eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowo › Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy drobiu i przetworów drobiowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Żydowo: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy drobiu i przetworów drobiowych
Numer ogłoszenia: 506896 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232493 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie, Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, faks 061 4262453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy drobiu i przetworów drobiowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. drobiu i przetworów drobiowych w następującej ilości i asortymencie 1. Kurczaki - tusza w ilości 1 850 kg 2. Porcje rosołowe w ilości 2 080 kg 3. Żołądki drobiowe w ilości 250 kg 4. Serca z kurczaka w ilości 100 kg 5. Salceson drobiowy w ilości 1 080 kg 6. Mortadela drobiowa w ilości 1 240 kg 7. Pasztet drobiowy w ilości 1 450 kg 8. Mielonka z indyka w ilości 1 140 kg 9. Mięso mielone drobiowe w ilości 430 kg 10. Szynka z indyka w ilości 415 kg 11. Udziec z indyka w ilości 60 kg 12. Kaszanka drobiowa w ilości 1 200 kg 13. Parówki drobiowe w ilości 2 200 kg 14. Kiełbasa zwyczajna drobiowa w ilości 590 kg 15. Kiełbasa śląska z indyka w ilości 1 930 kg Zamawiany asortyment winien być: świeży, dobrej jakości,konsystencji jednolitej, zwartej, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. Cechy dyskwalifikujące zamawiany asortyment: zanieczyszczenia mechaniczne, oznaki zepsucia, zawilgocenia, stęchlizna, nadmierna ilość tłuszczu, obce zapachy i posmaki, uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania Minimalny okres przydatności do spożycia każdej dostawy wynosić będzie: 7 dni od daty dostawy Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw. Każdy zamawiany asortyment winien być dostarczony w oddzielnym i zamkniętym pojemniku, wykonanym z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Znakowanie pojemników. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności do spożycia, nazwę dostawcy -producenta (adres) warunki przechowywania, oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.21.30 - Kurczęta .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO-HANDEL SP. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101530,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109601,63

  • Oferta z najniższą ceną: 109601,63 / Oferta z najwyższą ceną: 119348,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.