eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Libiąż: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 506228 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów komunalnych obejmuje: a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, parki, skwery, place zabaw), b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw, c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego, d) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, e) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż Część II pn.: Wywóz przeterminowanych leków z konfiskatorów i ich przekazywanie do unieszkodliwienia obejmuje: a) opróżnianie konfiskatorów na leki, b) zaopatrzenie konfiskatorów w nowe worki, a w razie konieczności nowe wkłady, c) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia Część III pn.: Zbieranie, transport zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż oraz przekazywanie ich do unieszkodliwienia obejmuje: a) usuwanie zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Chrzanowie lub Komisariatu Policji, b) uporządkowanie terenu po usunięciu zwłok, c) przekazywanie zwłok przedsiębiorcy prowadzącemu ich unieszkodliwianie lub ich unieszkodliwianie - jeśli Wykonawca sam prowadzi taką instalację. Część IV pn.: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu obejmuje: a) wyposażenie Zamawiającego w dwa pojemniki na odpady komunalne (o pojemności 1100 l ), b) opróżnianie pojemników na zgłoszenie. c) opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki papieru (pojemniki własne UM Libiąż, poj.1,5 m3 typ dzwon). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany: - w załącznikach nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdej części, - w załącznikach nr 4a, 4b, 4d do SIWZ - kalkulacji cenowej dla Części I, Części II i Części IV, - we wzorach umów odpowiednio dla każdej części. 2. W części I Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej nr 1-11 oraz 12-14 (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 3. W części IV Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 85.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać dla części III, że Wykonawca posiada decyzję o nadaniu wykonawcy Weterynaryjnego Numeru Identyfikacyjnego dla prowadzenia działalności w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego materiału kat.1, wydanej na podstawie art.23 i art.47 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz.Urz. UE L .09.300.1) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 października 2008 r. w sprawie ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego(Dz.U. z 2008 r. Nr 193poz.1193). 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać że Wykonawca będzie dysponował następującymi samochodami: Dla części I zamówienia: - samochodem do transportu odpadów komunalnych (z koszy ulicznych, akcji ekologicznych i dzikich wysypisk) zabezpieczonym przed ich rozwiewaniem i wysypywaniem się podczas transportu - min. 1 szt. Dla części II zamówienia dysponowanie: - samochodem do transportu odpadów (przeterminowanych leków) - min. 1 szt. Dla części IV zamówienia dysponowanie: - samochodem do wywozu odpadów komunalnych, dostosowanym do opróżniania pojemników o poj.1100 l (specjalistyczny) - min. 1 szt. - samochodem do wywozu segregowanych odpadów komunalnych z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) - min. 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. / Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. / Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia podpisane przez uprawnione osoby. 3. / Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia. 5. Kalkulacje cenowe według załącznika nr 4a, 4b, 4d do SIWZ - odpowiednio dla części I, części II i części IV zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 6) Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). 7) W części I Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej nr 1-11 oraz 12-14 (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 8) W części IV Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 9) Zmiana wskazanego w ofercie samochodu z uwagi na jego uszkodzenie, sprzedaż itp., pod warunkiem, że nowy samochód wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia - w przypadku przejęcia obowiązku odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych (przez Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna w Chrzanowie), wynikające z przepisów zmienionej ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie i wywóz odpadów komunalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, parki, skwery, place zabaw), b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw, c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego, d) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, e) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz przeterminowanych leków z konfiskatorów i ich przekazywanie do unieszkodliwienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) opróżnianie konfiskatorów na leki, b) zaopatrzenie konfiskatorów w nowe worki, a w razie konieczności nowe wkłady, c) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbieranie, transport zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż oraz przekazywanie ich do unieszkodliwienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) usuwanie zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Chrzanowie lub Komisariatu Policji, b) uporządkowanie terenu po usunięciu zwłok, c) przekazywanie zwłok przedsiębiorcy prowadzącemu ich unieszkodliwianie lub ich unieszkodliwianie - jeśli Wykonawca sam prowadzi taką instalację..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wyposażenie Zamawiającego w dwa pojemniki na odpady komunalne (o pojemności 1100 l ), b) opróżnianie pojemników na zgłoszenie, c) opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki papieru (pojemniki własne UM Libiąż, poj.1,5 m3 typ dzwon)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.