Płońsk: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2013 r. - zadania częściowe.
część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych
i w zakresie utrzymania targowisk miejskich - wywóz odpadów z kontenerów znajdujących się na
targowiskach w Płońsku w 2013 r.
część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 503504 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2013 r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych i w zakresie utrzymania targowisk miejskich - wywóz odpadów z kontenerów znajdujących się na targowiskach w Płońsku w 2013 r. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2013 r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych i w zakresie utrzymania targowisk miejskich - wywóz odpadów z kontenerów znajdujących się na targowiskach w Płońsku w 2013 r. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 r. 3.1. Przedmiotem zamówienia części I jest: 1. Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych w Płońsku w 2013 r. wg poniższego zakresu prac : a) codzienny w godz. 600-1000 (dni robocze) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych, b) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych w soboty oraz w dni świąteczne w godz. 700- 900, c) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych w parkach - 3x w tygodniu, d) wywóz odpadów komunalnych zebranych w pasach drogowych dróg gminnych (ok. 10 m3 miesięcznie), e) konserwacja i naprawa koszy. Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów z koszy ulicznych i koszy zlokalizowanych w parkach - 600,00 m3. Częstotliwość wykonywania czynności, o której mowa ust. 1 pkt. a, b, c winna zapewniać nieprzepełnianie odpadami koszy ponad ich górną krawędź. Szczegółowy wykaz lokalizacji koszy objętych przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik Nr 1 do umowy. 2. Wywóz odpadów z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2013 r. wg poniższego zakresu prac : a) użyczenie 6 kontenerów o pojemności 6,5 m 3 i wywóz odpadów z targowisk miejskich w Płońsku dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i środy , b) wykonawca winien w ciągu 3 godzin od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przystąpić do działań polegających na opróżnieniu przepełnionych kontenerów, c) nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów stałych z kontenerów wynosi - 105,00 m3 . Wykaz lokalizacji targowisk przedstawia załącznik Nr 2 do umowy. 3.2. Przedmiotem zamówienia części II jest: 1) a) Wywóz odpadów posegregowanych z 9 kpl. (kpl - 4szt) pojemników o poj. 2,5 m3 każdy z przeznaczeniem na zbieranie : - szkła kolorowego, - szkła białego, - papieru ( 6 szt. posiada wmontowany zbiornik na baterie ), - plastiku. 3 kpl. pojemników ( kpl. - 3 pojemniki o poj. 2,5 m3 jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier oraz pojemnik ażurowy na plastik ) oraz 1 kpl. ( pojemnik na papier i pojemnik ażurowy na plastik ) ustawionych na terenie miasta Płońska przy ulicach: - Grunwaldzka 8B, - 4 szt., - Grunwaldzka 67, - 4 szt., - Grunwaldzka 79, - 4 szt., - Paderewskiego ( na przeciw numeru 3), - 4 szt., - Parkowa ( na przeciw numeru 4) - 4 szt., - Noakowskiego ( naprzeciw numeru 6) - 2 szt.,( jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe drugi na papier ), - Róży Luxemburg 8 - 4 szt., - Kolbego 9 - 4 szt., - Wieczorków 36, - 4 szt., - Wolności 37, - 4 szt., - Płocka 39, - 2 szt.,( papier, plastik) - Wojska Polskiego - 4 szt.,(dodatkowo jeden na plastik) - Oś. Toruńskie - 3 szt., Razem: - 47 szt. b) Opróżnianie pojemników powinno, odbywać się wg potrzeb, minimum raz na tydzień tj. piątek. c) Wykonawca winien w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przystąpić do działań interwencyjnych polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników. d) Nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. e) Wywóz ma się odbywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym transport odpadów do miejsca ich składowania. