eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów gospodarczych i czystościowych - EO/EZ-2734/5/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Lublin: Dostawa artykułów gospodarczych i czystościowych - EO/EZ-2734/5/11
Numer ogłoszenia: 50387 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych i czystościowych - EO/EZ-2734/5/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 9 zadań - artykuły gospodarcze i czystościowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.22.21.10-8, 39.22.11.10-1, 33.72.10.00-0, 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2, 39.83.17.00-3, 39.51.42.00-0, 31.41.10.00-0, 19.50.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A pkt 1 SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) pkt 1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) pkt 1 z zastrzeżeniem pkt. 2 cz. V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + 23% VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9 Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nóż plastikowy jednorazowego użytku, op. a 100 szt. -19 200 szt.2. Widelec plastikowy jednorazowego użytku, op. a 100 szt. - 20 400 szt.3. Łyżka stołowa plastikowa jednorazowego użytku, op. a 100 szt. - 21 600 szt.4. Talerze plastikowe jednorazowe płytkie, śr. 23 cm, op. a 100 szt. - 25 600 szt.5. Flaczarka plastikowa jednorazowa 350 ml, op. a 100 szt. - 9 600 szt.6. Talerze plastikowe jednorazowe, głębokie, poj. 400 ml, op. a 100 szt. -16 000 szt.7. Kubeczki plastikowe jednorazowe poj, 250 ml., op. a 100 szt. - 16 000 szt.8. Pojemniki PP, okrągły, jednorazowego użytku, poj. 500 ml., przystosowany do przewożenia zup, wytrzymały na temperaturę ok. 120°C - 30 000 szt.9. Wieczka okrągłe, pasujące do pojemników wymienionych w pozycji nr 8 - 30 000 szt.10. Worki białe lub przeźroczyste, jednorazowego użytku, z folii z rączka, poj. ok. 20 kg - 24 000 szt.11. Worki białe lub przeźroczyste, jednorazowego użytku z folii o wymiarach 26x35 cm - 180 000 szt.12. Folia spożywcza w rolce szerokość 30 cm, długość 250 m - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzbanek nierdzewny poj. 2 - 2,5 l z uchwytem i dzióbkiem do nalewania-24 szt.2. Kubek porcelitowy lub typu Arcoroc z uchwytem, poj. 200 - 250 ml-360 szt.3. Łyżka stołowa obiadowa ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca-480 szt.4. Nóż stołowy obiadowy ze stali nierdzewnej, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący-180 szt.5. Widelec stołowy obiadowy ze stali nierdzewnej, poddający się dezynfekcji i sterylizacji, łatwy do czyszczenia, nie czerniejący-360 szt.6. Łyżeczka mała do herbaty ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca-200 szt.7. Łyżka wazowa - chochla, poj. 0,25 l ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca -20 szt.8. Łyżka kuchenna duża ze stali nierdzewnej, poddająca się dezynfekcji i sterylizacji, łatwa do czyszczenia, nie czerniejąca, dł. min. 30 cm-48 szt.9. Talerz płytki obiadowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 24 cm-360 szt.10. Talerz głęboki obiadowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 24 cm, poj. min. 400 ml-420 szt.11. Talerz deserowy, porcelitowy lub typu Arcoroc, śr. min. 18 cm-360 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.11.