eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż i dostarczenie papieru komputerowego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn liczących dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Warszawa: sprzedaż i dostarczenie papieru komputerowego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploataycjnych do kserokopiarek i maszyn liczących dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 50427 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11558 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostarczenie papieru komputerowego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploataycjnych do kserokopiarek i maszyn liczących dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1.1.1. dla I cz. postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczenie papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego: tonerów, tuszy, taśm bębnów, dyskietek, CD-ROM, DVD-R dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 3 ADM-ów i 3 DOM-ów, w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r. 1.1.2. dla II cz. postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn liczących: tonerów oraz wałeczków tuszujących, cartridge, bębnów dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 3 ADM-ów i 3 DOM-ów, w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r. 1.2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia - tj. dostaw objętych zamówieniem - zawiera: 1.2.1. Rozdział IV a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz dostaw dla I części zamówienia tj.: papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego wymaganych przez Zamawiającego do sukcesywnego dostarczania w okresie obowiązywania umowy. 1.2.2. Rozdział IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz dostaw dla II części zamówienia tj.: materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn liczących wymaganych przez Zamawiającego do sukcesywnego dostarczania w okresie obowiązywania umowy zawiera. 1.3. Sprzedawany i dostarczany papier komputerowy i materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek i maszyn liczących, o których mowa w Rozdziale IV a i IV b specyfikacji istotnych warunków zamoweinia, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, wolne od wad technicznych, kompletne, zgodne z właściwymi przepisami, posiadające atesty, z terminem przydatności do użycia nie krótszym niż rok licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, oraz muszą pracować na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego. 1.4. Dyskietki muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregerowanymi, nierefabrykowanymi wolnymi od wad technicznych. 1.4.1. Dyskietki muszą być pakowane w pudełka plastikowe - po 10 sztuk dyskietek w każdym z pudełek. Każde pudełko oraz każda dyskietka musi posiadać nadruk producenta. 1.5. Płyty CD-ROM muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, wolnymi od wad technicznych. 1.5.1. Każda płyta CD-ROM ma mieć pojemność przynajmniej 700MB, a ponadto musi być zapakowana w osobnym pudełku i posiadać nadruk producenta, zarówno na płycie, jak i na pudełku. 1.6. Płyty DVD-R muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi wolnymi od wad technicznych. 1.6.1. Każda płyta DVD-R ma mieć pojemność przynajmniej 4,7 GB, a ponadto musi być zapakowana w osobnym pudełku i posiadać nadruk producenta, zarówno na płycie jak i na pudełku. 1.7. Dyskietki i płyty CD-ROM i DVD-R, o których mowa w pkt. 1.4., 1.5. i 1.6. nie mogą być gorsze niż dyskietki, płyty CD-ROM i DVD-R TDK lub równoważne. Pod pojęciem równoważne dyskietki, płyty CD-ROM i DVD-R Zamawiający rozumie produkty o takich samych parametrach jak produkowane przez TDK. 1.8. Sprzedawane i dostarczane tonery, tusze, taśmy bębny, cartridge będące przedmiotem zamówienia wyszczególnione w Rozdziale IV a) i Rozdziale IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, muszą być: 1.8.1. produktami oryginalnymi (zalecanymi przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: Minolta, HP i OKI oraz Canon, Panasonic, Lexmark) i posiadać znak firmowy producenta, 1.8.2. zgodne z właściwymi przepisami i posiadać atesty, 1.8.3. być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, 1.8.4. wolne od wad technicznych, kompletne z terminem przydatności do użycia nie krótszym niż rok, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego oraz muszą pracować na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.9.1. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i kserokopiarek, o których mowa w pkt. 1.8. równoważnych wobec asortymentu określonego w Rozdziale IV a) i Rozdziale IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie producenta sprzętu, do którego mają być przeznaczone, że proponowany asortyment nie spowoduje pogorszenia jakości pracy oraz nie spowoduje utraty gwarancji i rękojmi na sprzęt, do którego jest przeznaczony zgodnie z wymogiem, o którym mowa w pkt. 8.1.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.9.2. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć tonery, tusze, taśmy, bębny, cartridge o parametrach i właściwościach zgodnych z tonerami, tuszami, taśmami, bębnami, cartridge wymienionymi w Rozdziale IV a) i Rodziale IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie powodujące utraty przez Zamawiającego gwarancji na sprzęt, której warunki nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta. 1.10. Oferowany papier komputerowy, o którym mowa w pkt. 