eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW ORAZ OSÓB MIASTA RYDUŁTOWY, WRAZ Z URZĘDEM MIASTA, JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Rydułtowy: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW ORAZ OSÓB MIASTA RYDUŁTOWY, WRAZ Z URZĘDEM MIASTA, JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Numer ogłoszenia: 50471 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31371 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, faks 032 4537410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW ORAZ OSÓB MIASTA RYDUŁTOWY, WRAZ Z URZĘDEM MIASTA, JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów oraz osób Miasta Rydułtowy wraz z Urzędem Miasta, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. W ramach przedmiotu zamówienia dopuszczono możliwość składania ofert częściowych: 1) Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Miasta Rydułtowy wraz z Urzędem Miasta, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, 2) Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miasta Rydułtowy, 3) Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Rydułtowy. Prawo opcji: przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Umowa będzie realizowana w oparciu o składki i stawki jednostkowe za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe zaproponowane przez wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej. Jednocześnie zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 70 500 zł dla wszystkich części zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, w zakresie określonym poniżej: dla części I zamówienia (wydatek w kwocie nie większej niż 30 000,00 zł w okresie zamówienia): 1) ubezpieczenia nowo nabywanych lub pominiętych składników mienia, 2) zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia w związku z jego modernizacją, przeprowadzonymi inwestycjami, adaptacją itp., 3) wdrażania nowych inwestycji, przy czym w odniesieniu do pkt. 1, 2 i 3 ustala się następujący limit zmian: dla ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk - maksymalnie w ciągu roku do sumy ubezpieczenia w wysokości 30 000 000,00 zł, a dla ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - maksymalnie w ciągu roku do sumy ubezpieczenia w wysokości 2 000 000,00 zł, 4) przywrócenia limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu mienia systemem pierwszego ryzyka - w przypadku ich wyczerpania po wypłacie odszkodowania, gdy nie zostanie zaakceptowana odpowiednia klauzula fakultatywna znosząca zasadę konsumpcji sumy ubezpieczenia, 5) przywrócenia limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej, 6) objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury powoływanych przez zamawiającego, 7) zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem, 8) zmiany zakresu wykonywanej działalności, 9) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (za zgodą Wykonawcy) 10) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej. dla części II zamówienia (wydatek w kwocie nie większej niż 36 000 zł w okresie zamówienia): 1) ubezpieczenia nowo nabywanych pojazdów w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lub/i auto casco, lub/i następstw nieszczęśliwych wypadków, lub/i assistance - w liczbie nie większej niż 10 pojazdów w ciągu roku, 2) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów w związku z ponowną ich wyceną bądź zmianą wyposażenia (dotyczy auto casco), 3) rozszerzenia zakresu (w tym terytorialnego) ubezpieczenia auto casco lub/i assistance lub/i Zielonej karty, 4) objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury powoływanych przez zamawiającego, 5) zmiany formy prawnej podmiotów objętych zamówieniem, 6) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej. dla części III zamówienia (wydatek w kwocie nie większej niż 4 500 zł w okresie zamówienia): 1) ubezpieczenia nowych osób, które staną się członkami OSP lub MDP, w liczbie nie większej niż 20 osób w ciągu roku, 2) ubezpieczenia nowych jednostek OSP lub MDP powołanych przez zamawiającego, w liczbie nie większej niż 4 jednostki w ciągu roku, 3) zmiany formy prawnej jednostek/drużyn ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych, 4) zwiększenia sumy ubezpieczenia, 5) modyfikacji zakresu ochrony ubezpieczeniowej. Prawo opcji będzie realizowane wyłącznie po wyczerpaniu bezskładkowego limitu w klauzuli automatycznego pokrycia (dotyczy części I zamówienia). Jednakże w drugim i następnym rocznym okresie realizacji zamówienia (ubezpieczenia) wzrost sumy ubezpieczenia z pierwszego i drugiego roku objęty ochroną w ramach bezskładkowego limitu określonego w klauzuli automatycznego pokrycia podlegać będzie prawu opcji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Miasta Rydułtowy wraz z Urzędem Miasta, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka akcyjna Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122022,00

  • Oferta z najniższą ceną: 122022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196233,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miasta Rydułtowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, ul. Raabego 13, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68472,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78489,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Rydułtowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka akcyjna Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8094,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8094,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8094,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.