Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Witkowo: dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Porucznika Mieczysława Kalinowskiego w Witkowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo
Numer ogłoszenia: 50634 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 Witkowo , ul. Czerniejewska 12, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4 778 251, faks 61 4 778 251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Porucznika Mieczysława Kalinowskiego w Witkowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Porucznika Mieczysława Kalinowskiego w Witkowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo. Zamawiający informuje, że w przetargu podano przykładowe nazwy pomocy dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania pomocy o innych nazwach ale o takiej samej tematyce lub przeznaczeniu. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zamieszczono w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- należy załączyć zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. nr 1/, A.2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/, A.3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 3/, A.4. Istotne elementy umowy /zał. nr 4/, A.5. Formularz szczegółowy /zał. nr 5/. B. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. E. Dot. Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt -E- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -E-.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; 2. w przypadku zmiany stawki VAT zmieni się wartość brutto wynagrodzenia; 3. w przypadku konieczności wcześniejszego rozliczenia się z instytucją pośredniczącą albo w przypadku przelania środków przez instytucję pośredniczącą w późniejszym terminie, w takim wypadku może ulec zmianie termin płatności faktury. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Porucznika Mieczysława Kalinowskiego
ul. Czerniejewska 12
62-230 Witkowo
lub
Urząd Gminy i Miasta
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz ułatwiające zdobywanie umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mikrofon - 1 szt. - opowiadamy z wyobraźnią zestaw - 1 szt. - wspieranie rozwoju mowy - 9 szt. - kostki do układania opowiadań percepcja wzrokowa kształty i kolory, - 3 szt. - orientacja w lewo - 2 szt. - małe płytki dotykowe - 2 szt. - grafomotoryczna plansza magnetyczna - 3 szt. - plansza magnetyczna - wzorki - 3 szt. - suwaki sylabowe: windy - 9 szt. - suwaki sylabiczne: tarcze - 9 szt. - suwaki sylabowe: pociągi - 9 szt. - bingo sylabowe - 6 szt. - piramidy ortograficzne - 9 szt. - słowa i obrazki - 1 szt. - przewlekanka biała - 1 szt. - czytam i piszę - program multimedialny - 1 szt. - Magnetyczne liczmany i cyfry do demonstracji - 6 szt. - Magnetyczna kolorowa tabliczka mnożenia - 6 szt. - Kulkowe liczydło Abeaco 20 - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, ułatwiające zdobywanie umiejętności matematycznych oraz na zajęcia logopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyprawka pierwszoklasisty - 9 szt. - PUS - Idę do szkoły - 10 szt. - Zestaw kontrolny PUS - 1 szt. - treningi słuchu - 1 szt. - analiza i synteza wzrokowa - 1 szt. - nasadki na ołówki i kredki - 1 szt. - gramatyka na wesoło - 10 szt. - ortografia - 5 szt. - PUS rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki - 5 szt. - kocham mówić - historyjki obrazkowe - 1 szt. - loteryjki sylabowe - 8 szt - Domino obrazkowe - 9 szt. - Domino wyrazowe - 9 szt. - Liczydło stojące - 6 szt. - Bingo dodawanie - 13 szt. - Bingo odejmowanie - 13 szt. - Trener pamięci: Zadania logiczne - 12 szt. - Trener pamięci: Karty uzupełniające - 12 szt. - Zegar z magnesami - 6 szt. - Mini zegar - 39 szt. - Gra twist - która godzina - 9 szt. - Liczę z Reksiem - 1 szt. - Plus i minus - 1 szt. - Loteryjka obrazkowa - 2 szt. - Logopedyczny Piotruś - 2 szt. - Dźwięki w domu - 1 szt. - Dźwięki wokół nas - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu ułatwiające zdobywanie umiejętności matematycznych, na zajęcia logopedyczne oraz do gimnastyki korekcyjnej - cz 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Puzzle czyje to dziecko - 3 szt. - Bingo: Dodawanie do 20 - 6 szt. - Bingo: Mnożenie i dzielenie do 30 - 6 szt. - Bingo: Dodawanie i odejmowanie do 100 - 3 szt. - Bingo: Mnożenie i dzielenie do 100 - 3 szt. - Domino - Mnożenie - 3 szt. - Logiczne sześciany - 1 szt. - Waga wielofunkcyjna - 1 szt. - Waga klasyczna - 1 szt. - Lustro - 6 szt. - Logopedyczny labirynt - 4 szt. - Turbinki - 6 szt. - Dmuchane lotto - 6 szt. - Zabawy z buzią - 2 szt. - Przygoda z głoskami syczącymi i szumiącymi - 1 szt. - Skrzynia gimnastyczna - 3 szt. - Pufa rehabilitacyjna - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu ułatwiające zdobywanie umiejętności matematycznych, na zajęcia logopedyczne oraz do gimnastyki korekcyjnej - cz 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kropki alfabetyczne - gra ruchowa - 2 szt. - terapia dzieci zagrożonych dysleksją - 1 szt. - Idziemy na zakupy - 6 szt. - Loteryjka matematyczna - 9 szt. - Zbiory i liczby - 1 szt. - Plansze z zadaniami - 1 szt. - Kolorowe działania - 1 szt. - Igraszki Smoka Szczepana - 1 szt. - Piłki do skoków - 10 szt. - Dysk sensoryczny - 10 szt. - Duże piłki - 15 szt. - Materac 3 części - 6 szt. - Wałki - 12 szt. - Zestaw gimnastyczny - 2 szt. - Kolorowa rzeka - 1 szt. - Kładka - 1 szt. - Tunel Zyg Zag - 2 szt. - Półkule - 2 szt. - Wyspa do balansowania - 1 szt. - Hocker - 3 szt. - Maxi - roller - 4 szt. - Ścieżka dużych kamieni - 2 szt. - Rehabilitacyjny bączek - 4 szt. - Wyrzutnia - 4 szt. - Talerz do balansowania - 4 szt. - Worki do skakania - 10 szt. - Półkule - 4 szt. - Aktywna piłka fasolka - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych ułatwiających zdobywanie umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Matematyka - terapia pedagogiczna ( cross - financing) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy (cross - financing) komputer osobisty laptop, drukarka, głośniki, mikrofon 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: różne pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dyktafon - 2 szt. - Gry logopedyczne - 1 szt. - Koło młyńskie - 1 szt. - Jeżyki do ćwiczeń stóp - 10 szt. - Chodnik - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WITKOWO
- Zakup i dostawę spektralnego tomografu komputerowego z wbudowaną funduskamerą wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem.
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Witkowie do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
więcej: przetargi WITKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.