eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5 150 000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, posadzek na korytarzu oraz wymienę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Gdynia: Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5 150 000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, posadzek na korytarzu oraz wymienę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 50525 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych, ul. Orłowska 57, 81-542 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6248286, fax 058 6248286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsae.int.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony powyżej 14 000 EURO do 5 150 000 EURO na wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, posadzek na korytarzu oraz wymienę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, posadzek na korytarzu oraz wymienę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1.prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - załączyć aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych - załączyć aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum w części A: 80 000,00 zł ; części B: 40 000,00 zł - załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2A dla części A i 2B dla części B, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2A dla części A i 2B dla części B, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsae.int.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych ul. Orłowska 57 81- 542 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych ul. Orłowska 57 81- 542 Gdynia sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont posadzek korytarzy szkolnych oraz remont pomieszczeń sanitarnych na parterze w segmencie E i sanitariatów w segmencie A budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót posadzkowych: Remont posadzek na parterze - rys nr.7 i 8 polegający na: Korytarz przy sali gimnastycznej 028 1. Rozbiórka płytek PCV, 2. Skucie wylewki cementowej gr, 4 cm 3. Rozbiórka żużla granulowanego gr 10 cm - (korytarz 028) 4. Wywóz gruzu wraz z utylizacja - (028) 5. Wykonanie podkładu z betonu gr 5 cm - (028) 6. Ułożenie folii budowlanej - (028) 7. Ułożenie styropianu gr 5 cm - (028) 8. Ułożenie siatki Rabitza - (028) 9. Wykonanie wylewki cementowej gr. 4 cm z dylatacja 10. Ułożenie płytek typu GRES o wym. 30x30 cm dwukolorowe 11. Wykonanie cokolików wys. 10 cm 12. Wstawienie progów aluminiowych. Korytarz przy sali komputerowej i pomieszczeniach administracyjnych 003 1. Rozbiórka płytek PCV, 2. Skucie wylewki cementowej gr, 4 cm 3. Wywóz gruzu wraz z utylizacja - 4. Ułożenie siatki Rabitza 5. Wykonanie wylewki cementowej gr. 4 cm z dylatacja 6. Ułożenie płytek typu GRES o wym. 30x30 cm dwukolorowe 7. Wykonanie cokolików wys. 10 cm 8. Wstawienie progów aluminiowych Zakres remontu pomieszczeń sanitarnych na parterze. Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze. rys nr 1,2,3,4,5,6 polegający na wykonaniu następujących prac rozbiórkowych, remontowo - budowlanych i instalacyjnych: 1. Prace rozbiórkowe: - demontaż przyborów sanitarnych i instalacji wewnętrznych sanitarnych - demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły gr ¼ c - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie otworu drzwiowego - wykucie parapetów wewnętrznych lastrikowych - rozbiórka luksferów - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie cokolików cementowych - skucie warstw posadzek terakotowych - rozbiórka posadzki z płytek PCV wraz z listwami drewnianymi - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2 Roboty wykończeniowe: - wymurowanie nowych ścianek działowych - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamka i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacja - montaż naświetla - wykonanie instalacji wod. - kan. - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wymurowanie ścianek z cegły dziurawki gr 6 cm wydzielających kabiny, ścianki wymurować z otworami przy posadzce o wym, 40x15 cm15 cm - wykonanie nowych tynków kl. III - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr ok.3 cm wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej IZOHAN ekofolia gr 4 mm wg technologii ułożenie nowej posadzki z płytek gres o wym. 30x30cm, gr.8,7 mm typu Gres Porcellato Nowa Gala gat.I, IV klasa ścieralności, pow. antypoślizgowa - wykonanie izolacji ścian natrysków np. z folii IZOHAN wg technologii - obłożenie ścian glazura do wys. 2,15 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farba emulsyjna - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farba olejna dopasowana do istniejącej z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m na korytarzach - roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami.. - montaż armatury i urządzeń sanitarnych -demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. -demontaż istniejących instalacji wod.-kan. w obrębie remontowanych pomieszczeń. -roboty budowlane poinstalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd. -wywóz materiałów z rozbiórki. -montaż nowych instalacji wraz z ich obudową. -wykonanie prób i odbiorów technicznych. -montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej. - Wykucie stolarki okiennej drewnianej - Wywóz materiałów z rozbiórki. - Montaż okien typu PCV rozwierno- uchylnych - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej - Montaż wywietrzników typu AERECO - 4 szt - Obróbka ościeży okiennych ( uzupełnienie tynków i malowanie). - Transport elementów (dostawa nowej stolarki, wywóz zdemontowanych materiałów z rozbiórki i ich utylizacja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.