To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Kłodawa: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Kłodawa zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Europrzedszkolaki z Solnej Doliny
Numer ogłoszenia: 50668 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18050 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 063 2730622, faks 063 2730688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Kłodawa zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Europrzedszkolaki z Solnej Doliny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia to organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) zajęć dodatkowych dla przedszkolaków (3-5-latków). Zajęcia będą prowadzone w Przedszkolu nr 1 w Kłodawie, a także w nowoutworzonym tam - dzięki środkom EFS - Oddziale Przedszkolnym. 2. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych przedszkolaków (3-5-latków) w ramach ww projektu. Zajęcia z przedszkolakami oparte zostaną o zasadę równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy wśród dzieci. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia z dziećmi (np. nauczyciel) z ramienia Wykonawcy (doświadczona firma szkoleniowa) będzie posiadał wykształcenie wyższe kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych oraz wykaże się praktyką w tym zakresie. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać, co najmniej jednego nauczyciela (osobę prowadzącą zajęcia z dziećmi) dla każdego rodzaju zajęć (pkt od A do E). Osoby prowadzące zajęcia z dziećmi mogą także prowadzić warsztaty opisane w pkt F, o ile spełnia opisane tam warunki. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników z zajęć i raportowania Zamawiającemu o stanie wykonywania założeń projektowych w systemie miesięcznym. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: A. Zajęcia logorytmiczne - Ilość godzin - 140h lekcyjnych przypadającą na każdą grupę, - Ilość grup - 10; - 1h zajęciowa - 30min Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi . Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. B. Zajęcia z języka angielskiego - Ilość godzin - 140h lekcyjnych przypadającą na każdą grupę, - Ilość grup - 10; - 1h zajęciowa - 30min Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi . Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. C. Zajęcia taneczne - Ilość godzin - 70h lekcyjnych przypadającą na każdą grupę, - Ilość grup - 10 - 1h zajęciowa - 30min Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. D. Zajęcia ruchowo-gimnastyczne - Ilość godzin - 70h lekcyjnych przypadającą na każdą grupę, - Ilość grup - 10; - 1h zajęciowa - 30min Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. E. Zajęcia indywidualne z psychologiem - Ilość godzin - 20h miesięcznie (20 miesięcy), - 1h zajęciowa - 30min Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć. Zajęcia odbywać się będę w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. F. Warsztaty dla rodziców ze specjalistami - Ilość godzin - 2h zajęciowe w semestrze przypadającą na każdą grupę, - Ilość spotkań- 4; - Ilość grup - 5; - 1h zajęciowe - 45min Warsztaty prowadzone winny być przez logopedę, fizjoterapeutę, psychologa. Tematyka warsztatów związana winna być z upowszechnianiem edukacji przedszkolnej, rozwojem dziecka, wychowawczą funkcją rodziny, zapobieganiem dysfunkcyjnym zachowaniom dzieci, przykłady dobrych praktyk z udziałem tatusiów z przedszkola angażujących się w życie jednostki i inne. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającemu (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia tych zajęć Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą po 2h lekcyjne w semestrze, przewiduje się 4 spotkania w okresie od dnia podpisania umowy do miesiąca listopada 2013r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Kłodawa zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Europrzedszkolaki z Solnej Doliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP EDUCATION Placówka oświatowo-wychowawcza, ul. Poznańska 24, 62-600 Babiak, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 570960,00
Oferta z najniższą ceną: 570960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570960,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KŁODAWA
więcej: przetargi KŁODAWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.