eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu, w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Rawicz: Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu, w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 503392 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu, w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw w obrocie bezgotówkowym (benzyny bezołowiowej Pb95) oraz oleju napędowego (ON) dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu w systemie elektronicznych kart paliwowych, w szacunkowej ilości nieprzekraczającej: a) etylina bezołowiowa 95 oktanowa - maksymalnie do 4000 litrów w okresie trwania umowy, b) olej napędowy - maksymalnie do 17 000 litrów w okresie trwania umowy. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: dla benzyny bezołowiowej (Pb95) PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, dla oleju napędowego (ON) PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1058) 3. Sukcesywny zakup paliwa tj. etyliny bezołowiowej 95 oktanowej i oleju napędowego dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart paliwowych w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy, a wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 5. Wykonawca bez pobierania opłaty wydaje i dostarcza do Zamawiającego elektroniczne karty dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego - w ilości minimum 13 kart - wystawione na nr rejestracyjny pojazdu lub imię i nazwisko osoby i umożliwiające bezgotówkowy zakup paliwa u operatora stacji paliw, z którym Wykonawca podpisał stosowną umowę. 6. Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa pojazdów Zamawiającego, lub w przypadku kart paliwowych wystawionych na osobę, do kanistrów dostarczonych przez Zamawiającego; na stacjach paliw należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. 7. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od 1-go do ostatniego dnia danego miesiąca, poprzez wystawienie stosownej faktury, wraz ze zbiorczym zestawieniem transakcji z okresu rozliczeniowego. Zbiorcze zestawienie transakcji zawierać będzie następujące informacje w stosunku do każdej transakcji: * datę przeprowadzenia transakcji, * nr rejestracyjny pojazdu, * nr karty elektronicznej, * ilość i rodzaj paliwa oraz cena jednostkowa i wartość zakupu przed upustem, * cena jednostkowa brutto zakupionego paliwa po upuście, * wartość brutto zakupionego paliwa po upuście, * nazwa, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia na innej stacji, w sytuacji gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw paliw, z zastrzeżeniem, że z tego powodu koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dołączy do złożonej oferty koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego załącznika Nr 3 do SIWZ, gdzie wykaże co najmniej jedną stację paliw znajdującą się na terenie Gminy Rawicz , wyposażoną w co najmniej jeden dystrybutor paliwa dla benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz jeden dla oleju napędowego i należącą do sieci stacji paliw Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - wypełniony formularz oferty; 2) Wzór umowy - parafowany wzór umowy, jako znak akceptacji warunków w niej zawartych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.