eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec-Stradomka-Nieznanowice w km 0+460-1+969 w m. Siedlec, Gierczyce oraz w km 3+245-4+164 w m. Nieszkowice Małe"



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12



Ogłoszenie nr 505026-N-2018 z dnia 2018-01-12 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec-Stradomka-Nieznanowice w km 0+460-1+969 w m. Siedlec, Gierczyce oraz w km 3+245-4+164 w m. Nieszkowice Małe"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, krajowy numer identyfikacyjny 851665255, ul. ul. Limanowska  11 , 32-720  Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6128206, e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl, faks 14 6108481.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.pzd.bochnia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej
Adres:
PZD w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11, 32 720 Nowy Wiśnicz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec-Stradomka-Nieznanowice w km 0+460-1+969 w m. Siedlec, Gierczyce oraz w km 3+245-4+164 w m. Nieszkowice Małe"
Numer referencyjny: ZP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec-Stradomka-Nieznanowice w km 0+460-1+969 w m. Siedlec, Gierczyce oraz w km 3+245-4+164 w m. Nieszkowice Małe" 3.2.1. ODCINEK 1 Siedlec-Gierczyce a) Odcinek 1 dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2021K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice w miejscowościach Siedlec i Gierczyce, w km 0+460- 1+969 zgodnie z decyzją nr 1/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 13.09.2017 rok. W ramach rozbudowy odcinka drogi powiatowej nr 2021K na długości 1 509 m przewidziano: - wykonanie poszerzenia jezdni do 6,00 m wraz z wykonaniem remontu konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowę chodnika o szer. 2,20 m wraz z rozbiórką istniejących fragmentów chodnika, - przebudowę 2 przystanków autobusowych wraz z budową peronów o dł. 15,00 m i szer. 2,20 m oraz przebudowę pętli (zatoki) autobusowej, - przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej i bitumicznej, - przebudowę 2 skrzyżowań z drogą gminną oraz przebudowę wlotu DP 2021K do DW 967, - budowę kanalizacji deszczowej pod projektowanym chodnikiem i przebudowywaną jezdnią z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego potoku Siedleckiego oraz do projektowanego zbiornika retencyjno-infiltracyjnego, - rozbiórkę przepustów pod koroną drogi, rozbudowę (wydłużenie) przepustu ramowego o przekroju 1,90 x 1,50 m zlokalizowanego pod korpusem drogi w km 0+652 oraz rozbiórkę i wykonanie nowych przepustów pod przebudowywanymi zjazdami, - profilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z umocnieniem dna i skarp elementami prefabrykowanymi. Rozbudowywana droga o długości 1509 m przebiega praktycznie w istniejącym jej śladzie. Występuje konieczność zwiększenia szerokości pasa drogowego wynikająca z wykonania poszerzenia jezdni, korekty łuków poziomych, budowy chodnika i przebudowy przystanków autobusowych wraz z budową peronów autobusowych. Przewiduje się wykonanie poszerzenia jezdni drogi powiatowej nr 2021 K do 6,00 m, odpowiednio zwiększonego na łukach poziomych w planie. Projektuje się wykonanie remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Ruch pieszy odbywać się będzie po projektowanym jednostronnym chodniku o szer. 2,20 m, zlokalizowanym bezpośrednio przy jezdni wykonanym z kostki betonowej. Szerokość chodnika mierzona jest łącznie z krawężnikiem betonowym 20/30 cm, lecz bez obrzeża betonowego 8/30 cm. Budowa chodnika znacznie poprawi bezpieczeństwa ruchu pieszego, który obecnie odbywa po obustronnym poboczu i niewielkich fragmentach chodnika. Wyznaczono przejścia dla pieszych przez jezdnię drogi powiatowej i dróg gminnych. Na przejściach zastosować kostką betonową koloru żółtego z wypustkami dla osób niepełnosprawnych (kostka integracyjna). W zakresie zadania przewiduje się przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi publicznymi nr 581104K i wewnętrznymi oraz przebudowę wlotu drogi powiatowej do drogi wojewódzkiej nr 967. Przewidziano wykonanie elementów uspokojenia ruchu: wyniesione skrzyżowanie z drogą gminną 581104K, wyniesione przejście dla pieszych, azyl dla pieszych z załamaniem toru jazdy pojazdów. Wyniesienie należy wykonać z kostki betonowej