eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Samborzec: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec.
Numer ogłoszenia: 505170 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 831 44 64;831 44 43 w. 35, faks 15 831 44 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawę chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9, 15.89.42.10-6, 15.81.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu Samborzec 43, 27-650 Samborzec pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu Samborzec 43 27- 650 Samborzec Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Chleb ma być dostarczany na stołówkę do szkół: Zespół Placówek Oświatowych w Samborcu, Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach. Przedmiotem zamówienia jest chleb jasny o wadze 0,60, oraz chleb ciemny o wadze 0,40 i 0,45. Ogólna ilość pieczywa w skali roku to 5532 szt. chleba jasnego o wadze 0,60 oraz 278 szt. chleba ciemnego o wadze 0,40 i 278 szt. chleba ciemnego o wadze 0,45. Chleb ma być dowożony do szkół w każdy dzień nauki w godzinach miedzy 7.00 a 9.00 każdego dnia. Szczegółowy wykaz dni roku szkolnego znajduje się do wglądu w OPS w Samborcu. Ilość dostawy pieczywa do poszczególnych szkół na każdy dzień nauki przedstawia się następująco: a) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Chobrzanach: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 17 Wtorek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 17 Czwartek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 17 b) Gimnazjum i Szkoła Podstawa w Samborcu: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 18 Wtorek - chleb jasny sztuk 14, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 18 Czwartek - chleb jasny sztuk 14, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Przygotowanie gorącego posiłku z komponentów zakupionych przez wykonawcę i podanie dzieciom uprawnionym na podstawie decyzji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu do jednodaniowego posiłku szkolnego oraz dostarczenie przygotowanych posiłków do: Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skotnikach, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Zawierzbiu, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Śmiechowicach, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Złotej. Posiłki muszą posiadać wymagana przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Prognozowana ilość zup w skali roku to 27076 porcji a ilość porcji drugiego dania to 7204. Liczba ta może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości dzieci zakwalifikowanych przez OPS do dożywiania lub nieobecności dziecka w szkole. Przykładowa specyfikacja posiłków: zupy: - pomidorowa z ryżem + pieczywo - grochówka z wkładką + pieczywo - ogórkowa zabielana + pieczywo, - barszcz ukraiński + pieczywo - kapuśniak + pieczywo - rosół z makaronem + mięso drobiowe gotowane - żurek z ziemniakami, jajkiem lub kiełbasą + pieczywo, - pieczarkowa + pieczywo, - fasolowa + pieczywo, - jarzynowa z makaronem + pieczywo, - krupnik z ziemniakami zabielany + pieczywo. drugie dania : - pieczeń wieprzowa + sos + pyzy + kapusta biała gotowana, - udko z kurczaka + ziemniaki + surówka, - filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony, - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki - kotlet schabowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gołąbki + sos pomidorowy, - makaron spaghetti + sos boloński ( z mięsem mielonym ) - gulasz + chleb lub bułka - pierogi ruskie z tłuszczem i cebulką - filet rybny ( miruna lub mintaj) + ziemniaki + surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi leniwe z masłem i cukrem - fasolka po bretońsku + chleb lub bułka - racuchy z jabłkami z cukrem Gramatura posiłków: - ziemniaki, kasza, makaron, 200 g. - mięso, ryba, kiełbasa 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki pierogi, racuchy 300 g. - zupa 450 g. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie tygodnia. Jadłospis dostarczany jest do szkół, przedszkoli i do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu najpóźniej do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca jadłospis na następny miesiąc. Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego. Dostawa posiłków wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi realizowana będzie od poniedziałku do piątku w dniach nauki w szkole w godzinach i w ilościach uzgodnionych z Dyrektorami n/w szkół i przedszkoli: Szkoła Podstawowa w Śmiechowicach, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 32 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Śmiechowicach, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 7 porcji dziennie,Wtorek, czwartek - zupa w ilości 7 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Zawierzbiu, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 30 porcji dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Zawierzbiu, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 14 porcji dziennie,Wtorek, czwartek - zupa w ilości 14 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Skotnikach, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 37 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Skotnikach, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 20 porcji dziennie, Wtorek, czwartek - zupa w ilości 20 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Złotej, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 29 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Złotej, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 28 porcji dziennie, Wtorek, czwartek - zupa w ilości 28 porcji dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.