To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Szczecinek: Dostawa artykułów higieny gospodarczej.
Numer ogłoszenia: 504464 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302564 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów higieny gospodarczej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higieny gospodarczej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 (formularz cenowy) i podzielony na części-pakiety od nr 1 do nr 7 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców: Pakiet nr 1 - środki czystości - poz. 40, Pakiet nr 2 - środki do profesjonalnego sprzątania - poz. 18, Pakiet nr 3 - worki na odpady medyczne - poz. 3, Pakiet nr 4 - pojemniki na odpady medyczne - poz. 4, Pakiet nr 5 - worki na odpady komunalne - poz. 9, Pakiet nr 6 - emulsja do mycia rąk - poz. 1, Pakiet nr 7 - pojemniki na badania histopatologiczne - poz. 10, Pakiet nr 8 - rękawice i gąbki myjąco-dezynfekujące - poz. 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym-Załącznik nr 2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi oferowanych wyrobów i używania ich w placówkach służby zdrowia. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie minimum 12 miesięcy od każdorazowej dostawy. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50%. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP Sp. jawna, ul. Borchardta 35, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75696,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70517,40
Oferta z najniższą ceną: 70517,40 / Oferta z najwyższą ceną: 79311,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: środki do profesjonalnego sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI - SEPT Sp. z o.o., Konopnica 159 c/k. Lublina, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30629,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30652,95
Oferta z najniższą ceną: 30652,95 / Oferta z najwyższą ceną: 30652,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: worki na odpady medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP Sp. jawna, ul. Borchardta 35, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6547,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6357,00
Oferta z najniższą ceną: 6357,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6357,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pojemniki na odpady medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37508,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36955,00
Oferta z najniższą ceną: 36955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36955,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: worki na odpady komunalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELTE Sp. z o.o., ul. Warcisława 5 b, Kołbacz, 74-106 Stare Czarnowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17795,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21209,00
Oferta z najniższą ceną: 21209,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25525,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: emulsja do mycia rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
- MEDILAB FIRMA WYTWÓRCZO-USŁUGOWA Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12233,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12250,00
Oferta z najniższą ceną: 12250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14455,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: rękawice i gąbki myjąco-dezynfekujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp.z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3198,00
Oferta z najniższą ceną: 3198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Szczecinek w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.
- Remont dachu na budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Oskara Kolberga w Szczecinku
- Wymiana nieenergooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Szczecinek
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
- DOSTAWA - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI
- Remont zniszczonych nawierzchni na drogach powiatowych w obszarze Powiatu Szczecineckiego.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.