Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Poznań: Badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne oraz mammograficzne dla kobiet i USG gruczołu krokowego dla mężczyzn na potrzeby pracowników ZUS II Oddział w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 506148 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne oraz mammograficzne dla kobiet i USG gruczołu krokowego dla mężczyzn na potrzeby pracowników ZUS II Oddział w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne oraz mammograficzne dla kobiet i USG gruczołu krokowego dla mężczyzn na potrzeby pracowników ZUS II Oddział w Poznaniu Część I : Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Poznaniu Część II: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Koninie Część III: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Gnieźnie Część IV: Przeprowadzenie badań profilaktycznych we Wrześni Część V: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Obornikach Część VI: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Śremie Część VII: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Środzie Wlkp. Część VIII: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Turku Część IX: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Poznaniu Część X: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Koninie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy,Wykonawca składa wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. - Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu a wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku na fax:(61) 877-28-50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Poznaniu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Koninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Koninie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Gnieźnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Gnieźnie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych we Wrześni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych we Wrześni, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Obornikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Obornikach, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Śremie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Śremie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Środzie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Środzie Wlkp., zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Turku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań profilaktycznych w Turku, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Poznaniu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Koninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie badań mammograficznych u kobiet i USG gruczołu krokowego u mężczyzn w Koninie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KMP/KWP Wrocław/CBŚP/CBZC KGP Zarząd we Wr./BSW Wydz. we Wr.
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.