eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Bocznej Jarowej (za nr bud 32), bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90), Brylantowej, Dwernickiego, Jesionowej, Promykowej, Sierpniowej, Światowida, Traugutta - od ul. Na Skały do końca, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego oraz ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12



Ogłoszenie nr 505328-N-2017 z dnia 2017-05-12 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Bocznej Jarowej (za nr bud 32), bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90), Brylantowej, Dwernickiego, Jesionowej, Promykowej, Sierpniowej, Światowida, Traugutta - od ul. Na Skały do końca, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego oraz ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1 , 35064   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.erzeszow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.erzeszow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Adres:
Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Bocznej Jarowej (za nr bud 32), bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90), Brylantowej, Dwernickiego, Jesionowej, Promykowej, Sierpniowej, Światowida, Traugutta - od ul. Na Skały do końca, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego oraz ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości
Numer referencyjny: CZ-I.271.37.101.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) "Remont ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości" a) Rozebranie obrzeży betonowych, wraz z ułożeniem na palety i transportem do 15km - na miejsce wskazane przez zamawiającego - 862,00 m b) Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko - 451,00 m c) Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm., na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 746,46 m2 d) Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 862,00 m e) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem - z betonu C8/10 (B-10) - 451,00 m f) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 1,00 szt g) Regulacja pionowa włazów studni TP wraz z wymianą na nowe - 1,00 szt h) Plantowanie (obrobienie na czysto) zieleńców wykonywanych ręcznie, z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm oraz obsianiem mieszaniną traw - 433,00 m2 i) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 72,00 m2 j) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych KR 1-2 (ścieżka rowerowa) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1 278,00 m2 2) "Remont ul. Bocznej Jarowej (za nr bud 32)" a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 410,00 m2 b) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 410,00 m2 c) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km.(frezarka) - 40,00 m2 d) Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym. - 1,00 szt e) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 6,00 szt f) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 410,00 m2 g) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 20,00 t h) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 410,00 m2 i) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm. - 115,00 m2 j) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) - 1,00 szt 3) "Remont ul. bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90)" a) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z transportem w wskazane miejsce do 15 km - 60,00 m2 b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 560,00 m2 c) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 560,00 m2 d) Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym - 1,00 szt e) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 560,00 m2 f) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 28,00 t g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 560,00 m2 h) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grugość po zagęszczeniu do 8 cm - 140,00 m2 i) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) - 1,00 szt 4) "Remont ul. Brylantowej" a) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 20,00 m2 b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 513,00 m2 c) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 513,00 m2 d) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 32,06 t e) Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym - 2,00 szt f) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 1,00 szt. g) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 513,00 m2 h) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 513,00 m2 i) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm - 171,00 m2 j) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) - 1,00 szt 5) "Remont ul. Dwernickiego" a) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 3,00 szt. b) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 500,00 m2 c) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 920,00 m2 d) Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 - 6,00 szt e) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 57,50 t f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 920,00 m2 g) Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 100,00 m2 h) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem - z betonu C8/10 (B-10) - 20,00 mb 6) "Remont ul. Jesionowej" a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 1 269,00 m2 b) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 1 269,00 m2 c) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 65,47 t d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 873,00 m2 e) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm - 291,00 m2 7) "Remont ul. Promykowej" a) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 20,00 m2 b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 1 067,50 m2 c) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 1 067,50 m2 d) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 66,72 t e) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 1,00 szt. f) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 067,50 m2 g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 1 067,50 m2 h) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm - 30,50 m2 i) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) - 1,00 szt 8) "Remont ul. Sierpniowej" a) Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko - 188,00 mb b) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem -z betonu C8/10 (B-10) - 188,00 mb c) Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 110,00 m2 d) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 615,00 m2 e) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 46,17 t f) Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym - 9,00 szt g) Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 - 2,00 szt h) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 6,00 szt. i) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 615,00 m2 j) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 615,60 m2 k) Plantowanie (obrobienie na czysto) zieleńców wykonywanych ręcznie, z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm oraz obsianiem mieszaniną traw - 25,00 m2 9) "Remont ul. Światowida" a) Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko - 212,00 mb b) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem -z betonu C8/10 (B-10) - 212,00 mb c) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 724,50 m2 d) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 54,34 t e) Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym - 8,00 szt f) Regulacja pionowa zasów woda/gaz - 14,00 szt. g) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 724,50 m2 h) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 724,50 m2 10) "Remont ul. Traugutta - od ul. Na Skały do końca" a) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 245,00 m2 b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV - 490,00 m2 c) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 490,00 m2 d) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 - 36,75 t e) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 490,00 m2 f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) - 490,00 m2 g) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm - 140,00 m2 h) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) - 1,00 szt 11) "Remont ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego" a) Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 12,00 m2 b) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) - 1 035,00 m2 c) Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 - 10,00 szt d) Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 035,00 m2 e) Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 3-6 - 64,69 t f) Nawierzchnia z mieszanki SMA po zagęszczeniu gr 5cm - 1 035,00 m2 g) Grubowarstwowe oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, przejścia dla pieszych -100,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : 1) Przedmiary robót 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 3) Wzór umowy - stanowiące załączniki do SIWZ (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego)

