eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › przebudowa drogi gruntowej o długości 2,460 km w leśnictwie Budziaki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-28

POZYCJA 50488

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wieluń: przebudowa drogi gruntowej o długości 2,460 km w leśnictwie Budziaki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Wieluń, do kontaktów: Elżbieta Wrońska, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, fax 043 8438191, e-mail: wielun@lodz.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.lasy.gov.pl/wielun Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: PGL Lasy państwowe; {<, }[ZP-300_PRZ.nazwa][~ZP-300_PRZ]. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gruntowej o długości 2,460 km w leśnictwie Budziaki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Wieluń - leśnictwo Budziaki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gruntowej o długości 2,460 km w leśnictwie Budziaki, nawierzchnia drogi będzie wykonana mieszanką tłuczniową z kruszywa łamanego. Zaprojektowano obciążenie drogi w kl. III - o ruchu 1-3 pojazdów o nacisku pojedynczej osi 100 kN na dobę w dwóch kierunkach. Dla takiego obciążenia przyjęto nawierzchnię o gr 18 cm zamkniętą 5 cm warstwą piasku łamanego lub grysu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału - Oświadczenie Wykonawcy, wpis do KRS lub EDG. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - wykaz wykonanych kontraktów: co najmniej 1 kontrakt z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, oświadczenie gwaranta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Długość drogi 2,460 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy którzy, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zrealizowali 1 kontrakt w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie działania firmy - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonają zamówienie zgodnie z następującymi wymaganiami zamawiającego - udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału - Oświadczenie Wykonawcy, wpis do KRS lub EDG. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - wykaz wykonanych kontraktów: co najmniej 1 kontrakt z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, oświadczenie gwaranta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/wielun. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: 15.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 09:15, Nadleśnictwo Wielun ul. Żeromskiego 5 sala narad nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.