Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Augustów: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic i parkingów powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2008r.
Numer ogłoszenia: 50381 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-augustow.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic i parkingów powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic i parkingów powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 o spełnieniu przez wykonawcę warunków do ubiegania się o udzielenie zamówienia - spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu - nie podleganie wykluczeniu z postępowania 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności z warunkami przetargu. 4) Wykaz usług - Wykazanie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Wykaz powinien zawierać co najmniej jedną taką usługę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 5) Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie: http://pzd-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54; 16 - 300 Augustów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54, 16 - 300 Augustów, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic i parkingów powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w Augustowie w ilości ogólnej 34.492m2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic i parkingów powiatowych wraz z odwiezieniem zebranych zanieczyszczeń na wysypisko śmieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.04.2008; Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w Lipsku w ilości ogólnej 5.254m2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z liści, błota, trawy oraz innych zanieczyszczeń) ulic powiatowych wraz z odwiezieniem zebranych zanieczyszczeń na wysypisko śmieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.04.2008; Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Budowa łącznika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.