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów posegregowanych wynosi 470 m3 ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na danym terenie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (jednolity tekst: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) i ważne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.), Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Wydziale Współpracy i Rozwoju Referat Ochrony Środowiska pok. 15, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2013 r. - zadania częściowe. część I - Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych i w zakresie utrzymania targowisk miejskich - wywóz odpadów z kontenerów znajdujących się na targowiskach w Płońsku w 2013 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wywóz odpadów z koszy ulicznych, odpadów zebranych z terenów niezagospodarowanych w Płońsku w 2013 r. wg poniższego zakresu prac : a) codzienny w godz. 600-1000 (dni robocze) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych, b) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych na ulicach gminnych w soboty oraz w dni świąteczne w godz. 700- 900, c) wywóz odpadów z koszy zlokalizowanych w parkach - 3x w tygodniu, d) wywóz odpadów komunalnych zebranych w pasach drogowych dróg gminnych (ok. 10 m3 miesięcznie), e) konserwacja i naprawa koszy. Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów z koszy ulicznych i koszy zlokalizowanych w parkach - 600,00 m3. Częstotliwość wykonywania czynności, o której mowa ust. 1 pkt. a, b, c winna zapewniać nieprzepełnianie odpadami koszy ponad ich górną krawędź. Szczegółowy wykaz lokalizacji koszy objętych przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik Nr 1 do umowy. 2. Wywóz odpadów z kontenerów targowisk miejskich w Płońsku w 2013 r. wg poniższego zakresu prac : a) użyczenie 6 kontenerów o pojemności 6,5 m 3 i wywóz odpadów z targowisk miejskich w Płońsku dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i środy , b) wykonawca winien w ciągu 3 godzin od otrzymania zgłoszenia od zamawiającego przystąpić do działań polegających na opróżnieniu przepełnionych kontenerów, c) nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów stałych z kontenerów wynosi - 105,00 m3 . Wykaz lokalizacji targowisk przedstawia załącznik Nr 2 do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2013 r. - zadania częściowe. część II - Wywóz odpadów z pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) a) Wywóz odpadów posegregowanych z 9 kpl. (kpl - 4szt) pojemników o poj. 2,5 m3 każdy z przeznaczeniem na zbieranie : - szkła kolorowego, - szkła białego, - papieru ( 6 szt. posiada wmontowany zbiornik na baterie ), - plastiku. 3 kpl. pojemników ( kpl. - 3 pojemniki o poj. 2,5 m3 jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe, drugi na papier oraz pojemnik ażurowy na plastik ) oraz 1 kpl. ( pojemnik na papier i pojemnik ażurowy na plastik ) ustawionych na terenie miasta Płońska przy ulicach: - Grunwaldzka 8B, - 4 szt., - Grunwaldzka 67, - 4 szt., - Grunwaldzka 79, - 4 szt., - Paderewskiego ( na przeciw numeru 3), - 4 szt., - Parkowa ( na przeciw numeru 4) - 4 szt., - Noakowskiego ( naprzeciw numeru 6) - 2 szt.,( jeden przedzielony na dwie części po 1,25 m3 na szkło białe i kolorowe drugi na papier ), - Róży Luxemburg 8 - 4 szt., - Kolbego 9 - 4 szt., - Wieczorków 36, - 4 szt., - Wolności 37, - 4 szt., - Płocka 39, - 2 szt.,( papier, plastik) - Wojska Polskiego - 4 szt.,(dodatkowo jeden na plastik) - Oś. Toruńskie - 3 szt., Razem: - 47 szt. b) Opróżnianie pojemników powinno, odbywać się wg potrzeb, minimum raz na tydzień tj. piątek. c) Wykonawca winien w ciągu 5 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przystąpić do działań interwencyjnych polegających na opróżnieniu przepełnionych pojemników. d) Nieczystości rozsypane podczas czynności usuwania odpadów lub zgromadzone obok powinny być niezwłocznie zebrane przez Wykonawcę. Obszar prac porządkowych powinien odpowiadać obszarowi zanieczyszczeń. e) Wywóz ma się odbywać sprzętem zapewniającym opróżnianie pojemników z odpadów oraz zapewniającym transport odpadów do miejsca ich składowania. 2) Przewidywana ilość miesięcznego wywozu odpadów posegregowanych wynosi 470 m3 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.