Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 503351-N-2017 z dnia 2017-05-08 r.
Gmina Celestynów: Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny
1326896500000, ul.
ul. Regucka
3
,
05430
Celestynów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7897060 w. 114, e-mail
m.jankowska@celestynow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.celestynow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.celestynow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Urząd Gminy w Celestynowie Biuro Obsługi Mieszkańca ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów
Numer referencyjny:
RIZPiFZ.271.25.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
25
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów wskazanych dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów z podziałem na niezależne 20 części oraz 5 części dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych.
II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233140-2 |
45111200-0 |
45233252-0 |
45232452-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dla części 1-20 powielenie robót budowlanych w zakresie wykonania koryta w drodze, profilowania drogi i poboczy, wycinania zakrzewień i zadrzewień w pasie drogi, usuwania karp, wbudowywania podbudowy z kruszywa betonowego, kruszywa łamanego oraz wtórnej mieszanki mineralno-bitumicznej, regulacji pionowej studzienek dla zaworów kanałowych, wodociągowych, gazowych i telekomunikacyjnych. Dla części 21-25 powielenie usługi polegającej na: wycięciu, oczyszczeniu, skropieniu i uzupełnieniu ubytków w nawierzchniach bitumicznych za pomocą masy mineralno-bitumicznej AC 11 S; dostarczenia, wbudowania i uwałowania kruszywa łamanego, kruszywa betonowego oraz żużla popaleniskowego; równania równiarką samojezdną dróg gruntowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
21 | |||
16 | |||
2020-12-29 |
II.9) Informacje dodatkowe: 21 dni dla części 1-7, 9-11, 13-18 16 dni dla części 8,12,19 do 29 grudnia 2017 r dla części 20-25
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie:
dla części 1 - 7, 9 - 11, 13 - 18, w zakresie wykonania podbudów dróg przy użyciu kruszywa o minimalnej wartości 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych) każda,
dla części 8, 12, 19, 20 w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych o minimalnej wartości 25.000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, a wymagania co do tych części są tożsame zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem i wiedzą dla jednej z części postępowania.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednio dla każdej części następującym zapleczem technicznym:
Część 1: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozściełacz 1 szt.,
Część 2: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozściełacz 1 szt.,
Część 3: równiarka samojezdna 1 szt., koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 4: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 5: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozściełacz 1 szt.,
Część 6: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 7: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 8: zamiatarka 1 szt., skrapiarka mas bitumicznych 1 szt., rozkładarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec statyczny min. 7,5 t 1 szt.,
Część 9: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt. ,
Część 10: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt.,
Część 11: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozkładarka 1 szt.,
Część 12: zamiatarka 1 szt., skrapiarka mas bitumicznych 1 szt., rozkładarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec statyczny min. 7,5 t 1 szt.,
Część 13: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 14: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozkładarka 1 szt.,
Część 15: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozkładarka 1 szt.,
Część 16: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozkładarka 1 szt.,
Część 17: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt., rozkładarka 1 szt.,
Część 18: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 19: zamiatarka 1 szt., skrapiarka mas bitumicznych 1 szt., rozkładarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec statyczny min. 7,5 t 1 szt.,
Część 20: koparko-ładowarka 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 21: piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych wraz z tarczą 1szt., skrapiarka mas bitumicznych, wibrator powierzchniowy 1 szt.