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, musi spełniać wymogi stawiane przez producentów drukarek igłowych (9 igieł) OKI-321 oraz OKI-3321, co do parametrów technicznych zalecanego przez producentów papieru. 1.10.1. Papier komputerowy, o którym mowa w pkt. 1.3., musi być wyprodukowany z bezpyłowego i bezdrzewnego papieru offsetowego (zalecana gramatura 60 lub 70gm2), składanka wielowarstwowa powinna posiadać gwarancję min. 5 lat na zdolność kopiowania i gwarancję min. 25 lat na trwałość kopii; gramatura papieru samokopiującego: pierwsza warstwa CB 56gm2, pośrednie warstwy CFB 53-54 g/m2, ostatnia warstwa CF 57 g/m2; pakowanie: składanka 1 warstwowa (1+0) - 2000 składek 12 w kartonie; składanka 2 warstwowa (1+1) - 900 składek 12 w kartonie; składanka 3 warstwowa (1+2) - 600 składek 12 w kartonie; kolory poszczególnych warstw: pierwsza warstwa - biała, pośrednie warstwa - żółta, ostatnia warstwa - różowa. Polecenie przelewu bankowego z 1 kopią - druki muszą spełniać wymogi sektora bankowego (odpowiednia szerokość kartek, górne narożniki obramowane. 1.11. Miejsce dostawy: 1.11.1. Dotyczy oferty częściowej dla I części postępowania: papier komputerowy i materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane pod wskazane przez Zamawiającego adresy -zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych oraz po potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego sprowadzonego papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego. 1.11.1. Dotyczy oferty częściowej dla II części postępowania: tonery, wałeczki tuszujące, cartridge, bębny muszą być dostarczane do siedziby Zamawiającego przy ul. Irysowej 19 w Warszawie, w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy oraz potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego sprowadzonych tonerów, wałeczków tuszujących, cartridge, bębnów. 1.12. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego wszystkich dostaw obciążać będą Wykonawcę. 1.13. Dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego oraz do kserokopiarek nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i kserokopiarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 1.14. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne rodzaje papieru komputerowego, na poszczególne typy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek i maszyn liczących spośród wskazanych w Rozdziale IV a) i Rozdziale IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w obrębie całkowitej ceny za realizację zamówienia w ramach danej umowy. 1.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w Rozdziale IV a) i Rozdziale IV b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia. 1.16. Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będą ceny jednostkowe papieru komputerowego i ceny materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego oraz do kserokopiarek i maszyn liczących wymaganych przez Zamawiającego do sprzedaży i sukcesywnego dostarczania, wskazane przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1a) i załącznik nr 1 b) do oferty). 1.16.1. Ceny przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 a) i załącznik 1 b) do oferty) będą cenami obowiązującymi przez cały czas trwania umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom lub waloryzacji. 1.17. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż którykolwiek z dostarczonych typów papieru komputerowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i kserokopiarek oraz maszyn liczących będących przedmiotem dostaw posiada wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt jego wymiany na papier lub materiał eksploatacyjny wolny od wad w ciągu dwóch dni kalendarzowych od telefonicznego, potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy istnienia wady. 1.18. Wykonawca udzieli gwarancję na sprzedawane i dostarczane: tonery, tusze, taśmy, bębny, wałeczki tuszujące, cartridge i papier komputerowy na okres 12 miesięcy o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie materiałami eksploatacyjnymi do sprzętu komputerowego i kserokopiarek oraz maszyn liczących. 1.19. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.20. Czynności, o których mowa w pkt. 1. mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.20.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.30 - Toner dla ośrodków przetwarzania danych oraz badań i dokumentowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 269590.86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: sprzedaż oraz sukcesywne dostarczenie papieru komupterowego i materiałów eksploatacyjnych do sprzetu kopmuterowego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak sp. jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 243442.62
  • Oferta z najniższą ceną: 243442.62 oferta z najwyższą ceną: 295800
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn liczących

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25966.00
  • Oferta z najniższą ceną: 25966.00 oferta z najwyższą ceną: 32950.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.