eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Przebudowa, remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Godurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Piaski: Przebudowa, remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Godurowie
Numer ogłoszenia: 507182 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395882 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5719030, faks 065 5719049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Godurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa, remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Godurowie. Zakres robót obejmuje m.in. A/ ROBOTY BUDOWLANE - roboty rozbiórkowe - 1kpl. - ocieplenie ścian fundamentowych - 1kpl. - remont połaci dachowej - 1kpl - strop podwieszany - 1kpl - okna i podokienniki - 1kpl - drzwi wewnętrzne - 1kpl - ścianki działowe - 1kpl - zamurowania - 1kpl - tynki wewnętrzne - 1kpl - układanie płytek i malowanie - 1kpl. - posadzki - 1kpl - elewacja zewnętrzna - 1kpl - remont schodów zewnętrznych - 1kpl - budowa podestu - wyjście ze świetlicy - 1kpl - chodniki - 1kpl B/ ROBOTY SANITARNE - wewnętrzna instalacja gazu - 1kpl. - wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej - 1kpl. - wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - 1kpl - zewnętrzna kanalizacja sanitarna ze zbiornikiem bezodpływowym - 1kpl C/ ROBOTY ELEKTRYCZNE - przyłącze - demontaż - 1kpl. - przyłącze napowietrzne - 1kpl. - WLZ - 1kpl - złącze kablowe ZKPS-10/1 - 1kpl - tablica TR - instalacja oświetlenia - 1kpl - instalacja gniazd 230V - instalacja połączeń wyrównawczych - 1kpl - instalacja odgromowa - 1kpl - pomiary - 1kpl 2. Nomenklatura CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 10 do SIWZ b) kosztorys ofertowy branża sanitarna - załącznik nr 11 do SIWZ c) przedmiar robót branża sanitarna - załącznik nr 12 do SIWZ d) przedmiar robót branża elektryczna - załącznik nr 13 do SIWZ e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża budowlana - załącznik Nr 14 do SIWZ f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna - załącznik Nr 15 do SIWZ g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża elektryczna - załącznik Nr 16 do SIWZ h) projekt techniczny branża budowlana - załącznik nr 17 do SIWZ i) projekt techniczny branża sanitarna - załącznik nr 18 do SIWZ j) projekt techniczny branża elektryczna - załącznik nr 19 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Wykonawca we własnym zakresie, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na przyszłym placu budowy 4. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 5. Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 6. Podane w ofercie ceny robót w całym okresie realizacji będą stałe 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 8. Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 5 - letnim okresem gwarancji. 9. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: a)Obsługą geodezyjną (wytyczenie, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) b)Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c)Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych. d)Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. e)Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych f)Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. g)Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. h) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia / np. koszty zajęcia pasa drogowego /.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.30.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie: Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Jan-Bud Janusz Piskorski, Zalesie Wielkie 62, 63-740 Kobylin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236627,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170232,10

  • Oferta z najniższą ceną: 170232,10 / Oferta z najwyższą ceną: 226184,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.