eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecała 2 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Warszawa: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecała 2 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 50541 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecała 2 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, Niecałej 2 i ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część I: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Climaveneta, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: - model urządzenia AXU 50 + (skraplacze Refrion 2 szt.) - 4 komplety. - model urządzenia AXU 26+ (skraplacze Refrion 1 szt.) - 2 komplety . - model urządzenia AXU20 +(skraplacze Refrion 1 szt.) - 4 komplety . Część II: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12 Uwaga: Urządzenia w okresie gwarancji Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Swegon, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: - DATATECH UEDA 66. 2 M HH DC - 4 komplety - DATATECH UEDA 22. 1 S HH DC - 2 komplety Część III: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2 Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Emerson, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: 1. HPM M31UA000V3G2010PX + HCE331000G - 2 komplety (pomieszczenie IT) 2. HPS SE/SC14 - 1 komplet (pomieszczenie UPS) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a, 6b i 6c do niniejszej SIWZ. 4. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 5. Zamówienia częściowe 5.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.2. Zamówienie jest podzielone na trzy części. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną liczbę części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) dla Części I wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Climaveneta, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. b) dla Części II wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Swegon, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedna z tych usług dotyczyła serwisowania ww. urządzeń w okresie gwarancji. c) dla Części III wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Emerson, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. Uwaga dotycząca ww. ppkt a), b) i c): Zamawiający uzna każdą wykazaną wykonywaną usługę w ramach umowy nie zakończonej przed terminem składania ofert, jeżeli wartość wykonanej już do tego terminu usługi była nie mniejsza niż 15 000,00 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym co najmniej: a) jedną osobą z uprawnieniami SEP E + D, b) jedną osobą posiadającą certyfikat dopuszczenia do obrotu substancjami kontrolowanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami wyżej, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Liczba dodatkowych przyjazdów do zgłaszanych awarii - 20

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20/04/2015 r. o godz. 12:00 w sali nr 16.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu. 4) Znak sprawy: ZP/GP/271/II-62/15. 5) Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Grzegorz Piątkowski, stanowisko służbowe: Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/443-14-19..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.