czerwonej niefazowanej. Planuje się przebudowę 2 przystanków autobusowych zlokalizowanych na jezdni wraz z budową peronów autobusowych z kostki brukowej. Szerokość peronów wynosi 2,20 m, długość przystanków autobusowych - 15,00 m. Dodatkowo zaprojektowano przebudowę pętli (zatoki) autobusowej o nawierzchni bitumicznej, zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną w km 0+926,69. Planuje się przebudowę oraz budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej koloru czerwonego. Projektuje się też przebudowę zjazdów publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego. Przewidziano rozbiórkę istniejących ogrodzeń kolidujących z projektowaną inwestycją drogową oraz budowę ogrodzenia projektowanego zbiornika retencyjno-infiltracyjnego. Pod projektowanym chodnikiem, w miejscu likwidowanego rowu przydrożnego wraz z przepustami oraz pod przebudowywaną jezdnią zaprojektowano kanalizację deszczową. Odbiornikami wód opadowych z projektowanej kanalizacji deszczowej będą: - istniejący potok Siedlecki - odprowadzenie poprzez projektowane 2 odcinki kanalizacji opadowej (wylot WY1 AE 315 mm i WY2 AE 500 mm); - projektowany zbiornik retencyjno-infiltracyjny - odprowadzenie poprzez projektowany odcinek kanalizacji opadowej (wylot WY3 AE 500 mm). Łącznie w zakresie odcinka nr 1 planuje się: - budowę chodników o długości 1 689 m, - przebudować jezdnię drogi na długości 1 509 m, - wybudować 2 perony przystankowe, 1 zatokę (pętlę) autobusową, - wybudować 2 wyniesione przejście dla pieszych, - wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 1 496 m, - przebudować 2 skrzyżowania drogi powiatowej z drogą gminną, w tym 1 jako skrzyżowanie z wyniesioną tarczą. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odcinka I określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ: 1) decyzja nr 1/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 13.09.2017rok załącznik D1 do SIWZ 2) Projekt zagospodarowania terenu załącznik D2 do SIWZ 3) Projekt budowlany branża drogowa - załącznik D3 do SIWZ 4) Projekt budowalny branża instalacyjna załącznik D4 do SIWZ 5) Projekt budowalny branża teletechniczna załącznik D5 do SIWZ 6) Projekt wykonawczy branża drogowa - załącznik D6 do SIWZ 7) Projekt wykonawczy branża instalacyjna - załącznik D7 do SIWZ 8) Projekt wykonawczy branża teletechniczna - załącznik D8 do SIWZ 9) Projekt stałej organizacji ruchu -załącznik D9 do SIWZ 10) Projekt tymczasowej organizacji ruchu -załącznik D10 do SIWZ 11) Operat wodnoprawny- załącznik D11 do SIWZ 12) STWIOR -załącznik D12 do SIWZ 13) załączniki formalno- prawne -załącznik D13 do SIWZ ODCINEK II Nieszkowice Małe Odcinek II dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2021K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice w miejscowości Nieszkowice Małe, w Gminie Bochnia w km 3+245 - 4+164. obejmując dwa projekty budowlane zgodnie z decyzja starosty bocheńskiego nr 432/2016 z dnia 03.08.2016 i 539/2017 z dnia 17.08.2017 a) Rozbudowę drogi powiatowej nr 2021K na długości 919 m należy wykonać zgodnie z decyzją nr 432/2016 z dnia 03.08.2016 roku i zatwierdzonym projektem budowlanym obejmującym: przebudowę istniejącego przepustu wraz z przebudową dojazdów do przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2021K Siedlec-Stradomka- Nieznanowice w miejscowości Nieszkowice Małe w km 3+ 271 z budową kanalizacji deszczowej na działkach ewidencyjnych 164,51/2,52/6,142/1,143,147,163, w obrębie Nieszkowice małe w jednostce ewidencyjnej Bochnia - obszar wiejski. Zakres zadania obejmuje : Przebudowę istniejącego przepustu wraz z przebudową dojazdów do przepustu, budową kanalizacji deszczowej, w km 3+271 na którym w stanie dotychczasowym istnieje zawężenie jezdni. Poszerzenie jezdni i budowę chodnika dla pieszych. Zakres 55 metrowej rozbudowy drogi w km 3+245 a km 3+300. Stan istniejący: Istniejący obiekt to kamienny przepust sklepiony o świetle poziomym 3,5m i świetle pionowym 1,2 m, usytuowany w ciągu drogi powiatowej 2021K. Istniejący przepust ma długość 6,0m. Koryto na wlocie i wylocie nieuregulowane. W stosunku do drogi powiatowej przepust usytuowany jest pod kątem 85-o. Niweleta drogi w obrębie przepustu przebiega w lekkim spadku w kierunku Pn (w kierunku drogi wojewódzkiej nr 966). Nawierzchnia na dojazdach i obiekcie wykonana jest z