eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO CIĘŻAROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Grodzisk Wielkopolski: DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO CIĘŻAROWEGO
Numer ogłoszenia: 5062 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO CIĘŻAROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu terenowego ciężarowego. 2.Wielkość lub zakres zamówienia: 1 szt. 3.Wymagane parametry samochodu: a) Stan samochodu: -samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2007), posiadający homologację samochodu ciężarowego zgodną z polskimi przepisami, b) Nadwozie: -osadzone na ramie, 4 drzwiowe, 5 osobowe, rząd pierwszy siedzeń - dwa oddzielne fotele, c) Kolor nadwozia: -zielony metalizowany, d) Dopuszczalna masa całkowita: do 3 000 kg, e) Ładowność: min. 800 kg (bez kierowcy i płynów eksploatacyjnych) f) Silnik:: wysokoprężny, pojemność skokowa 2,5 litra, moc silnika pomiędzy 130-150 KM, moment min. 300 Nm, g) Układ jezdny: -ABS, wspomaganie kierownicy, skrzynia biegów mechaniczna, napęd na 4 koła z centralnym mechanizmem różnicowym, -opony letnie na felgach aluminiowych, -opony zimowe na felgach stalowych (5 sztuk), h) Zawieszenie: przód niezależne, i) Wyposażenie: -immobilizer, autoalarm, radioodbiornik z CD i MP3 + antena zewnętrzna i głośniki, klimatyzacja automatyczna, elektryczne sterowanie szyb i lusterek zewnętrznych, centralny zamek, j) Poduszki powietrzne: przednie dla kierowcy i pasażera, k) Wyposażenie zewnętrzne: -przednie światła przeciwmgielne, -progi boczne ze stopniem, -zabudowa powierzchni ładunkowej (oryginalne akcesoria producenta samochodu) - mocowana w sposób umożliwiający jej demontaż, sztywna, nie wpisująca się swoim przekrojem poprzecznym w obrys kabiny, lakierowana w kolorze nadwozia, wyposażona w zamknięcie tylne zamykane na kluczyk; osłona nie powinna posiadać oszklenia, -hak do holowania przyczep + gniazdko instalacji oświetleniowej przyczepy, -rurowa osłona przedniej maski (osłony chłodnicy) samochodu, wysokość osłony nie mniej niż 50% wysokości osłony chłodnicy, -wykładzina skrzyni ładunkowej, -przyciemniane tylne szyby. 4.Wymagania dodatkowe: Wykonawca zamontuje na samochodzie radiostację z anteną. Radiostacja zostanie dostarczone przez Zamawiającego. 5.Odbiór samochodu we wskazanym punkcie (salonie) Wykonawcy. Miejsce odbioru nie może być odległe więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Oryginalny kod CPV: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wmaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. mogą wykazać się dostarczeniem w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania co najmniej 3 samochodów tego samego rodzaju co w niniejszym zamówieniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 1.2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 1.3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 1.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ). 5. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach dostaw z referencjami (wystarczy wykaz spełniający warunek podany wyżej w punkcie 1.1.b) - zał. nr 3 do SIWZ. 6. Wyciąg z homologacji samochodu. 7. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa (sekretariat) w godzinach 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku do dnia 16.01.2008 r. do godz. 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.