eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Mielcu w 2008r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Mielec: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Mielcu w 2008r
Numer ogłoszenia: 50437 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, fax 017 7888505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mielec.pl/przetargi/php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Mielcu w 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej na terenie miasta Mielca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1)Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2)Forma wpłaty wadium - na konto zamawiającego Bank PEKAO -S.A. O /Mielec 30124026561111000037931719 lub do wyboru przez oferenta ( z form przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych). 3)Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: upływie terminu związania ofertą, zawarciu umowy i wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, unieważnieniu przetargu. 4)Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, którego oferta została uznana za nieważną, a Wykonawca nie skorzystał z prawa do wniesienia protestu. 5)Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy staje się niemożliwe z winy oferenta, oferent przedstawi w ofercie dane nieprawdziwe..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, których spełnienie wymagane jest od oferentów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1)Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty). 2)Oferent musi udowodnić, że pracownicy skierowani do realizacji niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje (załącznik nr 2 do formularza oferty ). Osoba kierująca robotami - ukończony kurs inspektorów nadzoru prac w zieleni na terenach zurbanizowanych, co najmniej jeden pracownik - kurs pilarzy. 3) Oferent musi udowodnić, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a co najmniej sprzętem wymienionym w w wykazie ( załącznik nr 3 do formularza oferty), a jeżeli nie jest jego właścicielem, musi przedstawić umowy najmu 4)Oferent musi udowodnić, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie jak przedmiot przetargu, poparte referencjami ( załącznik nr 4 do formularza oferty). 5)Oferent musi udowodnić, że posiada środki finansowe na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje : 1)Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej) 2)Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), informacje na temat karalności z Centralnego Rejestru Skazanych, dotyczącą urzędujących członków władz oferenta, wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, 4)Dowód wpłacenia ( wniesienia) wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mielcu Wydział Inżynierii Miejskiej ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec pokój nr 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.