eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Pasłęk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-24



Ogłoszenie nr 506310-N-2019 z dnia 2019-01-24 r.

Urząd Miejski w Pasłęku: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Pasłęk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny 000524447, ul. Pl. Św. Wojciecha  5 , 14-400  Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48552482001, , e-mail grzegorz.nazarewicz@paslek.pl, , faks +48552483180.
Adres strony internetowej (URL): http://paslek-um.bip-wm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://paslek-um.bip-wm.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://paslek-um.bip-wm.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Pasłęk
Numer referencyjny: BGK.271.4.2019.GN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości położonych na terenie Gminy Pasłęk (powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie),w tym nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców oraz niezamieszkałych przez mieszkańców, naktórych powstają odpady komunalne oraz ich dostarczanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania OdpadówKomunalnych, tj. do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Elblągu ul. Mazurska 42, za pośrednictwem StacjiPrzeładunkowej Odpadów komunalnych w Robitach (Gmina Pasłęk), za wyjątkiem odpadów budowlanych irozbiórkowych, odpadów ulegających biodegradacji i popiołu, które należy dostarczać bezpośrednio do ZakładuUtylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Mazurska 42, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednichpoziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczeniemasy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisamiustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz zapisami Regulaminu utrzymaniaczystości i porządku na terenie miasta i gminy Pasłęk, określonego uchwałą Nr VI/40/16 Rady Miejskiej wPasłęku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pasłęk orazUchwały Nr III/24/16 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 22.4.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów, w zamianza uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi odbiór następujących rodzajów odpadówkomunalnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 2) inne odpady nieulegające biodegradacji o kodzie 20 02 03 (odpady cmentarne) 3) segregowane (zebrane w sposób selektywny) wyszczególnione poniżej rodzaje odpadów komunalnych: a) papier i tektura o kodzie 20 01 01, opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01; b) tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39, opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, opakowaniawielomateriałowe o kodzie 15 01 05, metale o kodzie 20 01 40, opakowania z metali o kodzie 15 01 04; c) szkło o kodzie 20 01 02, opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; 4) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 0904; 5) zużyte opony o kodzie 16 01 03; 6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 35*, 20 01 36; 7) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32; 8) odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07; 9) chemikalia i odpady niebezpieczne o kodach 20 01 14 *, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 0133*, 20 01 34; 10) odpady zielone ulegające biodegradacji o kodach 20 02 01, 20 01 08; 11) popiół o kodzie 20 01 99. 2. Orientacyjna łączna ilość odpadów rocznie: 6 535,19 Mg, w tym odpady zmieszane 4 433,915 Mg (dane zarok 2018). 3. Powierzchnia Gminy Pasłęk: 26439 hektarów 4. Długość dróg publicznych wynosi ok. 160 km. 5. Liczba mieszkańców. ok. 20 000 osób, w tym ok. 13 000 osób zamieszkałych na terenie miasta. 6. Liczba podmiotów gospodarczych: ok. 1 400. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony zostanie w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-04-01 2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniająwarunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Prawo zamówień publicznych wzakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów, to jest: a) są wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wobrębie kategorii odpadów objętych zamówieniem; b) posiadają aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych lub dokument potwierdzającywpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. oodpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniająwarunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Prawo zamówień publicznychw zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, to jest posiadają lub będą posiadać ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na całyokres związania umową, na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)lub równowartość tej kwoty, według średniego kursu NBP (Tabela A) z dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli wtym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli średnich kursów NBP ostatnio ogłoszonych przed tą datą
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniająwarunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Prawo zamówień publicznych wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej: posiadają wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz niezbędnypotencjał techniczny umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest: 1) należycie wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównież należycie wykonują, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniejjedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i/lubniezamieszkałych, przez łączny okres nie krótszy niż 24 miesiące i o łącznej masie odebranych odpadów niemniejszej niż 5 000 Mg (pięć tysięcy megagramów /ton/) rocznie obejmującej: a) co najmniej trzy frakcje odpadów segregowanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w łącznejilości nie mniejszej niż 1 000 Mg (jeden tysiąc megagramów /ton/), oraz b) co najmniej dwa kody odpadów niebezpiecznych, spośród kodów odpadów niebezpiecznych objętychprzedmiotem niniejszego zamówienia, w łącznej ilości nie mniejszej niż 1 Mg (jeden megagram /tona/); 2) posiadają lub będą posiadać dostęp do co najmniej do następujących narzędzi, wyposażenia zakładu iurządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia: a) odpowiedniej do przedmiotu zamówienia bazy magazynowo-transportowej, oraz b) dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz c) dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, oraz d) jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; e) jednego pojazdu umożliwiającego odbieranie odpadów z miejsc trudno dostępnych (wąskie ulice, drogi oograniczonej nośności); 3) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest co najmniej: a) jedną osobą skierowaną do wykonywania obowiązków koordynatora robót - odpowiedzialną za właściwąjakość świadczonej usługi i sprawozdawczość; b) dwoma osobami uprawnionymi do kierowania pojazdem do transportu odpadów komunalnych, posiadającymiprawo jazdy kategorii C, zgodnie z ustawą z dnia 5.1.2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.978 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Baza magazynowo-transportowa oraz pojazdy do odbioru i transportu odpadów komunalnych muszą spełniaćwymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.1.2013 r. w sprawie szczegółowychwymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. poz. 122).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu, to jest: 1) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; 3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego składa odpowiednio: 1) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3) dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) wykazu zrealizowanych usług; 3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego; 4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych; Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, to jest: 1) aktualnego zezwolenia w zakresie transportu odpadów komunalnych lub dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami; 2) aktualnej polisy OC wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada lub będzie posiadać wymagane ubezpieczenie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązkupodatkowego - jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie - jeżeli zostałoustanowione; 3) zobowiązania podmiotu trzeciego - jeżeli na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca będzie polegać.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Cena likwidacji dzikich wysypisk15,00
Czas likwidacji dzikich wysypisk10,00
Czas reakcji na reklamację10,00
Termin płatności faktur5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach i w zakresie określonym w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - Suplement w dniu 21.01.2019 r. - numer ogłoszenia: 2019/S 014-029071 wraz z ogłoszeniem o sprostowaniu nr 2019/S 017-036939 z dnia 24.01.2019r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.