eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Goleniów: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 50525 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnego remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Goleniów polegającego na: a) wycięciu uszkodzonej powierzchni, oczyszczeniu oraz posmarowaniu krawędzi emulsją asfaltową, b) wypełnieniu ubytków nawierzchni masą na gorąco z recyklera lub otaczarki, c) w przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. Włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej, d) uzupełnienia ubytku w nawierzchni wskazanej przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin. 2. Wykonawca jest zobowiązany głęboko uszkodzoną nawierzchnię wskazaną przez Zamawiającego natychmiastowo oznakować znakiem U-21a celem zabezpieczenia miejsca niebezpiecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DATA TRANS Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe, ul. Podgrodzie 11, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202886,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202886,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonanie zamówienia udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ: - zamówienie uzupełniające było przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdz. 20 pkt. 20.1. dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego, - zakres zamówienia uzupełniającego będzie wykonywał ten sam Wykonawca, który wykonuje zamówienie podstawowe, - zamówienie będzie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z przewidywaniami zawartymi w SIWZ dla zadania podstawowego doszło do zaistnienia faktów uzasadniających uruchomienie przewidywanych zamówień uzupełniających tj. konieczności wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych. Uruchomienie przewidywanych zamówień uzupełniających umożliwi remont dróg zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.