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Specjalistyczna sól do zmywarki typu Calgonit , o działaniu zmiękczającym wodę, chroniąca przed osadzaniem kamienia op. a 1 - 1,5 kg-72 kg 2. Mleczko uniwersalne typu Ciff, skutecznie usuwające wszelkiego rodzaju osady, brud i tłuszcz, kamień, rdzę i pleśń, delikatne, nie rysujące powierzchni, nie pozostawiające osadów i zacieków, wydajne o doskonałych właściwościach czyszczących, nadające połysk do powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych w kuchni i w łazience, op. a 0,5 - 1 l-25 l3. Żel do mycia i dezynfekcji toalet typu Domestos, o działaniu czyszczaco-dezynfekującym, o dużym stopniu gęstości, skutecznie usuwający kamień i zabijający bakterie, op. a 0,75 - 1,25 l-25 l4. Silny środek usuwający tłuszcz typu Cilit Bang, wydajny, łatwo usuwający tłuste osady i plamy, op. a 0,5 - 0,75 l-22,5 l5. Płyn usuwający kamień i rdzę typu Cilit, skuteczny, wydajny, do stosowania w kuchni i w łazience, op. a 0,45 - 0,5 l-15 l6. Płyn uniwersalny typu Yplon, do mycia powierzchni, o przyjemnym zapachu, skutecznie usuwający zabrudzenia, nadający połysk, nie pozostawiający smug, op. a 3 - 5 l -60 l7. Pianka antystatyczna do czyszczenia plastików i metalowych powierzchni sprzętu komputerowego (obwodów, monitorów, drukarek, itp.) (op. a 400ml/400g) +/- 20%-10 szt.8. Zmywak stalowy, spiralny, o wadze 40 g-720 szt.9. Szczotka do rąk, plastikowa-720 szt.10. Ściereczki bawełniane, wykonane z wysokiej jakości włókien, grube, trwałe, wysoko chłonne, miękkie i przyjemne w dotyku, przystosowane do prania w temp. 60°C-100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w płynie do higienicznego mycia rąk, zapachowe, do częstego stosowania, nie powodujące alergii i wysuszania skóry rąk, pielęgnujące skórę poprzez jej delikatne natłuszczanie i nawilżanie, dobrze pieniące i dobrze spłukujące, wydajne, o średnio zagęszczonej konsystencji, nie powodujące zapychania dozowników, op. a 5 - 6 l-7 200 l2. Mydło w płynie, sterylne, syntetyczne, 1-razowego użytku w woreczkach. Posiadające specjalną zastawkę dozującą, chroniącą zawartość worka przed wtórną kontaminacją mikroorganizmami z otoczenia, nie zawierające substancji konserwujących, do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, dobrze pieniące się, o przyjemnym, delikatnym zapachu, zapakowane w jednorazowe worki, (kompatybilne) pasujące do dozowników ściennych typu Sterisol op. a 700 - 750 ml-480 l3. Mydło do mycia skóry noworodków, antyalergiczne, nie zawierające barwników, substancji zapachowych, posiadające dobre właściwości myjące, dozowanie w postaci piany, opakowania dostosowane do dozowników typu Dermados, op. a 400 - 450 ml -126 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bateria LR 03-400 szt.2. Bateria LR 06-3 000 szt.3. Bateria LR 14-350 szt.4. Bateria LR 20-100 szt.5. Bateria 9V alkaiczna 6LR61-500 szt.6. Bateria CR 2032, 3V-300 szt.7. Bateria SR V 13 GA do glukometrów, 1,55 V-300 szt.8. Bateria DL 1/3 N 3V-30 szt.9. Bateria MN21-30 szt.10. Bateria GP 192 do termometrów elektrycznych-150 szt.11. Bateria t. 123 litowa-25 szt.12. Bateria 3R12 4,5V-2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dozownik na mydło w płynie / preparat dezynfekcyjny do rąk - 50 szt.2. Dozownik na papier toaletowy - 50 szt.3. Dozownik na ręczniki jednorazowe - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarka medyczna typu Gallant 1-razowego użytku, posiadająca jedno ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażona w specjalny grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza. Konstrukcja uchwytu w formie płytki umożliwiająca łatwe odłamanie ostrza po zakończeniu golenia oraz bezpieczne wyrzucenie do pojemnika na zużyty ostry sprzęt jednorazowego użytku. Wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru, op. a 50 szt. - 6000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynka do golenia 1-razowego użytku z podwójnym ostrzem, pakowana indywidualnie, opakowanie zbiorcze a 50 szt. - 3500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumki recepturki op. a 25 g, śr. 40 mm - 480 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.