II.5) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości do 273 276,24 zł netto. 1) Określenie przedmiotu: Przewiduje się zwiększenie wszystkich pozycji przedmiaru robót na zadaniu podstawowym obejmującym wykonanie następujących robót w zadaniach pn.: "Remont ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości" "Remont ul. Bocznej Jarowej (za nr bud 32)" "Remont ul. bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90)" "Remont ul. Brylantowej" "Remont ul. Dwernickiego" "Remont ul. Jesionowej" "Remont ul. Promykowej" "Remont ul. Sierpniowej" "Remont ul. Światowida" "Remont ul. Traugutta - od ul. Na Skały do końca" "Remont ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego". 2) Zakres robót budowlanych: a) "Remont ciągu pieszo - rowerowego przy Al. Niepodległości" ? Rozebranie obrzeży betonowych, wraz z ułożeniem na palety i transportem do 15km - na miejsce wskazane przez zamawiającego ? Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko ? Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm., na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem ? Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową ? Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem -z betonu C8/10 (B-10) ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Regulacja pionowa włazów studni TP wraz z wymianą na nowe ? Plantowanie (obrobienie na czysto) zieleńców wykonywanych ręcznie, z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm oraz obsianiem mieszaniną traw ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych KR 1-2 (ścieżka rowerowa) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm b) "Remont ul. Bocznej Jarowej (za nr bud 32)" ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm ? Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) c) "Remont ul. bocznej Sikorskiego (do nr 86 i 90)" ? Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z transportem w wskazane miejsce do 15 km ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm ? Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) d) "Remont ul. Brylantowej" ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm ? Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) e) "Remont ul. Dwernickiego" ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm., na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem ? Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem -z betonu C8/10 (B-10) f) "Remont ul. Jesionowej" ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm - 291,00 m2 g) "Remont ul. Promykowej" ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km.(frezarka) ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm ? Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) h) "Remont ul. Sierpniowej" ? Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko ? Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem - z betonu C8/10 (B-10) ? Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km.(frezarka) ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym ? Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Plantowanie (obrobienie na czysto) zieleńców wykonywanych ręcznie, z dowozem ziemi urodzajnej gr 10 cm oraz obsianiem mieszaniną traw i) "Remont ul. Światowida" ? Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - z transportem gruzu na wysypisko ? Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 wraz z wykonaniem ławy z oporem - z betonu C8/10 (B-10) ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km.(frezarka) ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym ? Regulacja pionowa zasów woda/gaz ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) j) "Remont ul. Traugutta - od ul. Na Skały do końca" ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-IV ? Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 1-2 ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (KR 1 - KR 2) ? Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm ? Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) k) "Remont ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego" ? Przełożenie chodników z kostki brukowej o grub. 6 lub 8 cm., na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem ? Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km (frezarka) ? Regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 ? Oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem ? Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, KR 3-6 ? Nawierzchnia z mieszanki SMA po zagęszczeniu gr 5cm ? Grubowarstwowe oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, przejścia dla pieszych. 3) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia 1) termin rozpoczęcia - z dniem podpisania umowy 2) termin zakończenia robót - 75 dni od dnia podpisania umowy; 3) termin wykonania umowy - 90 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych w ilości co najmniej 4 200 m2 oraz przełożył chodniki albo ułożył nowe chodniki z kostki brukowej lub płytek chodnikowych w ilości co najmniej 450 m2. Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienie na robotę budowlaną w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót. Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach jednej umowy. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane*: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych w sekcji III.1.3.a) ogłoszenia) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w sekcji III.1.3.1 b) ogłoszenia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena, tj. oświadczenie o oferowanym okresie rękojmi za wady zawarte w druku Oferta. 3. Pełnomocnictwa - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp, 5. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej (do każdego zadania osobny kosztorys).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60
Okres rękojmi za wady40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej. 3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 2) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, 3) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych, 4) wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach, 5) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 6) protesty co do wykonania robót, składane przez użytkowników nieruchomości, na których prowadzone są roboty i sąsiadujących z terenem robót. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (o ile jest to wynagrodzenie kosztorysowe), jeżeli po dokonaniu rozliczenia końcowego okaże się, że Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, wykonał roboty niewykraczające poza przedmiot zamówienia, w większej ilości niż określono w przedmiarach robót, zgodnie z definicją wynagrodzenia kosztorysowego. Wykonanie robót, o których mowa, wymaga zgody Zamawiającego i zabezpieczenia środków. Wykonawca powinien zgłosić ilość robót, najpóźniej w dniu ich zakończenia, zgodnie z umową. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotę przewidzianą w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót, inspektora nadzoru i Zamawiającego. 6. W przypadku gdy umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. Obowiązek udowodnienia tego wpływu, w tym przedstawienia szczegółowych kalkulacji, spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości i zakresu wykonanych robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku zwiększenia środków finansowych w pierwszym roku bądź w kolejnych latach realizacji umowy, a także zmniejszenie wartości i zakresu robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. 8. Jeżeli umowa przewiduje jednorazową płatność po wykonaniu całości przedmiotu umowy w jednym roku budżetowym, a wskutek zmiany terminu w okolicznościach przewidzianych w ust. 3, wykonanie umowy nastąpi w kolejnym roku budżetowym, możliwa jest zmiana umowy poprzez wprowadzenie płatności częściowych (odpowiadających wartości wykonanych robót), jeśli u Zamawiającego wystąpi potrzeba wydatkowania w pierwszym roku budżetowym środków przewidzianych w planie finansowym. 9. Dopuszcza się skrócenie terminu płatności faktury końcowej w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, w celu dokonania wydatku w roku budżetowym, w którym wydatek jest zaplanowany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-29 , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.