eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Łask: Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 50407 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 10 części. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 4.1. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4.2. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 3.4.3. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 4.4. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 4.5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 4.6. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 4.7. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 4.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych (dotyczy części IX-X): 5.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 5.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 5.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia; 6. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem; 7. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji; 8. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia; Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 30.19.00.00-7, 33.77.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 670,00 PLN dla całości zamówienia lub: 2.1. część I - 240,00 PLN; 2.2. część II - 0,00 PLN; 2.3. część III - 340,00 PLN; 2.4. część IV - 150,00 PLN; 2.5. część V - 170,00 PLN; 2.6. część VI - 0,00 PLN; 2.7. część VII - 0,00 PLN; 2.8. część VIII - 120,00 PLN; 2.9. część IX - 650,00 PLN; 2.10. część X - 0,00 PLN. 3. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 30/PN/2016. Nr NIP ... (podać nr NIP Wykonawcy). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.05.2016 r. do godz. 1100. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 7. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klej EA9359.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podkład pod uszczelniacz 76456.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Masa uszczelniająca MIL-S-22473-GRAA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klej epoksydowy MIL-A-8623.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klej akrylowy 50ml 3414 32512.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Masa uszczelniająca purpurowa 11834388-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środek uszczelniający MIL-S-22473.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klej VERSILOK201/ACCELER4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII): 3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta; 4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych; 6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim; 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jednorazowe wyroby papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych 2.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 2.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 2.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 3.4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różny sprzęt i artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych 2.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 2.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 2.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 3.4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.