eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › WYWÓZ POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH, W TYM ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, Z TERENU GMINY STARE BABICE W RAMACH PROGRAMU PILOTAŻOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Stare Babice: WYWÓZ POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH, W TYM ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, Z TERENU GMINY STARE BABICE W RAMACH PROGRAMU PILOTAŻOWEGO
Numer ogłoszenia: 50592 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH, W TYM ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, Z TERENU GMINY STARE BABICE W RAMACH PROGRAMU PILOTAŻOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA WYWOZIE POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH, W TYM ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, Z TERENU GMINY STARE BABICE W RAMACH PROGRAMU PILOTAŻOWEGO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.11.20 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: a) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; c) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; d) posiadający aktualne z krajowego rejestru karnego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; e) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy co najmniej jednego podobnego zadania - zał. 2 (co najmniej o wartości 50 000 zł i podobnym zakresie robót) zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów- zał. 7. f) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 3 - Wykaz sprzętu, którym wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia; g) posiadający aktualne zezwolenie Wójta Gminy Stare Babice na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: I. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień - co najmniej jednego podobnego zadania (co najmniej o wartości 50 000 zł i podobnym zakresie robót) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zał. 3 Wykaz sprzętu (co najmniej dwa pojazdy przeznaczone do transportowania odpadów posegregowanych - w workach) II. Wymagane dokumenty. Zał. 4 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 5 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków. Zał. 6 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłatami należnych składek. Zał. 7 Listy referencyjne od Inwestorów. Uwaga: Zał. 5 - 6 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605 III. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku gdy Oferent przewiduje zlecenie części prac podwykonawcy, to również musi on potwierdzić swoją wiarygodność, doświadczenie oraz zdolność do realizacji zleconej części zamówienia załączając w/w dokumenty. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 5, 6, 7 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32, pokój nr 21, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na wersję papierową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy, pokój nr 18, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.