Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Libiąż: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 506228 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów komunalnych obejmuje: a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, parki, skwery, place zabaw), b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw, c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego, d) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, e) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż Część II pn.: Wywóz przeterminowanych leków z konfiskatorów i ich przekazywanie do unieszkodliwienia obejmuje: a) opróżnianie konfiskatorów na leki, b) zaopatrzenie konfiskatorów w nowe worki, a w razie konieczności nowe wkłady, c) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia Część III pn.: Zbieranie, transport zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż oraz przekazywanie ich do unieszkodliwienia obejmuje: a) usuwanie zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Chrzanowie lub Komisariatu Policji, b) uporządkowanie terenu po usunięciu zwłok, c) przekazywanie zwłok przedsiębiorcy prowadzącemu ich unieszkodliwianie lub ich unieszkodliwianie - jeśli Wykonawca sam prowadzi taką instalację. Część IV pn.: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu obejmuje: a) wyposażenie Zamawiającego w dwa pojemniki na odpady komunalne (o pojemności 1100 l ), b) opróżnianie pojemników na zgłoszenie. c) opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki papieru (pojemniki własne UM Libiąż, poj.1,5 m3 typ dzwon). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany: - w załącznikach nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdej części, - w załącznikach nr 4a, 4b, 4d do SIWZ - kalkulacji cenowej dla Części I, Części II i Części IV, - we wzorach umów odpowiednio dla każdej części. 2. W części I Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej nr 1-11 oraz 12-14 (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 3. W części IV Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 85.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać dla części III, że Wykonawca posiada decyzję o nadaniu wykonawcy Weterynaryjnego Numeru Identyfikacyjnego dla prowadzenia działalności w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego materiału kat.1, wydanej na podstawie art.23 i art.47 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz.Urz. UE L .09.300.1) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 października 2008 r. w sprawie ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego(Dz.U. z 2008 r. Nr 193poz.1193). 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać że Wykonawca będzie dysponował następującymi samochodami: Dla części I zamówienia: - samochodem do transportu odpadów komunalnych (z koszy ulicznych, akcji ekologicznych i dzikich wysypisk) zabezpieczonym przed ich rozwiewaniem i wysypywaniem się podczas transportu - min. 1 szt. Dla części II zamówienia dysponowanie: - samochodem do transportu odpadów (przeterminowanych leków) - min. 1 szt. Dla części IV zamówienia dysponowanie: - samochodem do wywozu odpadów komunalnych, dostosowanym do opróżniania pojemników o poj.1100 l (specjalistyczny) - min. 1 szt. - samochodem do wywozu segregowanych odpadów komunalnych z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) - min. 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. / Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. / Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia podpisane przez uprawnione osoby. 3. / Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia. 5. Kalkulacje cenowe według załącznika nr 4a, 4b, 4d do SIWZ - odpowiednio dla części I, części II i części IV zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 6) Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). 7) W części I Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej nr 1-11 oraz 12-14 (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 8) W części IV Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 9) Zmiana wskazanego w ofercie samochodu z uwagi na jego uszkodzenie, sprzedaż itp., pod warunkiem, że nowy samochód wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia - w przypadku przejęcia obowiązku odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych (przez Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna w Chrzanowie), wynikające z przepisów zmienionej ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, w godzinach urzędowania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie i wywóz odpadów komunalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, parki, skwery, place zabaw), b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw, c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego, d) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, e) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz przeterminowanych leków z konfiskatorów i ich przekazywanie do unieszkodliwienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) opróżnianie konfiskatorów na leki, b) zaopatrzenie konfiskatorów w nowe worki, a w razie konieczności nowe wkłady, c) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbieranie, transport zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż oraz przekazywanie ich do unieszkodliwienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) usuwanie zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Chrzanowie lub Komisariatu Policji, b) uporządkowanie terenu po usunięciu zwłok, c) przekazywanie zwłok przedsiębiorcy prowadzącemu ich unieszkodliwianie lub ich unieszkodliwianie - jeśli Wykonawca sam prowadzi taką instalację..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wyposażenie Zamawiającego w dwa pojemniki na odpady komunalne (o pojemności 1100 l ), b) opróżnianie pojemników na zgłoszenie, c) opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki papieru (pojemniki własne UM Libiąż, poj.1,5 m3 typ dzwon)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.