warstwy bitumicznej. Jezdnia drogi na przepuście ma szerokość ok. 4,3 m. W obecnej chwili przepust kamienny sklepiony wymaga przebudowy ze względu na jego zły stan techniczny, jak i zbyt małe światło obiektu nie spełniające warunków technicznych. Stan docelowy Projektowana przebudowa przepustu wraz z dojazdami pozwoli na doprowadzenie wielkości parametrów do zgodności z obowiązującymi przepisami. Przebudowywany przepust oraz dojazdy - odcinek drogi powiatowej - są zlokalizowane w całości na trasie istniejącej drogi powiatowej w pasie drogowym oraz na działkach sąsiednich. Krawężnik, usytuowany jest w odległości 3,0 m od osi drogi. Nawierzchnię chodnika o szerokości 2,28 m, należy wykonać z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej. Na całym zakresie robót należy wykonać nową nawierzchnię z asfaltobetonu. Przebudowywany przepust skrzynkowy dwudzielny wykonać z elementów prefabrykowanych ceowych na fundamencie z betonu. Końcowe elementy wykonać jako żelbetowe, wylewane na mokro wraz ze skrzydełkami i gzymsem. Woda opadowa z powierzchni przebudowywanego przepustu i dojazdów oraz przyległego terenu o niewielkiej powierzchni należy odprowadzić przez wpust uliczny krawężnikowy, studzienki ściekowe wyposażone w syfony i osadniki do kolektora deszczowego i dalej do potoku oraz powierzchniowo będzie wpływać do istniejącego potoku. Parametry przepustu: - Klasa obciążenia "B" - Długość obiektu w świetle poręczy 10,9 m - Szerokość jezdni 6 m - Szerokość chodników 2,28 m - Światło poziome 4,5 m - Światło pionowe 2 m Parametry drogi - dojazdów: - Klasa drogi: powiatowa klasy Z - Droga publiczna - Droga jednojezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa - Szerokość jezdni 6 m - Szerokość chodników 2,28 m - Przekrój uliczny / drogowy, daszkowy o pochyleniu 2% - Pochylenie podłużne dopasowane do istniejącej niwelety drogi Zestawienie długości: - odcinek drogi do przebudowy - 55 m - przebudowywany przepust - 10,9 m - kolektor deszczowy O 500 mm - 29 m - długość chodnika : strona lewa - 44 m, strona prawa - 36 m. b) Rozbudowę drogi powiatowej 2021K zgodnie z decyzja starosty Bocheńskiego nr 539/2017 z dnia 17.08.2017 i zatwierdzonym projektem budowlanym na rozbudowę drogi powiatowej 2021K Siedlec- Stradomka - Nieznanowice w km 3 +300 - 4+ 178 w zakresie budowy chodnika, przebudowy drogi, budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy skrzyżowania wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej na działkach nr 164,142/1,127/2,127/1,126/1,126/2,125,124/1,124/2,104,350/2,110,351/1,486/2,382,386/2,530,529/3,529/4,529/1,531,387/6,535,536/2,537,538,539/2,539/1,540/1,541/1,542/1,542/2,543,544,545/1,546,548,446/2,391,451,w obrębie ewidencyjnym Nieszkowice Małe [0020], jednostce ewidencyjnej Bochnia obszar wiejski 120102_2w ramach zadania pn. " Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2021K Siedlec -Stradomka- Nieznanowice podlegająca na budowie lewostronnego chodnika w miejscowości Nieszkowice Małe. Zakres zadania obejmuje rozbudowę drogi polegającą na przebudowie jezdni wraz z poszerzeniem, budową chodnika dla pieszych między centrum miejscowości a budynkiem szkoły. Stan istniejący: Droga powiatowa, w planowanym do rozbudowy fragmencie, posiada jezdnię bitumiczną szerokości około 5,0m z obustronnymi poboczami gruntowymi szerokości około 0,75 m i lewostronnym rowem. Trasa projektowanego chodnika przebiega w terenie płaskim w granicach obszaru zabudowanego. Stosunkowo znaczny ruch pieszy odbywa się w stronę centrum miejscowości (szkoła) poboczem oraz przy krawędzi pasa ruchu na jezdni bitumicznej, co przy panującym natężeniu ruchu kołowego częstokroć powoduje powstawanie sytuacji kolizyjnych i wpływa ujemnie na jego płynność. Celem rozbudowy jest trwałe rozgraniczenie ruchu pieszego i kołowego, a tym samym poprawa jego bezpieczeństwa. Teren przyległy do drogi stanowią działki zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, siedliskowej. W miejscach istniejących zjazdów niezbędne wykonanie jest rozbiórek istniejącej nawierzchni i dopasowanie jej do projektowanej inwestycji. Na trasie projektowanego chodnika nie występują drzewa. Stan docelowy: Rozbudowa drogi związana jest z budową chodnika lewostronnego o długości 851 m i prawostronnego o długości 55m oraz przebudową jezdni drogi na długości 