To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Międzyrzecz: dostawa jednej karetki reanimacyjnej w formie leasingu z opcją wykupu w trybie przetargu nieograniczonego.
Numer ogłoszenia: 504928 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 465054 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednej karetki reanimacyjnej w formie leasingu z opcją wykupu w trybie przetargu nieograniczonego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej karetki reanimacyjnej w formie leasingu z opcją wykupu , spełniającego wymogi techniczne opisane w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Ambulans oraz wyposażenie medyczne muszą spełniać wymogi określone w normach PN- EN 1789 i PN-EN 1865 (w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia). Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do używania w Polsce. Asortymenty opisane w pkt. XV. Załącznika nr 1 do SIWZ muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.(Dz. U. z 30 kwietnia 2004 r. Nr 93, poz. 896)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prime Car Managment S.A., ul. Polanki 4, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291845,79
Oferta z najniższą ceną: 291845,79 / Oferta z najwyższą ceną: 291845,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawa urządzeń medycznych (Resektoskop, Cystoskop, Neuromonitoring, Optyczny koherentny tomograf)
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B Z WYPOSAŻENIEM - 2 SZT
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.