eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości
Numer ogłoszenia: 504232 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zlokalizowanych w miejscowościach: Kielce, Tarnowskie Góry, Zabrze, Częstochowa, Gliwice, Bielsko-Biała, Chorzów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy (zlecenia), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OK-7720-65/2012.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kielce ul. Dobrowolskiej 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności lokalu nr 2 o przeznaczeniu innym niż mieszkalny o powierzchni użytkowej 10,1 m2 wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej, oznaczonej jako działka nr 275/1, położonej w Kielcach przy ul. Dobrowolskiej 9 , objętej księgą wieczystą nr KI1L/00066909/9. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tarnowskie Góry ul. Włoska 7c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności lokalu nr 1 o przeznaczeniu innym niż mieszkalny o powierzchni użytkowej 30,36 m2 wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnych oznaczonych jako działki nr 2231/74 i 2232/74 położone w Tarnowskich Górach przy ul. Włoskiej 7c, objętej księgą wieczystą nr GL1T/00054296/3. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabrze ul. Gdańska 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny o powierzchni użytkowej 26,10 m2 wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej, oznaczonej jako działka nr 6902/9 położonej w Zabrzu przy ul. Gdańskiej 48, objętej księgą wieczystą nr GL1Z/00010797/9. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Częstochowa ul. Artyleryjska 1 dz.1/17 i 1/13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, oznaczonej jako działki nr 1/17 i 1/13 położonej przy ul. Artyleryjskiej 1 w Częstochowie, objętej księgą wieczystą nr CZ1C/00083798/7. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gliwice ul. Daszyńskiego 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) wraz z pomieszczeniami przynależnymi znajdujących się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Daszyńskiego 26 w Gliwicach: lokal użytkowy nr 1 o pow. 65,27 m2, lokal użytkowy nr 2 o pow. 65,27 m2. Części wspólne stanowi budynek położony przy ul. Daszyńskiego 26 oraz działki oznaczone w operacie ewidencji gruntów numerami 617 i 618 dla których prowadzona jest księga wieczysta nr GL1G/00059489/6 Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zabrze ul Sądowa 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 5123/9 o powierzchni 0,0029 ha, zabudowanej budynkiem garażowym o powierzchni użytkowej 17,30 m2, położonej przy ul. Sądowej 13 w Zabrzu. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy zasadniczej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 20 zdjęć na płycie CD wraz z filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bielsko-Biała ul. Sarni Stok - garaże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalne (garaże), oznaczonych numerami: G3, G5, G6 zlokalizowanych w budynku mieszkalnym w Bielsku-Białej przy ul. Sarni Stok 81 położonym na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 221/20 oraz 221/12 obr. Bielsko-Biała. Dla wymienionych lokali prowadzone są księgi wieczyste o następujących numerach: loka G3 - BB1B/00122037/6, lokal G5 BB1B/00122038/3, lokal G6 - BB1B/00122039/0.. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość, W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Chorzów ul. Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w Chorzowie przy ul. Śląskiej 1 oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 2/5 o pow. 0, 2011 ha dla, której prowadzona jest księga wieczysta nr KA1C/00018581/9. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis z rejestru gruntów i budynków oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, kopię mapy zasadniczej nieruchomości, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 20 zdjęć na płycie CD. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Częstochowa ul. Artyleryjska 1 dz. 1/12 i 1/16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, oznaczonej jako działki nr 1/12 i 1/16 położonej przy ul. Artyleryjskiej 1 w Częstochowie, objętej księgą wieczystą nr CZ1C/00083798/7. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Częstochowa ul. Artyleryjska 1 dz. 1/14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, oznaczonej jako działka nr 1/14 położonej przy ul. Artyleryjskiej 1 w Częstochowie, objętej księgą wieczystą nr CZ1C/00083798/7. Dodatkowo, w formie załączników wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków, przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, kopię mapy zasadniczej i kopię mapy ewidencyjnej nieruchomości, zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenie o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min. 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.