Część 22: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 23: równiarka samojezdna 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 24: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.,
Część 25: równiarka samojezdna 1 szt., samochód samowyładowczy 1 szt., walec min. 7,5 t 1 szt.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, a wymagania co do tych części są tożsame zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym dla jednej z części postępowania
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w powyższym zakresie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000 zł. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę. 2. Wraz z ofertą należy złożyć: 2.1. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza, 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza. 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej http://bip.celestynow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ - Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z: opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stan przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeku cywilnego, wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, koniecznością wykonania robót dodatkowych, realizacji dodatkowych robót od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione następujące warunki: zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, robót lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie stanowią zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. Oświadczenie powinno zostać doręczone drugiej Stronie z 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedopełnienia obowiązku powiadomienia drugiej Strony o zmianie, za skuteczne uznaje się czynności dokonane z uwzględnieniem dotychczasowych danych. Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-23 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | CZĘŚĆ 1: Remont drogi gminnej nr 270188W ul. Jodłowej w miejscowości Dąbrówka od km 0+000,00 do km 0+220,00 (początek 0+000,00 w ul. Cichej) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | CZĘŚĆ 2: Remont drogi gminnej nr 270187W ul. Cichej w miejscowości Dąbrówka na odcinku od km 0+000,00 do km 0+080,00 (początek 0+000,00 w ul. Pogorzelskiej) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | CZĘŚĆ 3: Remont drogi gminnej nr 270193W ul. Myśliwskiej w miejscowości Dąbrówka na odcinku od km 0+000,00 do km 0+120,00 (wzdłuż ogrodzeń) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | CZĘŚĆ 4: Remont drogi gminnej nr 270193W ul. Myśliwskiej w miejscowości Dąbrówka na odcinku od km 0+000,00 do km 0+058,00 (początek 0+000,00 przy nr 2) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | CZĘŚĆ 5: Remont drogi gminnej dz. nr ew. 400 w miejscowości Podbiel (początek: 0+000,00 od drogi wojewódzkiej) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | CZĘŚĆ 6: Remont drogi gminnej dz. nr ew 1716 w miejscowości Ponurzyca (Zagórze) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | CZĘŚĆ 7: Remont drogi gminnej dz. nr ew. 905/2 oraz 861/2 w miejscowości Ponurzyca (Galasy) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | CZĘŚĆ 8: Remont drogi gminnej nr 271607W ul. Mickiewicza w miejscowości Stara Wieś na odcinku od km 0+120,00 do km 0+385,00 (początek: 0+000,00 w ul. Fabrycznej) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 16
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | CZĘŚĆ 9: Remont drogi gminnej nr 271604W ul. Kolejowej w miejscowości Stara Wieś na odcinku od km 0+210,00 do 0+385,00 (0+000,00 ul. Fabryczna) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | CZĘŚĆ 10: Remont drogi gminnej ul. Maciejki w miejscowości Pogorzel (0+000,00 ul. Główna) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | CZĘŚĆ 11: Remont drogi gminnej nr 271615W ul. Kolejowej w miejscowości Pogorzel (część gruntowa, początek: 0+000,00 ul. Główna) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | CZĘŚĆ 12:Remont drogi gminnej nr 271615W ul. Kolejowej w miejscowości Pogorzel (część utwardzona do stacji, początek: 0+000,00 ul. Główna) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 16
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | CZĘŚĆ 13: Remont drogi gminnej nr 271620W ul. Polnej w miejscowości Pogorzel (0+000,00 ul. Świerkowa) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | CZĘŚĆ 14: Remont drogi gminnej nr 270153W ul. Zielonej w miejscowości Celestynów (początek: 0+000,00 ul. Radzińska) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | CZĘŚĆ 15: Remont drogi gminnej nr 270151W ul. Zacisze w miejscowości Celestynów (początek: 0+000,00 ul. Radzińska) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | CZĘŚĆ 16: Remont drogi gminnej nr 270141W ul. Szkolnej (początek: 0+000,00 ul. Laskowska) w miejscowości Celestynów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | CZĘŚĆ 17:Remont drogi gminnej nr 270127W ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów (0+000,00 ul. Wrzosowa) oraz drogi gminnej nr 270149W ul. Wrzosowej w miejscowości Celestynów (0+000,00 ul. Osiecka) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | CZĘŚĆ 18: Remont drogi gminnej nr 270125W ul. Osieckiej (część gruntowa) (początek: 0+000,00 koniec nawierzchni bitumicznej) w miejscowości Celestynów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | CZĘŚĆ 19: Remont drogi gminnej nr 270150W ul. Wschodniej w miejscowości Celestynów (początek: 0+000,00 ul. Obrońców Pokoju- za chodnikiem) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 16
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | CZĘŚĆ 20: Remont drogi gminnej ul. Borowikowa (dz. nr ew. 304) w miejscowości Dąbrówka (początek: 0+000,00 ul. Wiosenna) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 16
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | CZĘŚĆ 21: Bieżące utrzymanie dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 40 |
okres gwarancji | 60 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | ZĘŚĆ 22: Bieżące utrzymanie dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | CZĘŚĆ 23: Bieżące utrzymanie dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | CZĘŚĆ 24: Bieżące utrzymanie dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | CZĘŚĆ 25: Bieżące utrzymanie dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa pompowni ścieków CSP "A" w Celestynowie, na dz. nr ew. 254
- Dostawa szczepionek
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.