eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie Krytej P³ywalni przy Zespole Szkó³ Mechanicznych im. Józefa Pi³sudskiego w Radziejowie w okresie od 01.02.2019 do 31.12.2019 r.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2019-01-15



Og³oszenie nr 503491-N-2019 z dnia 2019-01-15 r.

Zespó³ Szkó³ Mechanicznych im. Józefa Pi³sudskiego: Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie Krytej P³ywalni przy Zespole Szkó³ Mechanicznych im. Józefa Pi³sudskiego w Radziejowie w okresie od 01.02.2019 do 31.12.2019 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkó³ Mechanicznych im. Józefa Pi³sudskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19150800000, ul. ul. Ko¶ciuszki  58 , 88200   Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 542 853 625, e-mail dyrekcja@zsmradziejow.edu.pl, faks 542 853 625.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radziejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.radziejow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ - w formie pisemnej w sekretarjacie Zespo³u Szkó³ Mechanicznych w Radziejowie przy ul. Ko¶ciuszki 58
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ - w formie pisemnej w sekretarjacie Zespo³u Szkó³ Mechanicznych w Radziejowie przy ul. Ko¶ciuszki 58. Sk³adanie odbywa siê za po¶rednictwem poczty w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 prawo Pocztowe Dz. U. 2017 poz. 1481, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie Krytej P³ywalni przy Zespole Szkó³ Mechanicznych im. Józefa Pi³sudskiego w Radziejowie w okresie od 01.02.2019 do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest - Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej P³ywalni przy Zespole Szkó³ Mechanicznych w Radziejowie przez ratowników wodnych w obiekcie o nastêpuj±cej charakterystyce: a) basen p³ywacki o wymiarach 25x12,5 m2 tj. 312,5 m2 z sze¶cioma torami dla zawodników (basen wraz z zapleczem technicznym w pe³ni odpowiada wymogom), b) basen rekreacyjny dla dzieci o ³±cznej pow. 87 m2 ze zje¿d¿alnia rurow±, c) 2 wanny SPA, d) brodzik dla najm³odszych dzieci 17 m2 ze zje¿d¿alni± typu "s³onik", e) sauna fiñska. Szacunkowa ilo¶æ godzin w ciagu roku: ³±cznie 8580, przy obsadzie 2 ratowników na zmianie, przy czym dane te s± danymi szacunkowymi, które maja pos³u¿yæ Wykonawcy do kalkulacji oferty cenowej i mog± ulec zmianie, tj. zarówno zmniejszeniu jak i zwiêkszeniu. Oznacza to, ¿e nie stanowi± ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie bêd± podstaw± roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych us³ug. Powy¿sza ilo¶æ jest warto¶ci± maksymaln±, nieuwzglêdniaj±c± pomniejszeñ wynikaj±cych z przerw technologicznych i potrzeb Zamawiaj±cego. Us³ugi w zakresie ratownictwa wodnego musz± byæ ¶wiadczone z uwzglêdnieniem podanych ni¿ej warunków oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci: ustaw± z dnia 18.08.2011 roku o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1482), rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108), rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261), rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012, poz. 286). 3.2. G³ówny przedmiot zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 75.25.20.00-7 - s³u¿by ratownicze oraz 71.31.72.000-5 us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa. 3.3. Szczegó³owo przedmiot zamówienia przedstawia siê nastêpuj±co: a) Sprawdzanie przed otwarciem oraz monitorowanie w czasie otwarcia p³ywalni stanu technicznego urz±dzeñ rekreacyjnych oraz zje¿d¿alni i sauny, a w przypadku zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci lub uszkodzeñ, zg³oszenie kierownikowi/gospodarzowi obiektu lub pe³ni±cemu zmianê konserwatorowi z wpisem do dziennika pracy. b) Noszenie odpowiedniego stroju tj. koszulki z napisem "Ratownik". c) Imienne wytypowanie Starszych Ratowników (kierowników zmiany) nadzoruj±cych wype³nianie przepisów obowi±zuj±cych s³u¿by ratownicze na basenie. d) Sta³e usuwanie zanieczyszczeñ z lustra wody oraz z urz±dzeñ rekreacyjnych znajduj±cych siê w nieckach basenowych ka¿dego dnia przed otwarciem p³ywalni oraz w ci±gu dnia w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej. e) Sta³a obserwacja lustra wody, strefy mokrej oraz reagowanie na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy. f) Ratowanie osób, które uleg³y wypadkowi lub s± nara¿one na niebezpieczeñstwo utraty ¿ycia lub zdrowia. g) Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w ka¿dym zg³oszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczno¶ci wezwanie pogotowia ratunkowego i sporz±dzenie protoko³u powypadkowego. h) Kontrola i uzupe³nianie stanu apteczek pierwszej pomocy. i) Pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów. j) Udzielanie klientom informacji na temat regulaminu p³ywalni i regulaminów korzystania ze zje¿d¿alni oraz atrakcji wodnych. k) Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich ³amania. l) Instruowanie klientów oraz nadzór nad poprawnym, zgodnym z przeznaczeniem oraz regulaminem korzystaniem z urz±dzeñ rekreacyjnych tj. sauna, wanny Spa. ³) Czuwanie nad efektywn± prac± (w³±czaniem i wy³±czaniem) urz±dzeñ i atrakcji wodnych w zale¿no¶ci od zapotrzebowania klientów. m) Nadzór nad w³a¶ciwym, stosownym do pory dnia, warunków i zajêto¶ci basenu o¶wietleniem pomieszczenia p³ywalni. n) Bie¿±ca kontrola nad zajêto¶ci± torów w przypadku korzystania z basenu przez grupy zorganizowane, szkó³ki p³ywackie ect., zg³aszanie spostrze¿eñ i przekazywanie informacji z tym zwi±zanych pracownikom recepcji basenowej. o) Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich k±pi±cych siê po godzinach otwarcia basenu. p) Bie¿±ca kontrola osób przebywaj±cych w saunie oraz sprawdzanie sauny przed zamkniêciem p³ywalni. r) Reagowanie na wszystkie przypadki, w których istnieje podejrzenie, i¿ osoba przebywaj±ca na basenie znajduje siê pod wp³ywem alkoholu lub innych ¶rodków odurzaj±cych. W sytuacji agresywno¶ci osoby bêd±cej w stanie nietrze¼wym natychmiastowe zg³aszanie tego faktu konserwatorowi, z jednoczesnym odnotowaniem zaistnia³ego zdarzenia w dzienniku pracy. s) Dbanie o dobre imiê Krytej P³ywalni przy Zespole Szkó³ Mechanicznych w Radziejowie oraz Wykonawcy. t) Ka¿dorazowe zg³aszanie faktu przybycia oraz gotowo¶ci do pracy pracownikom recepcji basenowej. u) Ratownicy przed rozpoczêciem pracy na obiekcie maj± obowi±zek zapoznaæ siê z Regulaminem P³ywalni, Regulaminami i instrukcjami wszystkich urz±dzeñ zainstalowanych na basenie, Instrukcj± Bezpieczeñstwa Po¿arowego oraz Instrukcj± Alarmow± potwierdzaj±c to w³asnorêcznym podpisem.

