eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › REMONT POKOI I KORYTARZA INTERNATU ORAZ BIBLIOTEKI I KLASOPRACOWNI W BUDYNKU SZKOŁY SOSW BOBOLICE - CZĘŚĆ I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Koszalin: REMONT POKOI I KORYTARZA INTERNATU ORAZ BIBLIOTEKI I KLASOPRACOWNI W BUDYNKU SZKOŁY SOSW BOBOLICE - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 50408 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKOI I KORYTARZA INTERNATU ORAZ BIBLIOTEKI I KLASOPRACOWNI W BUDYNKU SZKOŁY SOSW BOBOLICE - CZĘŚĆ I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane dotyczące remontu 5 pokoi i korytarza na parterze w internacie oraz biblioteki i klasopracowni w budynku szkoły SOSW Bobolice, ujęte w trzech zadaniach. ZADANIE NR 1 - remont 5 pokoi w internacie Zakres robót obejmuje: -roboty rozbiórkowe, -wykonanie nowej posadzki z paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi, -ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego grubości 12 cm posadowione na belkach stalowych, -wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych drewnianych, -tynki zwykłe kategorii III, gładzie gipsowe, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, -montaż i demontaż grzejnika, -roboty malarskie ścian i sufitów. ZADANIE NR 2 - remont korytarza na parterze internatu Zakres robót obejmuje: -rozebranie starych posadzek, wykonanie posadzki z płytek kamionkowych antypoślizgowych na zaprawie klejowej z warstwami wyrównawczymi, -okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych antypoślizgowych z kapinosem układanych na zaprawie klejowej z przygotowaniem podłoża, -renowacja drzwi drewnianych z wymianą szkła, drobnymi naprawami, -tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne, tynki organiczne na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni i uziarnieniu, -sufity podwieszane, -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, -wykonanie instalacji elektrycznej korytarza wraz z osprzętem. ZADANIE NR 3 - remont klasopracowni i biblioteki Zakres robót obejmuje: -roboty rozbiórkowe: posadzki, odbicie tynków, rozebranie ścianek, -wykonanie posadzki z wykładzin zgrzewanych, przygotowanie podłoża, -obudowa skosów i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi (ognioodporna), -tynki wewnętrzne zwykłe kategorii III, -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, -wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrzne pełne - drewniane, -wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE STOSOWANE..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. MINIMALNE WARUNKI MERYTORYCZNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA, DO KTÓRYCH SPEŁNIENIA ZOBOWIĄZANY JEST WYKONAWCA: 1. Dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane), wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji. 3. Wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. Wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości min. 100.000 PLN brutto i przedłożyć 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością. UWAGA: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania w/w warunków odbędzie się na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia /jak rozdziale III w pkt VIII pdpkt 2.1/; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości min. 100.000 PLN brutto i 1 referencja potwierdzająca, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) w godz. 9.00-14.00, tel. 0943426576, 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.