eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Wykonanie robót remontowych ścian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Puszczykowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Puszczykowo: Wykonanie robót remontowych ścian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Puszczykowie
Numer ogłoszenia: 50574 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, faks 061 8133225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych ścian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Puszczykowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ścian Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Puszczykowie. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna wraz z opisem zakresu robót stanowiące Zalaczniki do SIWZ. Z dokumentacją techniczną można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7, budynek B. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu Umowy materiałów i urządzeń równoważnych dla materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji techniczne lub innych dokumentach wymienione są nazwy własne materiałów lub urządzeń albo nazwy własne producentów, to znaczy to, że Zamawiający oczekuje zastosowania przy realizacji przedmiotu Umowy materiałów i urządzeń o określonych parametrach technicznych i technologicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.500,00 pln (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: -w pieniądzu - przelewem rachunek bankowy Zamawiającego; nr konta 46904800070000602860000002 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp.), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp.). 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp.). 2. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zadanie o wartości powyżej 80.000,00 pln netto, o charakterze zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia. 3. Udzielą gwarancji na roboty, materiały i urządzenia objęte przetargiem na okres 60 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, 2)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego w dniu złożenia oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych osób pełniących funkcje kierownika budowy, 4)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego na dzień otwarcia ofert zaświadczenia, o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5)dowód wniesienia wadium, 6)podpisane oświadczenie o niezaleganiu Wykonawcy z opłatami z podatków oraz składek ZUS, 7)referencje dot. realizacji zadań wymienionych w rozdz. VI pkt 2 SIWZ, 8)upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów, 9)podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć dokumenty wystawione na każdy z podmiotów z wyjątkiem dokumentów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich pomiotów. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć kopię Umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa o współpracy Wykonawców zamówienia publicznego musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców za szkody związane z niewykonaniem lub z nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszczykowo.pl/bip.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Puszczykowie ul. Podleśna 4 ,62-040 Puszczykowo pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 25 marca 2009 roku do godz. 10:55 w: Urzędzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria, budynek A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postanowienia umowy zawarto w wzorze Umowy, który stanowi załącznik numer 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). O fakcie unieważnienia postępowania, Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących w nim udział. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści na stronie internetowej. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści specyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. Zasady udostępniania dokumentów 1.Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. 2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: 1) Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku. 2) Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów. 3) udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.