864 m, polegającej na poszerzeniu jezdni do 6 m wraz z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej. Projektowany chodnik zlokalizowany będzie w miejscowości Nieszkowice Małe na działce nr 164, gm. Bochnia, w pasie drogowym drogi powiatowej oraz na terenie działek sąsiednich. Chodnik zlokalizowany będzie po lewej stronie drogi w km 3+300 - 4+143. W km 3+743, 4+117 projektuje się przejście dla pieszych. W km 3+723 - 3+763 i 4+087 - 4+136 projektuje się perony dla podróżnych ( 2 szt.). Spadek poprzeczny chodnika 2% w kierunku jezdni drogi. Maksymalny spadek podłużny projektowanego chodnika wynosi 3,5%. Po obu stronach drogi projektuje się umocnienie pobocza kruszywem kamiennym. Na w/w odcinku zostanie przebudowana droga - ulegnie poszerzeniu jezdnia drogi, ułożony zostanie ściek przykrawężnikowy - do szerokości 6,0m, na trasie istniejącego rowu zostanie wybudowana kanalizacja deszczowa i chodnik. Kanalizacja deszczowa odprowadzać będzie wody opadowe do istniejących rowów. Początek inwestycji stanowi km 3+300, koniec - km 4+164. Elementy budowli: - droga - szer. 6,0m o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej gr. 10cm na podsypce cem-piaskowej oraz ławie betonowej gr. 22cm. - chodnik - szer. 2,28m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z klińca gr. 30cm oddzielony od jezdni krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej z oporem obramowany od strony przyległego terenu obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem. - zjazdy - nawierzchnie zjazdów przez chodnik do działek z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej na podbudowie z tłucznia gr. 45cm. - kanalizacja deszczowa - z rur PCV PH 315, 400, 500, 600 mm na odcinku jak w części rysunkowej wg rozwiązań typowych. Odprowadzenie wód z projektowanego kolektora nastąpi poprzez projektowane wyloty. Projektowana inwestycja wymaga wymiany istniejących słupów rozkrocznych na wirowe co wiąże się z koniecznością przebudowy istniejącej napowietrznej sieci energetycznej i teletechnicznej. W związku z projektowanym chodnikiem zachodzi potrzeba przebudowy istniejącej sieci teletechnicznej na odcinku w km 3+598 - 3+667 po lewej stronie drogi. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: - powierzchnia ścieku przykrawężnikowego i poszerzenia jezdni - 920m2 - powierzchnia chodnika - 2073m2 Łącznie w zakresie odcinka nr 2 planuje się: - budowę chodników o łącznej długości 986 m, - przebudować jezdnię drogi na długości 919 m, - wybudować 2 perony przystankowe, - wybudować 1 wyniesione przejście dla pieszych, - przebudować 1 skrzyżowanie drogi powiatowej z drogą gminną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odcinka II opisuje dokumentacja projektowa będąca załącznikiem E oraz F do SIWZ 1) decyzja pozwolenia na budowę dla odcinka II część a - 432/2016 załącznik E 1 do SIWZ 2) Projekt - załącznik E2 do SIWZ 3) Operat wodnoprawny- załącznik E3 do SIWZ 4) Projekt Organizacji Ruchu -załącznik E4 do SIWZ 5) SST -załącznik E5 do SIWZ 6) Opinia geotechniczna załącznik E6 do SIWZ 7) uzgodnienia -załącznik E7 8) decyzja pozwolenia na budowę nr 539/2017 - załącznik F1 9) Projekt budowlany - branża drogowa - załącznik F2 10) Projekt budowlany - branża elektroenergetyczna - załącznik F3 11) Projekt budowlany - branża teletechniczna - załącznik F4 12) Operat wodnoprawny -załącznik F5 13) Dokumentacja geotechniczna - załącznik F6 14) Projekt organizacji ruchu - załącznik F7 15) Wycinka drzew - załącznik F8 16) STWIOR - załącznik F9 3.3 Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: 1. wzór umowy -załącznik B 2. Pomocniczy przedmiar robót - załącznik C do SIWZ 3. Dokumentacja projektowa załącznik D ( 1-13) ,E 1-7) , F (1-9)

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232411-6
45233220-7
45233260-9
45233294-6
45233290-8
45316110-9
45222280-5
45233162-2
45233150-5
45233221-4
45233222-1
45233223-8
45233142-6
45232452-5
45233129-9
45233161-5
45232200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o wartości nie większej niż 300 000,00 PLN i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-01

