eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie ewidencji dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Lublin: wykonanie ewidencji dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji
Numer ogłoszenia: 50732 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ewidencji dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: wykonaniu ewidencji dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do komputerowego systemu ewidencji. Kod CPV: 72.30.00.00-8. A. Ogólne wymagania dotyczące prac. Podstawy prawne: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom ( Dz.U. z 25.04.2005 r. Nr 67 poz. 582). 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie trybu sporządzenia informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach ( Dz.U. z 25.04.2005 r. Nr 67 poz. 583). 3. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zmianami). 4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zmianami). 5. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 6. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.). B. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych ewidencyjnych dotyczących dróg wojewódzkich na terenie województwa lubelskiego, ich opracowanie i wprowadzenie do, będącego w posiadaniu Zamawiającego, komputerowego systemu ewidencji dróg eDIOM. Materiały wyjściowe. 1. Wykaz dróg wojewódzkich województwa lubelskiego. 2. Mapy zasadnicze będące w posiadaniu Zamawiającego (w formie elektronicznej). 3. Siatka dróg wojewódzkich założona w systemie eDIOM (w formie elektronicznej w formacie dxf). 4. Inne materiały przekazane przez Zamawiającego. Realizacja wykonywania ewidencji dróg odbywać się będzie w poniższych etapach. ETAP I. Pozyskanie danych. Dane powinny być pozyskane z następujących źródeł: 1. Inwentaryzacja i pomiary w terenie wszystkich elementów niezbędnych dla ewidencji dróg, w tym należy uwzględnić również wykonanie inwentaryzacji oznakowania pionowego, poziomego i sygnalizacji świetlnej oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego projektów stałej organizacji ruchu. 2. Materiały przekazane przez Zamawiającego. Zebrane dane należy opracować w formie elektronicznej mapy ewidencyjnej dróg (mapy techniczno - eksploatacyjnej), a obiekty utworzonej mapy powinny być naniesione z zachowaniem topologii i prawidłowej geometrii na oddzielne warstwy tematyczne według następującego podziału rzeczowego: - osie dróg z nazwami, numerami i kilometrażem, - jezdnie, - opaski, - chodniki, ścieżki rowerowe, - zjazdy, - pasy zieleni, - drzewa i krzewy, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome, - sygnalizacja świetlna, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - parkingi, miejsca parkingowe, - zatoki autobusowe, przystanki autobusowe, - kanalizację deszczową ze studniami kanalizacyjnymi i kratkami ściekowymi, - słupy energetyczne i telefoniczne, - oświetlenie uliczne, - skrzyżowania z innymi drogami. Prace inwentaryzacyjne należy przeprowadzić w granicach pasa drogowego. Dane opisowe i graficzne powinny być tak zorganizowane, aby wszystkie informacje opisowe przypisane danym obiektom odzwierciedlonym na mapach numerycznych mogły być udostępnione równolegle z ich przeglądaniem w warstwie graficznej. ETAP II. Wprowadzenie zebranych danych do systemu. Wprowadzenie danych do systemu powinno umożliwiać prowadzenie ewidencji zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zasad numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom z dnia 16 lutego 2005r. z uwzględnieniem podziału organizacyjnego ZDW w Lublinie oraz powinien zawierać wprowadzone następujące dane: 1. Elementy zawarte w książce drogi, w szczególności dane techniczne charakteryzujące odcinki drogi: - parametry techniczne odcinka drogi, - zagospodarowanie odcinka drogi, - wyposażenie techniczne odcinka drogi, - schematy skrzyżowań z drogami i dane charakterystyczne skrzyżowania, 2. Wykazy dróg, 3. Mapę techniczno - eksploatacyjną dróg, 4. Wprowadzone dane muszą pozwalać na tworzenie zestawień zbiorczych danych technicznych dróg, 5. Wykaz zieleni - pasy zieleni, drzewa, krzewy. Ewidencja powinna być wykonana i przekazana zamawiającemu w formie elektronicznej poprzez zasilenie bazy danych posiadanego przez Zamawiającego systemu eDIOM oraz na płycie CD, a mapa techniczno-eksploatacyjna dodatkowo w formie tradycyjnej w 2 egzemplarzach. Okres gwarancji na poprawność wprowadzonych danych do bazy systemu eDIOM wg aktualności na dzień podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego wynosi 36 miesięcy. C. Charakterystyka systemu komputerowego posiadanego przez zamawiającego, w którym docelowo należy wprowadzić dane ewidencyjne. Informatyczny system ewidencyjny, będący w posiadaniu zamawiającego składa się z następujących oprogramowań : - system eDIOM 2006 - Geodeska 2005 - ORACLE 10 typu Full Use. Wykonawca może zapoznać się ze szczegółami technicznymi posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania (Systemu) w siedzibie zamawiającego tzn.: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Wydział Utrzymania Dróg i Mostów ul. Turystyczna 7a pok. Nr 104 tel. (081) 7945334. UWAGA: Zamawiający nie udostępnia posiadanego oprogramowania w celu realizacji zamówienia. Pozyskanie dostępu do programu eDIOM wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie (w cenie ofertowej należy przewidzieć koszty pozyskania dostępu do programu eDIOM). Nie dopuszcza się również wykorzystania sprzętu komputerowego posiadanego przez Zamawiającego w celu realizacji zamówienia. Zadaniem Wykonawcy jest docelowe wprowadzenie danych w komputerowy system ewidencji dróg wraz z wizualizacją graficzną. D. Odbiór prac. Wykonawca przekazuje do siedziby Zamawiającego kompletną ewidencję wraz z protokółem zdawczo - odbiorczym w terminie przewidzianym w umowie. Uwaga: Wykonawca na roboczo, w razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, celem ich omówienia, winien kontaktować się z Wydziałem Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, tel. (081) 749-53-34. Wielkość lub zakres zamówienia 796.746,00 zł. netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji usługi: a) kierownik zespołu roboczego: geodeta - posiadający uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia lub informatyk - posiadający wykształcenie informatyczne, legitymujący się znajomością obsługi systemów opartych na programach Autocad, potwierdzone minimum jednym szkoleniem w tym zakresie, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. b) geodeta - posiadający uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. c) informatyk - posiadający wykształcenie informatyczne, legitymujący się znajomością obsługi systemów opartych na programach Autocad, potwierdzone minimum jednym szkoleniem w tym zakresie, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. d) inżynier budownictwa (posiadający wykształcenie techniczne w specjalności drogi) - ze znajomością obsługi systemów opartych na programach Autocad, potwierdzone minimum jednym szkoleniem w tym zakresie, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. wykonanie zadań w zakresie elektronicznej ewidencji dróg o łącznej długości pozyskanych danych minimum 400 km każda), z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 usług, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami o posiadaniu przez osoby wskazane do pełnienia funkcji informatyka/ów i inżyniera budownictwa wykształcenia oraz kwalifikacji w zakresie obsługi danych Autocad, potwierdzonych minimum jednym szkoleniem w tym zakresie oraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień geodezyjnych do pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych dla osoby/osób przewidzianych do pełnienia funkcji geodety, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej udostępnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24/03/2009 o godz.08:30 w pok. 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - Wydział Dróg i Mostów, mgr inż. Marzena Trendak, tel. (081)749-53-34. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.