Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Warszawa: Świadczenie usług - sporządzanie ekspertyz i opinii w dziedzinie gospodarki nieruchomościami państwowych osób prawnych oraz Skarbu Państwa, raportów i opinii dotyczących faktycznego i prawnego stanu nieruchomości
Numer ogłoszenia: 50717 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług - sporządzanie ekspertyz i opinii w dziedzinie gospodarki nieruchomościami państwowych osób prawnych oraz Skarbu Państwa, raportów i opinii dotyczących faktycznego i prawnego stanu nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług - sporządzanie ekspertyz i opinii w dziedzinie gospodarki nieruchomościami państwowych osób prawnych oraz Skarbu Państwa, raportów i opinii dotyczących faktycznego i prawnego stanu nieruchomości - zwanych dalej Zamówionymi Dziełami, zgodnie z właściwymi przepisami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) sporządzanie ekspertyz i opinii w dziedzinie gospodarki nieruchomościami państwowych osób prawnych, w przypadku wniosków państwowych osób prawnych do Ministra Skarbu Państwa dotyczących rozporządzania nieruchomościami, polegających na analizie wagi dokumentów jako dowodów w prowadzeniu postępowania oraz stwierdzeniu wiarygodności oszacowanej wartości rynkowej nieruchomości; 2) sporządzanie ekspertyz i opinii w dziedzinie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, w przypadku uznania o potrzebie posiadania takiej ekspertyzy lub opinii przez Ministra Skarbu Państwa, polegających na analizie wagi dokumentów jako dowodów w prowadzeniu postępowania oraz stwierdzeniu wiarygodności oszacowanej wartości rynkowej nieruchomości; 3) sporządzanie opinii i raportów dotyczących faktycznego i prawnego stanu nieruchomości stanowiących zaplecze majątkowe dla regulacji prawnej dotyczącej zaspokojenia roszczeń byłych właścicieli mienia przejętego przez Skarb Państwa. 3. ZAMAWIAJACY przewiduje możliwość sporządzenia Zamówionych Dzieł w ilości od 10 do 15 miesięcznie tj. od 150 do 225 w okresie 15 miesięcy. 4. W ramach przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązany będzie także do: 1) jednokrotnej bezpłatnej aktualizacji wykonywanych Zamówionych Dzieł, 2) dokonywania uzupełnień i korekt wykonanych Zamówionych Dzieł na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: 1.2.1. WYKONAWCA dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: a) co najmniej 1 osoba posiada wpis na listę rzeczoznawców majątkowych. 1.2.2. WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. przygotował ekspertyzy i opinie w dziedzinie gospodarki nieruchomościami a także opinie i ekspertyzy dotyczące stanu faktycznego i prawnego mienia i nieruchomości, w tym przejętych przez Skarb Państwa na podstawie ustaw nacjonalizacyjnych. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają: a) każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt. 1-5; b) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w pkt. 6-8 - wspólnie; c) pełnomocnictwo wskazujące zakres czynności, do których umocowany jest pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/ Wspólna 6, 00-522 Warszawa
pok. 223 - Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/ Wspólna 6, 00-522 Warszawa pok. 223 - Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 6
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.