eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Konserwacja oświetlenia ulicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Łuków: Konserwacja oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 505410 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łuków , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, faks 025 7982439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej 1 641 punktów oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym, który stanowi jeden miesiąc. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - wymianę niesprawnych źródeł światła, - wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, - regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, - zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, - wymianę niesprawnych bezpieczników, - przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, - wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, - konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, - malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, - malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, - prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, - uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., - przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, - czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych, - regulacje zegarów sterowniczych, - wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, - wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, - usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, - regulacja zwisów oświetlenia drogowego, - lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, - naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, - kontrolę sprawności oświetlenia na terenie Gminy, - wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, - pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), - przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego. - wykonywanie innych czynności koniecznych dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania oświetlenia Oraz konserwacja sieci oświetlenia ulicznego w zakresie: - poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, - wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, - zabezpieczenie i wymianę uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np.: opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.).będzie realizowana na uzasadniony wniosek Zamawiającego. Informacja o przedmiocie zamówienia. Konserwacja oświetlenia ulicznego wykonywana będzie również na urządzeniach będących własnością lub użytkowanych przez PGE Dystrybucja S.A Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Siedlce oraz Oddział Lublin, Rejon Energetyczny Biała Podlaska. Wykonawca winien uzgodnić warunki korzystania z urządzeń z ich właścicielem. Zamówienie realizowane będzie na terenie miejscowości Gminy Łuków. Każdorazowe wykonanie usługi musi być zlecone przez osoby upoważnione przez Wójta Gminy. Wszystkie materiały oraz niezbędny sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wykażą się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych przystosowanych do konserwacji oświetlenia ulicznego tj: - samochód z wysięgnikiem - samochód do przewozu elementów i wyposażenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wskażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, - Kierownik robót - co najmniej 1 osoba - kwalifikacje SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego oraz nadzoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - wykształcenie minimum średnie doświadczenie minimum 5 lat - co najmniej 2 osoby - kwalifikacje SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych dla sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, wykształcenie minimum zasadnicze, doświadczenie minimum 5 lat. - co najmniej jedna osoba do obsługi pojazdu z podnośnikiem hydraulicznym - kwalifikacje do obsługi pojazdu z wysięgnikiem wydane przez właściwy organ dozoru technicznego, wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie minimum 5 lat.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w szczególności w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiany podwykonawców, 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) zaistnienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łuków ul. Świderska 12 21-400 Łuków pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łuków ul. Świderska 12 21-400 Łuków pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.