eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 106/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Grudziądz: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 106/2013
Numer ogłoszenia: 504506 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466334 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 106/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2.Zakres wykonania usługi przeglądu okresowego należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3.Wymagany minimalny zakres czynności: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro DPU 62, 1 zestaw Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w okresie obowiązywania umowy-jednorazowo Ilość zestawów-1 zestaw Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Jamy Gmina Rogóźno k/Grudziądza. 5.Wykonawca realizując usługi na terenie Jednostki Wojskowej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na jej terenie. 6.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią). 7.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy. 8.Okres ważności przeglądu będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PRZEGLĄD OKRESOWY NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH HOLMATRO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Delta Service Stanisław Echilczuk, Iwona Kuziuk, Robert Wargenau Spółka jawna, ul. Marecka 66a, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2616,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.