eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 505

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, do kontaktów: Jadwiga Jurkowska, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312, e-mail: j.jurkowska@igichp.edu.pl, www.igichp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet Nr 1 - gaziki do dezynfekcji, Pakiet Nr 2 - opatrunki do cewników, opatrunki do wkuć, plastry stabilizujące do cewników Pakiet Nr 3 - gazy opatrunkowe, lignina, wata, rękawy opatrunkowe, opaski Pakiet Nr 4 - kompresy gazowe jałowe z nitką RTG, setony laryngologiczne, tupfery fasolki, serwety operacyjne gazowe jałowe, Pakiet Nr 5 - kompresy gazowe Pakiet Nr 6 - obłożenie pola operacyjnego, serwety operacyjne z włókniny jałowe, serwety włókninowe jałowe Pakiet Nr 7 - przylepce, plastry, wzmocnione paski do łączenia brzegów ran, przeźroczyste sterylne opatrunki do wkłuć. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet: Nr 1 - gaziki do dezynfekcji, Nr 2 - opatrunki do cewników, opatrunki do wkuć, plastry stabilizujące do cewników Nr 3-gazy opatrunkowe, lignina, wata, rękawy opatrunkowe, opaski Nr 4-kompresy gazowe jałowe z nitką RTG, setony laryngologiczne, tupfery fasolki, serwety operacyjne gazowe jałowe, Nr 5-kompresy gazowe Nr 6-obłożenie pola operacyjnego, serwety operacyjne z włókniny jałowe, serwety włókninowe jałowe Nr 7-przylepce,plastry, wzmocnione paski do łączenia brzegów ran. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet: Nr 1 - 3.600 zł, Nr 2 - 500 zł, Nr 3 - 5.300 zł, Nr 4 - 4.600 zł ,Pakiet Nr 5 - 6.100 zł Nr 6 - 700 zł, Nr 7 - 2.800 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności minimum 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)zapewnią realizację zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, 6) posiadają oznakowanie znakiem CE wyrobu medycznego wprowadzonego do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 30.04.2004 r. (Dz. U. Nr. 93 poz. 896). 7)posiadają dopuszczenie do obrotu produktów medycznych zgodnie z art.3 ust.1 ustawy z 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Nr. 126 poz. 1381), 8)zapewnią termin płatności minimum 21 dni, 9)przedłożą próbki oferowanych wyrobów w: -Pakiecie Nr 1 w poz. 1 i 2 -Pakiecie Nr 3 w poz. 1,3,8,9,10,11. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)deklarację zgodności świadczącą o spełnieniu przez wyrób wymagań zasadniczych i przeprowadzenia procedury oceny zgodności, łącznie z certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem); 2)dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych (dokument winien mieć formę oświadczenia podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji firmy i zawierać w swej treści datę zgłoszenia do RWiWM, do potwierdzenia oryginału lub kopię dokumentu);. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 96/dmo/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.02.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Władysława Tondys, Jadwiga Jurkowska, Agnieszka Marchewka, Elżbieta Zaworska, Barbara Bułyszko. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.02.2006, godzina 10:15, Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Plocka 26 - pok.112 Sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 1 - gaziki do dezynfekcji,. 3) Zakres lub wartość: 6600 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 2 - opatrunki do cewników, opatrunki do wkuć, plastry stabilizujące do cewników. 3) Zakres lub wartość: 6000 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 3 - gazy opatrunkowe, lignina, wata, rękawy opatrunkowe, opaski. 3) Zakres lub wartość: gaza 140000 mb lignina i wata 12850 kg opaski 24700 szt rękawy opatrunkowe 420 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 4 - kompresy gazowe jałowe z nitką RTG, setony laryngologiczne, tupfery fasolki, serwety operacyjne gazowe jałowe,. 3) Zakres lub wartość: kompresy 14000 op setony 1620 szt tupfert 150 op serwety 2000 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 5 - kompresy gazowe. 3) Zakres lub wartość: 114200 op 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 6 - obłożenie pola operacyjnego, serwety operacyjne z włókniny jałowe, serwety włókninowe jałowe. 3) Zakres lub wartość: 14100 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 7 - przylepce, plastry, wzmocnione paski do łączenia brzegów ran, przeźroczyste sterylne opatrunki do wkłuć. 3) Zakres lub wartość: 51355 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.