eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Remont skrzyżowania drogi Nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Lubieszewo - Nowy Staw z Drogą Nr 2334G Nowa Kościelnica - Ostaszewo - Lubieszewo w m. Lubieszewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Nowy Dwór Gdański: Remont skrzyżowania drogi Nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Lubieszewo - Nowy Staw z Drogą Nr 2334G Nowa Kościelnica - Ostaszewo - Lubieszewo w m. Lubieszewo
Numer ogłoszenia: 50646 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472235, faks 055 2472235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont skrzyżowania drogi Nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Lubieszewo - Nowy Staw z Drogą Nr 2334G Nowa Kościelnica - Ostaszewo - Lubieszewo w m. Lubieszewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe - 0,14 km - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 247,0 m - rozebranie obrzeży - 124,0 m - rozebranie płyt betonowych 50x50x7 cm - 149,00 m2 - rozebranie nawierzchni z brukowca o wys. 13-17 cm - 70,00 m2 - rozebranie podbudowy betonowej o grub. 15 cm - 6,00 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - 10,00 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm ( grub. 2,0 cm - 195 m 2 ) ( grub. 1,0 cm - 15,0 m 2 ) - 210,0 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm - 15,0 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o grub. 6 cm - 329,8 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 10 cm - 315,8 m2 - rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego o grub. 20 cm. - 315,8 m2 - rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego o grub. 25 cm - 14,00 m2 - wywiezienie materiału z rozbiórki na składowisko wykonawcy ( krawężniki betonowe - 11,115 m 3 , obrzeża betonowe - 2,976 m 3 , płytki betonowe - 10,43 m 3 , brukowiec - 10,5 m 3 , podbudowa betonowa - 0,9 m 3 , destrukt bitumiczny - 4,65 m 3 , nawierzchnia bitumiczna - 19,788 m 3 , kostka kamienna gr. 10 cm - 31,58 m 3 , tłuczeń - 66,66 m 3 ) - 158,599 m 3 - roboty ziemne z przerzutem ziemi w nasyp( kat.gr.III) - 36.8 m3 - roboty ziemne na odkład w gruncie kat. III - 18,7 m3 - zasypanie wykopów gruntem lężącym na odkładzie kat. III, głęb. wykopu 2,0 m, zgęszczenie- 16,6 m3 - wbudowanie gruntu z odkładu w nasyp, grunt kat.III, zagęszczenie - 2,1 m3 - dokop gruntu kat.II i wbudowanie w nasyp. Formowanie i zagęszczanie nasypu - 126,3 m 3 - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm w gruncie kat. III- IV - 278,45 m - krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-1 - 278,45 m - ustawienie obrzeży 8x30 cm na ławie żwirowej - 264,65 m - zagęszczenie podłoża pod chodniki i zjazdy - 327,28 m 2 - wykonanie warstwy odsączającej grub. 15 cm - 37,83 m 2 - wykonanie warstwy odsączającej o grub. 10 cm - 279,45 m 2 - wykonanie warstwy podbudowy z chudego betonu, grub. warstwy 10 cm - 317,28 m 2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowejmateriał wykonawcy- 317,28 m 2 - wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej materiał inwestora - 10,0 m 2 - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg m2 pozostałego asfaltu - 2 589,78 m 2 - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - 22,5 m 3 - wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym 016/KR-2 - 114, 9 t - ułożenie geosiatki o wytrzymałości powyżej 90 KN/m - 10,0 m 2 - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 016KR-2 - warstwa grub. 4 cm - 10,0 m 2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo- grysowej SMA, warstwa grub. 4 cm - 1 203,89 m2 - wykonanie studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm h= 1,9 m z osadnikiem bez syfonu - 4 szt. - wykonanie przykanalik z rur PVC o śr. zewn. 200 mm - 13,5 m - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych - 2 szt. - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 10 szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych o pow. Do 0.3 m 2 - 10 szt. - malowanie linii ciągłych P-4 - 11,52 m 2 - malowanie linii przerywanych P-6,P-1e - 13,36 m 2 - malowanie linii na przejściach dla pieszych - 22,0 m 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ,Nr 220,poz.1420, nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr19,poz.101 Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223,poz.1778) Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dysponują, kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ,Nr 220,poz.1420, nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19,poz.101 Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223,poz.1778)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie realizacji zamówień podobnych co do przedmiotu zamówienia (rodzajem) tj. wykonywania robót budowlanych polegających na budowie, odbudowie, odnowie, przebudowie itp. oraz remont skrzyżowań, o wartości robót nie mniejszej niż 100 tys. zł. netto. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144, ust. 1, Ustawy Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, d. gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej, e. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, f. zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, h. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdpndg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.