Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-10
Warszawa: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecała 2 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 50541 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecała 2 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemów klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, Niecałej 2 i ul. Sandomierskiej 12 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część I: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Climaveneta, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: - model urządzenia AXU 50 + (skraplacze Refrion 2 szt.) - 4 komplety. - model urządzenia AXU 26+ (skraplacze Refrion 1 szt.) - 2 komplety . - model urządzenia AXU20 +(skraplacze Refrion 1 szt.) - 4 komplety . Część II: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12 Uwaga: Urządzenia w okresie gwarancji Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Swegon, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: - DATATECH UEDA 66. 2 M HH DC - 4 komplety - DATATECH UEDA 22. 1 S HH DC - 2 komplety Część III: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2 Częstotliwość wykonywania przeglądów: cztery przeglądy w roku, tj.: I przegląd - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy; II przegląd - do końca III kwartału 2015 r.; III przegląd - do końca IV kwartału 2015 r.; IV przegląd - do 31.03.2016 r. System klimatyzacji oparty jest na urządzeniach firmy Emerson, w którego skład wchodzą szafy klimatyzacji precyzyjnej: 1. HPM M31UA000V3G2010PX + HCE331000G - 2 komplety (pomieszczenie IT) 2. HPS SE/SC14 - 1 komplet (pomieszczenie UPS) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a, 6b i 6c do niniejszej SIWZ. 4. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 5. Zamówienia częściowe 5.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.2. Zamówienie jest podzielone na trzy części. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną liczbę części zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) dla Części I wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Climaveneta, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. b) dla Części II wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Swegon, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedna z tych usług dotyczyła serwisowania ww. urządzeń w okresie gwarancji. c) dla Części III wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu systemu klimatyzacji precyzyjnej opartego na urządzeniach firmy Emerson, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. Uwaga dotycząca ww. ppkt a), b) i c): Zamawiający uzna każdą wykazaną wykonywaną usługę w ramach umowy nie zakończonej przed terminem składania ofert, jeżeli wartość wykonanej już do tego terminu usługi była nie mniejsza niż 15 000,00 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym co najmniej: a) jedną osobą z uprawnieniami SEP E + D, b) jedną osobą posiadającą certyfikat dopuszczenia do obrotu substancjami kontrolowanymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami wyżej, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Liczba dodatkowych przyjazdów do zgłaszanych awarii - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20/04/2015 r. o godz. 12:00 w sali nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu. 4) Znak sprawy: ZP/GP/271/II-62/15. 5) Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Grzegorz Piątkowski, stanowisko służbowe: Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/443-14-19..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- "Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024."
- Wykonanie przeglądów serwisowych i napraw klimatyzacji precyzyjnej oraz wentylacji w budynku przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.