eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Tomaszów Lubelski: Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 503742 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428522 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 2, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6654 32 93, faks 84 665 78 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Łatwy dostęp - dostosowanie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa układu funkcjonalnego pomieszczeń piętra z dostosowaniem do potrzeb użytkownika (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna), z wydzieleniem sanitariatów (w tym sanitariatów dla niepełnosprawnych). 1. Wymiana podłóg i posadzek. 2. Udrożnienie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów. 3. Wymiana stolarki drzwiowej (wewnętrznej) z samozamykaczem, o izolacyjności akustycznej 42 dB z listwą opadającą akustyczną. 4. Wstawienie nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurkowego. 5. Wykonanie dźwigu platformowego dla osób niepełnosprawnych. 6. Dostosowanie klatki schodowej do wymagań ppoż. (oddymianie klatki). 7. Montaż schodów ewakuacyjnych zewnętrznych. 8. Montaż zewnętrznych drzwi aluminiowych profil ciepły. 9. Montaż hydrantu wewnętrznego DN25 z wężem długości 30.0m na korytarzu. 10. Wykonanie nowych instalacji wod-kan, c.w.u. 11. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetleniowej, gniazd, zasilania komputerów. 12. Wykonanie nowej instalacji telefonicznej i strukturalnej (informatycznej). 13. Zabezpieczenie konstrukcji dachu (drewnianej) środkami ogniochronnymi. 14. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w zadania zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, tj.: - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243,poz.1623 z późn. zm., - ustawa z dnia 21 grudnia o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122,poz. 1321 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75,poz.690 ze zm.), - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ransportu bliskiego (Dz. U. Nr 193,poz. 1890), - rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz.2198 ze zm.), - przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów wymienione w projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót - które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający informuje, że znajdujące się w dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty, do ustalenia przez zamawiającego czy oferta zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz do ustalenia ceny przy robotach dodatkowych lub zmniejszenie zakresu robót. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie miejsca realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Anna Jarczak, tel. 84 664 32 93. Roboty budowlane realizowane będą na I piętrze, które nie jest użytkowane. Roboty budowlane muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników parteru - Warsztatów Terapii Zajęciowej. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej. Wywóz i składowanie gruzu i odpadów budowlanych powstałych w wyniku realizacji zamówienia zabezpiecza i utylizuje Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) odpowiedniego zabezpieczenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych; b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowania i wdrożenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy. Wymaga się prowadzenia prac budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu. Miejsca prowadzenia robót wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych, jak również przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na powierzchnie sąsiadujące. c) posiadania umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy oraz z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy; d) przekazania Zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: - projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach, - dziennik budowy; - instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności; - kartę gwarancyjną windy; - protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, - protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia, e) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń; f) przeprowadzenie rozruchu urządzenia i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; g) komisyjne przekazanie przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych; h) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym; i) wykonanie wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; j) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu -Wyrównywanie różnic między regionami II-.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Wielobranżowe ALEX Aleksander Rayss, ul. Okrzei 32, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385947,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 417468,12

  • Oferta z najniższą ceną: 417468,12 / Oferta z najwyższą ceną: 486933,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.