eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 B wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul.Piłsudskiego w Koninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Konin: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 B wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul.Piłsudskiego w Koninie
Numer ogłoszenia: 503790 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418332 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 B wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul.Piłsudskiego w Koninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pod nazwą: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 B wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Piłsudskiego w Koninie. Parametry techniczne budynku : 1.Budynek ul. Piłsudskiego w Koninie - nr 1 B : - Powierzchnia zabudowy = 546,00 m2 w tym taras = 90,70 m2 - Powierzchnia użytkowa budynku = 1.217,34 m2 - Powierzchnia użytkowa usług = 160,81 m2 - Powierzchnia użytkowa mieszkań - stan surowy = 1056,53 m2 - Kubatura cz. mieszkalnej = 4.400 m3 - Kubatura cz. usługowej = 760 m3 - Kubatura cz. piwniczno - garażowej = 930 m3 - Razem kubatura budynku = 6.090 m3 - Ilość kondygnacji = 4 + piwnice - Liczba klatek schodowych = 2 - Liczba mieszkań = 18 - Ilość miejsc garażowych w poziomie piwnic = 9 2.Wyposażenie instalacyjne budynku: - Instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - Instalacja c.o. + c.w. zdalaczynne (węzeł cieplny jest już zlokalizowany w piwnicy budynku 1A ) - Instalacja elektryczna - Instalacja siły - Instalacja odgromowa - Instalacja wewnętrzna antenowa i domofonowa - Instalacja telefoniczna - rurowanie i dzwonkowa - Instalacja gazowa - Wentylacja mechaniczna garaży 3.Projektowane sieci zewnętrzne: - Przyłącze wodociągowe - Przyłącze kanalizacji sanitarnej - Przyłącze kanalizacji deszczowej - sieć oświetlenia terenu - teletechniczna, TV. 4.Pozostałe roboty objęte zakresem zamówienia: - gabloty ogłoszeniowe ( szt.2) - przeszklone, aluminiowe, zamykane o wym. 70x100 cm, - gablota na klucze ( szt.1) wyposażona w klucze administratora + 2 szt. pilota do bramy wjazdowej. - uchwyty + sznury w suszarniach - komplet kluczy dla każdego mieszkania ( 3 szt. do mieszkania, 1 szt. do drzwi wejściowych do piwnicy, 1 szt. pilot do bramy wjazdowej - w przypadku posiadania miejsca parkingowego w hali garażowej, 1 szt. do drzwi wejściowych do klatki, 2 szt. do skrzynki pocztowej, 1 szt. do szafki wodomierzowej, 1 szt. do drzwi śmietnika), - klucze do pomieszczeń wspólnie użytkowanych (suszarnia, wózkowania, boks śmietnika itp. w ilości zgodnej z ilością mieszkań + 5 szt. każdego wzoru, - piloty do bramy wjazdowej hali garażowej - w ilości zgodnej z ilością miejsc postojowych + 3 szt, - drzwi wejściowe do mieszkań - antywłamaniowe klasy C z wizjerem i numeracją, - wodomierze i ciepłomierze - rok produkcji zgodny z rokiem oddania budynku do użytku, - wyprowadzenie instalacji do podlewania 2 szt.(przód i tył budynku - zewnętrzne szafki z kranami czerpalnymi 3/4), - w miejscach ogólnodostępnych głowice termostatyczne antykradzieżowe, - odprowadzenie wody deszczowej z wiatrołapów do kanalizacji deszczowej lub rozsączone z dala od budynku, - opierzenie balkonów uniemożliwiające ściekanie wody na barierkę poniżej, - drzwi wiatrołapów wyposażone w samozamykacze, zaczepy el-magnetyczne, system otworów likwidujący -poduszkę powietrzną oraz odbojniki, - numeracja zakresu mieszkań na drzwiach każdego wiatrołapu, - zamki do klatek schodowych i piwnic w systemie -Master-key- (ilość kluczy = ilość mieszkań + 10szt.), - oświetlenie hali garażowej i klatek schodowych - oprawy energooszczędne z czujnikiem ruchu wysokiej częstotliwości, - oświetlenie zewnętrzne - sterowane zegarem astronomicznym, z możliwością programowego wyłączania połowy punktów świetlnych w środku nocy, - skrzynka z łączówkami telefonicznymi - w korytarzu piwnicznym (na zewnątrz pomieszczenia energetycznego), - roczna pielęgnacja nasadzonej zieleni, - zakup i montaż tablic informacyjnych (w uzgodnieniu z Zamawiającym), - wyłazy na dach powinny być zamykane na kłódkę energetyczną: dołączona powinna być drabinka; mocowanie wyłazu - otwieranie na zawiasach z zabezpieczeniem przed całkowitym otworzeniem, - wyposażenie jednego pomieszczenia gospodarczego usytuowanego w piwnicy dla gospodarza obiektu (wc kompakt, zlew gospodarczy, bateria wody zimnej i ciepłej, wodomierze wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacja do ww., oświetlenie i gniazda wtykowe), -kraty naokienne wewnętrzne na klatkach schodowych powinny być uchylne, zabezpieczone kłódką energetyczną, - oznakowanie wykonanych miejsc parkingowych odpowiednim znakiem drogowym poziomym i pionowym (np. miejsce dla niepełnosprawnych: znak D-18, T-29 i koperta). Szczegóły dotyczące zakresu robót do wykonania zawarte są załączonych do SIWZ: 1. projekcie budowlanym 2. przedmiarze robót 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEPIKO Sp. z o.o., ul. Skórzewska 19, 60-185 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3518287,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2490425,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2490425,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2943351,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.