Ogłoszenie z dnia 2005-09-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, wykonanych zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2002 r. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) dla Wydziału Komunikacji Urzedu Miasta Tarnowa oraz odbiór i niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w oparciu o przewidywane zapotrzebowanie ilościowe na lata 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa, Urząd Miasta Tarnowa Att: Mieczysław Bień, fax: +48 14 6215308, do kontaktów: Marek Oracz - dyrektor Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6312807, fax +48 14 6215308, e-mail: m.bien@umt.tarnow.pl, http://www.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Komunikacji, Marek Oracz - dyrektor Wydziału, Jolanta Gawron - kierownik Referatu Rejestracji Pojazdów, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6312607, 6312526, 6214411, fax +48 14 6214411, e-mail: m.oracz@umt.tarnow.pl, j.gawron@umt.tarnow.pl, http://www.tarnow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Komunikacji, Jolanta Gawron - kierownik Referatu Rejestracji Pojazdów, ul. Nowa 4 pok. nr 21, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6312526, 6214411, fax +48 14 6214411, e-mail: j.gawron@umt.tarnow.pl, http://www.tarnow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Komunikacji, ul. Nowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców, sala nr 1, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6312526, 6214411, fax +48 14 6214411. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, wykonanych zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2002 r. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) dla Wydziału Komunikacji Urzedu Miasta Tarnowa oraz odbiór i niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w oparciu o przewidywane zapotrzebowanie ilościowe na lata 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby zadań związanych z rejestracją pojazdów na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz odbiór i niszczenie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Tablice winny być zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). W przypadku zmian przepisów dotyczących wzoru tablic rejestracyjnych, wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4 - Wydział Komunikacji. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowo - ok. 24 440 kompletów oraz ok. 560 szt. tablic rejestracyjnych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Określone w projekcie umowy stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznyhc, spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, udzielone na podstawie art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowyn (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WKM.A.5520/5/3/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 11:00, Urząd Miasta Tarnowa ul. Nowa 4- sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne, wszyscy wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, sala nr 8 - parter.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.