eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usług transmisji danych z dostępem do Internetu w obiektach Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Bielsko-Biała: Świadczenie usług transmisji danych z dostępem do Internetu w obiektach Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 5052 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Beskidzka , ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8228221 do 23, faks 033 8126520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transmisji danych z dostępem do Internetu w obiektach Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych z dostępem do Internetu w obiektach Książnicy Beskidzkiej (kody wg CPV: 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4). Zestawienie łączy wraz z ich lokalizacjami zawarto w zał. nr 4 do SIWZ Wymagania szczegółowe w zakresie usług związanych z transmisją danych Usługa transmisji danych powinna zapewnić bezproblemową komunikację pomiędzy lokalizacją centralną i zdalnymi lokalizacjami za pomocą łącz wydzielonych poza publiczną sieć telekomunikacyjną oraz Internet przy wykorzystaniu technologii Virtual Private Network na prywatnych zasobach operatora. Przed podpisaniem umowy Wykonawca umożliwi Zamawiającemu tygodniowy okres testów usługi. A. Ogólne wymagania dot. zamawianej usługi: Sieć zarządzana przez usługodawcę powinna umożliwić: - całodobową transmisję danych aplikacyjnych w oparciu o protokoły TCP/IP, - wysoki poziom bezpieczeństwa realizowanych transmisji, - brak ograniczeń co do rodzaju przesyłanych danych, - transmisja danych powinna odbywać się poprzez urządzenia dostarczone i zarządzane poprzez usługodawcę. B. Struktura realizowanej sieci: 1. Łącze centralne, 2. Lokalizacje zdalne z możliwością rezygnacji z określonej liczby linków, przeniesienia, czasowego wstrzymania w trakcie trwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3. Zmianę prędkości w poszczególnych linkach sieci realizowane będą aneksem do umowy (w przypadku możliwości technicznych) C. Realizacja usługi: 1. Zestawienie łączy transmisji danych pomiędzy węzłami sieci WAN. Kolejne węzły sieci będą oddawane do eksploatacji po podpisaniu przez obie strony protokołu przekazania usługi. 2. Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych. 3. Szkolenie dla pracowników działu informatycznego w zakresie obsługi i monitorowania dostarczonych urządzeń sieciowych. 4. Wykonawca musi zapewnić ciągłość pracy podczas przełączenia istniejącej konfiguracji na oferowaną sieć VPN D. Wymagania szczegółowe dot. usługi: 1. Sieć WAN powinna być oparta o technologie zapewniające separację ruchu sieciowego i transmisji Zamawiającego od ruchu sieciowego innych klientów Usługodawcy w oparciu o prywatną sieć Usługodawcy z wykluczeniem rozwiązań opartych o sieć publiczną Internet. 2. Transmisja danych pomiędzy poszczególnymi węzłami sieci musi być odpowiednio zabezpieczona przez Usługodawcę z zastosowaniem szyfrowania danych. 3. Usługodawca jest zobowiązany do zapewnienia 24-godzinnego monitorowania sieci w trybie 7 dni w tygodniu i udostępnienia Zamawiającemu możliwości monitorowania ruchu we własnym zakresie i wgląd do statystyk dotyczących obciążenia poszczególnych łączy sieci. 4. Usługodawca zobowiązany jest do dostosowania adresacji tworzonej sieci do adresacji IP istniejącej już w lokalizacjach Zamawiającego. 5. Usługodawca nie może realizować połączeń w technologii radiowej do tworzonych połączeń sieciowych pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami. E. Parametry techniczne usługi: 1. Lokalizacja centralna - łącze symetryczne o minimalnej prędkości 4Mb/s / 2Mb/s. 2. Węzły zdalne - łącze asymetryczne w technologii xDSL o minimalnej prędkości transmisji 512kbps (pobieranie danych) i 128kbps (wysyłanie danych). 3. Możliwość podłączenia do 20 węzłów zdalnych. 4. Brak ograniczeń co do ilości podłączonych końcówek po stronie klienta. 5. Brak ograniczeń w ilości przesyłanych (pobieranych i wysyłanych) danych. F. Usługi dodatkowe: W ramach usług dodatkowych Usługodawca powinien zapewnić: 1. Możliwość zdalnego podłączenia do sieci korporacyjnej Zamawiającego z sieci publicznej Internet poprzez odpowiednio zabezpieczone szyfrowane połączenie VPN dla określonych przez Zamawiającego użytkowników (maksymalnie dwóch użytkowników). 2. Utrzymanie (z możliwością zarządzania przez Zamawiającego poprzez panel administracyjny) kont poczty elektronicznej na serwerze pocztowym wykonawcy bez ograniczenia co do ilości tworzonych kont z minimalną przestrzenią dyskową 1GB na w/w konta. 3. Możliwość wglądu do generowanego ruchu na firewallu łącza centralnego. G. Wymagania dotyczące gwarancji Usługodawca zapewni bieżący monitoring stanu technicznego oraz serwis dostarczonych urządzeń sieciowych oraz łączy na których prowadzona będzie transmisja. Gwarancja jakości usługi musi być objęta certyfikatem SLA z maksimum 24 godzinnym czasem usunięcia awarii. Wszystkie wymienione powyżej wymagania będą obowiązujące również w stosunku do nowych węzłów, przyłączanych później do istniejącej sieci. H. Dane specyfikujące usługę dostępu do sieci Internet. 1. Usługa dostępu do sieci publicznej Internet powinna być realizowana poprzez łącze w technologii xDSL. 2. Brak limitu przesyłanych danych. 3. Przepustowość min 4Mbps do klienta i min 2Mbps od klienta. 4. Utrzymanie (z możliwością zarządzania przez Zamawiającego poprzez panel administracyjny) kont poczty elektronicznej na serwerze pocztowym wykonawcy bez ograniczenia co do ilości tworzonych kont z minimalną przestrzenią dyskową 1GB na w/w konta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług (zadań) odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Beskidzka ul. Słowackiego 17a 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Książnica Beskidzka ul. Słowackiego 17a 43-300 Bielsko-Biała Sekretariat pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.