eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Transport (bez nadzoru medycznego) pacjentów dializowanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Gorzów Wielkopolski: Transport (bez nadzoru medycznego) pacjentów dializowanych.
Numer ogłoszenia: 507316 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437180 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sółka prawa handlowego - Zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport (bez nadzoru medycznego) pacjentów dializowanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (bez nadzoru medycznego) pacjentów z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ, a następnie przewóz pacjentów do ich miejsca zamieszkania. 2. Aktualna ilość pacjentów objętych zamówieniem: 92 osoby. Ilość osób każdorazowo jest uzależniona od stanu zdrowia pacjenta i w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianom. 3. Ilość dializ w miesiącu: 1 pacjent ok.12-13 dializ (24-26 kursów w obie strony). Każdy pacjent jest dializowany trzy razy w tygodniu. 4. Szacowana ilość km do przejechania w skali jednego miesiąca 25.000,00 km. (ok. 450.000 km w okresie trwania umowy) 5. Usługi realizowane będą w systemie pracy czterozmianowym w godzinach: I zmiana w godz. 7:00-11:00; II zmiana w godz. 12:30-16:30; III zmiana w godz. 18:00-22:00; IV zmiana w godz. 23:00-03:00, 6. Dializy są wykonywane w systemie ciągłym przez 7 dni w tygodniu. 7. W nagłych przypadkach istnieje konieczność przewiezienia pacjenta na dializy poza ustalonym harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi ustalonymi, wyznaczonymi przez Zamawiającego trasami zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do umowy. 8. W przypadku pokrywania się kierunków dojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do łączenia przewozów . 9. Trasy przewozu: a) Kierunek Myślibórz, Sulimierz; b) Kierunek Międzyrzecz; c) Kierunek Sulęcin; d) Kierunek Witnica; e) Kierunek Strzelce Krajeńskie; f) Gorzów Wlkp. i okolice; g) Kierunek Przytoczna, Goraj; 10. Kierowca pojazdu musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii, aktualne badania psychologiczne a także zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w zakresie własnym: pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą w ilości pozwalającej na terminowe, zgodne z ustalonym, obowiązującym harmonogramem świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy. 12. Pojazdy którymi Wykonawca będzie przewoził pacjentów muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 2. LUMAX Luiza Rejek Mechowo 5/5 72-310 Płoty, Mechowo 5/5, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 447120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 447120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 758160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.