboratoryjnych mają zastosowanie do każdej następnej partii posypowej przygotowanej do prowadzenia akcji zimowej. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca stosuje mieszankę bez dokonania badań lub stosuje mieszankę przekraczającą dopuszczone normy, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia netto za dany miesiąc. 7.Wykonawca celem zapewnienia sprawnego prowadzenia akcji zimowej zobowiązany jest do zapewnienia niezawodnego sprzętu pod względem technicznym i eksploatacyjnym. 8.Każdy pojazd uczestniczący w akcji zima musi być wyposażony w moduł GPS. Wykonawca na swój koszt zapewnia działanie systemu lokalizacji pojazdów biorących udział w akcji zima. Podgląd pracy sprzętu musi być realizowany na żywo poprzez bezpośrednią komunikację modułu GPS z serwerem, na którym zapisywane są co najmniej podstawowe dane tj. ślad na mapie pracy sprzętu, prędkość jazdy, data i godzina oraz czas postoju. Historia pracy sprzętu musi być dostępna przynajmniej przez okres 14 dni. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nieograniczony dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę internetową w siedzibie Zamawiającego. 9.Rozliczenie przedmiotu umowy następowało będzie na podstawie iloczynu faktycznie przepracowanych godzin oraz stawek określonych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. 10.Wykonawca będzie wykonywał zamówienie również w dni wolne od pracy tj. w niedziele i dni świąteczne. 11.Wykonawca musi dysponować utwardzonym placem do przechowywania mieszanki piasku z solą. Część III: 1.Zakres zamówienia dla części nr III obejmuje mechaniczne sprzątanie ulic placów, parkingów i chodników. 2.Zamówienie realizowane będzie zamiatarką samobieżną chodnikową i uliczną na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. 3.Przedmiotowe zamiatarki samobieżne muszą być wyposażony w moduł GPS. Wykonawca na swój koszt zapewnia działanie systemu lokalizacji zamiatarek biorących udział w wykonywaniu zamówienia. Podgląd pracy sprzętu musi być realizowany na żywo poprzez bezpośrednią komunikację modułu GPS z serwerem, na którym zapisywane są co najmniej podstawowe dane tj. ślad na mapie pracy sprzętu, prędkość jazdy, data i godzina oraz czas postoju. Historia pracy sprzętu musi być dostępna przynajmniej przez okres 14 dni. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu nieograniczony dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę internetową w siedzibie Zamawiającego. 4.Rozliczenie przedmiotu umowy następowało będzie na podstawie iloczynu faktycznie przepracowanych godzin oraz stawek określonych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o. o., ul. Kopernika 65, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o. o., ul. Kopernika 65, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubawska Spółka Komunalna Sp. z o. o., ul. Kopernika 65, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.