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 3.10 Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi jedną fakturą częściową i fakturą końcową. 1) Faktura częściowa/ rachunek częściowy może być wystawiona po osiągnięciu min. 40% stanu zawansowania robót, oraz wartość faktury częściowej nie może przekroczyć 50% wartości umowy. 2) Faktura końcowa/rachunek końcowy wystawiona(y) zostanie po odbiorze końcowym przedmiotu umowy wykonanego bez istotnych wad. 3.11 Zamawiający wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z opisem w pkt 22 SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b ) SIWZ, jeżeli wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej 3 000 000,00 PLN Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik A2 do SIWZ), oraz Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej - zgodnie z pkt. 6.2 lit. a SIWZ, oraz zgodnie z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w paragrafie 2 ust. 2 ppkt. 3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu inwestycji drogowej o wartości 2 500 000,00 PLN brutto Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SIWZ) oraz wykazie robót (załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z pkt. 6.4 lit. a SIWZ, wykaz robót wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) b) dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego: - walec statyczny stalowy - 1 szt. - walec statyczny ogumiony - 1 szt. - samochód ciężarowy, samowyładowczy o ładowności minimum 10 ton każdy; - 3 szt. - koparka podsiębierna - 1 szt. - jedną rozkładarką do nawierzchni bitumicznych ze stołem wibracyjnym umożliwiającym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni bez złącza podłużnego - 1 szt. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SIWZ ) oraz wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu pracy (załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z pkt. 6.4 lit. b SIWZ, wykaz narzędzi o którym mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) c) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie zadania: - co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SIWZ) oraz wykazie osób (załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z pkt. 6.4 lit. c SIWZ, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 10 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) 5.3.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, usługi do realizacji których te zdolności są wymagane - wykonanie części zamówienia w charakterze podwykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.6 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; ( załącznik nr 4 do SIWZ) 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; ( załącznik nr 5 do SIWZ ) 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A4 do SIWZ) 6.7 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6. ppkt. 1-3 SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.3.2. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 6.4 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.3.3. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - wzór załącznik 1 do SIWZ b) wykazu wyposażenia zakładu wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór załącznik 2 do SIWZ c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,- wzór załącznik 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6.9 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.10 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.9. ppkt 1 lit. a SIWZ, powin być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.. 6.11 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.12 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.13 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.14 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.15 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 8.22 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. c) pomocniczy kosztorys ofertowy - załącznik A1 d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy - załącznik nr A4 f) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr B do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.17 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą "tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać". Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie. 12.18 Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone "tajemnica przedsiębiorstwa" 12.19 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-31, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.