eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego
Numer ogłoszenia: 503544 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450686 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6083539, faks 22 6083189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zestaw piśmienniczy- 2 elementowy szt. 200 składający się z długopisu i pióra wiecznego w kolorze granatowym lub ewentualnie srebrno-granatowym. Wkład długopisu i pióra w kolorze niebieskim. Etui ozdobne z papieru i plastiku w kolorze granatowym lub srebrnym. Ponadto: zestaw powinien zawierać komplet zapasowych wkładów do pióra (2 szt.) w kolorze niebieskim. Wykończenie: grawerowane logo GUS i napis Główny Urząd Statystyczny, 2) Przycisk do papieru szt. 120, prostopadłościan szklany o wymiarach około 30x30x70 mm. Wykończenie: grawerowane logo GUS (wymiary logo ok. 2x2 cm). Pakowane pojedynczo w tekturowe pudełko, 3) Apaszka damska szt. 250 o wymiarach około 500x500 mm. Kolor granatowy. Pakowane pojedynczo w foliową torebkę. Wykończenie: naszywka z logo GUS w kolorze srebrnym. 4) Krawat szt. 250, poliestrowy gładki w kolorze granatowym długość 148 - 152 cm, szerokość 8 - 8,5 cm, pakowany w tekturowe etui z wieszakiem. Wykończenie: na spodniej stronie naszywka z logo GUS w kolorze srebrnym. 5) Parasol szt. 250 składany, manualny z etui ochronnym (długość po złożeniu ok. 35 cm) o średnicy ok. 85 cm w kolorze granatowym. Wykończenie: nadruk z logo GUS w kolorze srebrnym. 6) USB (4GB)- standardowy pendrive szt. 250 wykonany z aluminium i plastiku. Obudowa w kolorze granatowym. Wykończenie: grawerowane logo GUS. Pakowane pojedynczo w tekturowe pudełko. 7) Torba papierowa szt. 750, formatu A4- papier kredowy matowy. Gramatura 170g/m2. Wymiary: szer. 23 cm, wys.30 cm, szer. dna 8 cm. Kolor granatowy z nadrukiem. Uchwyt ze sznurka bawełnianego w kolorze srebrnym. Wykończenie: Front- nadruk logo GUS w kolorze srebrnym. Tył- nadruk - kolorowe logo 95 lat GUS. Opakowanie zbiorcze.8) Torba ekologiczna na zakupy szt.750 z krótkimi rączkami. Wymiary torby 38 x 42 cm. Rączki- 40 cm. Kolor torby granatowy. Wykończenie: nadruk logo GUS w kolorze srebrnym. Opakowanie zbiorcze. 9) Smycz szt. 750, z materiału poliestrowego w kolorze granatowym zakończona karabińczykiem i zawieszką. Szerokość 10 mm. Długość ok. 40 cm. Wykończenie: nadruk logo GUS i napis Główny Urząd Statystyczny. Opakowanie zbiorcze. 10) Aluminiowy zestaw piśmienniczy w pudełku szt. 750 składa się z dwóch elementów: długopisu aluminiowego z niebieskim wkładem, oraz ołówka aluminiowego automatycznego (0,5 mm grubość wkładu). Wymiary długopisu i ołówka 14x o1 cm. Kolor granatowy. Wykończenie: grawerowane logo GUS i napis Główny Urząd Statystyczny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOHO Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34756,80

  • Oferta z najniższą ceną: 34756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 65122,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.