eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa spektrometru ASA, wysokociśnieniowego mineralizatora mikrofalowego i zmywarki do naczyń laboratoryjnych stosowanych w analizie śladowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Szczecin: Dostawa spektrometru ASA, wysokociśnieniowego mineralizatora mikrofalowego i zmywarki do naczyń laboratoryjnych stosowanych w analizie śladowej
Numer ogłoszenia: 503932 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Golisza 10, 71-682 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4221261, faks 091 4221258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa spektrometru ASA, wysokociśnieniowego mineralizatora mikrofalowego i zmywarki do naczyń laboratoryjnych stosowanych w analizie śladowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń laboratoryjnych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu nr 1 - ofercie warunków wykonania zamówienia Postępowanie będzie prowadzone z podziałem na części: Część nr 1 - spektrometr ASA -1 szt. Część nr 2 - wysokociśnieniowy mineralizator mikrofalowy - 1 szt. Część nr 3 - zmywarka do naczyń laboratoryjnych stosowanych w analizie śladowej - 1 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę fabrycznie nowych urządzeń laboratoryjnych wyszczególnionych w częściach nr 1 - 3 do Laboratorium Centralnego mieszczącego się przy ul. Boryny 63 w Szczecinie. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać instalacji i rozruchu dostarczonych urządzeń, a także przeprowadzić stosowne szkolenie z zakresu obsługi przez użytkownika. Dostawa jak i instalacja oraz rozruch mają zostać wykonane maksymalnie do 100 dni od daty zawarcia stosownych umów. Dostawa, jak i montaż, rozruch i szkolenie mają odbyć się na koszt i staranie Wykonawcy w godzinach 7:00-15:00. Zamawiający zapewni sprzęt i ludzi do rozładunku. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem o planowanej dostawie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry 31.71.14.22 - Urządzenia mikrofalowe 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) Część I 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2) Część II 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 3) Część III 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) w terminie ustawowym do dnia 20.12.2013r. do godziny 11:45. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wysokości wadiów przewidzianych dla tych części oraz oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone między innymi: w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Szczecinie al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin Nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360 SWIFT: PKOPLPW; IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360 z dopiskiem (Wadium - WM/MK/PN/SEK/04/2013) Dla skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu wymagane jest, aby rachunek Zamawiającego został uznany przed upływem terminu składania ofert Inne formy wadium oraz pozostałe warunki dotyczące wadium określa SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    specyfikacja techniczna (karta katalogowa) dla przedmiotu zamówienia charakteryzującą co najmniej podstawowe parametry produktu (dotyczy wszystkich części)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oferta warunków realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego formularz nr 1A - 1C do siwz, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2. odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3. oświadczenie według wzoru stanowiącego element Formularza nr 1A - 1C do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. fakultatywne oświadczenie o ewentualnych rozbieżnościach danych wynikających z załączonej do oferty specyfikacji technicznej z danymi wyszczególnionymi w opisie przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego Formularz nr 5 (załącznik do siwz) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zwik.szczecin.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej ZWiK Sp. z o. o. ul. Szczawiowa 9 -14 70-010 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat ZWiK Sp. z o.o. ul. Golisza 10, 71-682 Szczecin, I - piętro pok.124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu p.n.: Poprawa jakości wody - Etap IV..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.