II.5) G³ówny kod CPV: 75.25.20.00 - S³u¿by ratownicze
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-02-01   lub zakoñczenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 5.1. Nie podlegaj± wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP. 5.2. Spe³niaj± warunki, dotycz±ce: a. Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada stosowne dokumenty uprawniaj±ce do prowadzenia okre¶lonego rodzaju dzia³alno¶ci, tj. kopiê zgody ministra w³a¶ciwego spraw wewnêtrznych do wykonywania ratownictwa wodnego na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarze wodnym. Zamawiaj±cy dokona spe³nienia warunku poprzez weryfikacjê z³o¿onych dokumentów. b. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sza ni¿ 500.000 tysiêcy z³otych. c. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie o wykonaniu w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres wykonywania us³ug jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug wystawione przez podmioty na rzecz których by³y wykonywane. Wykonawcy, którzy nie spe³nia powy¿szych warunków podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Ocena spe³niania warunków wskazanych powy¿ej oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków bêdzie polega³a na ocenie spe³nia / nie spe³nia. Postaw± oceny bêd± dokumenty, o których mowa w pkt. VI - informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykluczy z postêpowania Wykonawców nie spe³niaj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sza ni¿ 500.000 tysiêcy z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie o wykonaniu w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres wykonywania us³ug jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug wystawione przez podmioty na rzecz których by³y wykonywane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
zatrudnienie(krterium wp³ywu sposobu wykonania zamówienia na rynku poracy wmiejscu wykonywania zamówiewnia)30,00
do¶wiadczenie zawodowe ratownika10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.