eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Warszawa: Opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych
Numer ogłoszenia: 50326 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych. Zakres prac obejmuje: a) opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych wraz z usuwaniem nieczystości ustawionych wokół koszy (w promieniu 5 m.) oraz wywozem zebranych nieczystości i ich utylizacją. Kosze zlokalizowane są przy lokalnych ulicach Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w ilości 168 sztuk - zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. b) opróżnianie koszy ulicznych żelbetowych będzie następować pięć razy w tygodniu w godzinach od 08.00 do 10.00. c) zamawiający zastrzega sobie prawo, do dokonywania zmian lokalizacji koszy oraz częstotliwości ich opróżniania w zależności od potrzeb. d) wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu pojemników, a w szczególności do usunięcia śmieci z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy. W przypadku braku w koszu metalowego wkładu Wykonawca jest zobowiązany do opróżnienia kosza oraz zgłoszenia tego faktu w celu uzupełnienia przez zamawiającego wkładu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji: - min. 1 usługi w zakresie opróżnia koszy ulicznych żelbetowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; 5) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków: 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie oddzielnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ ; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną (z jego treści musi wynikać, że jest złożone odrębnie dla każdego z mocodawców). 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4)Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - W wykazie zamówień należy wykazać min. 1 usługę w zakresie opróżniania koszy ulicznych żelbetowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Pojazdy ciężarowe o ładowności min. 3,5 tony (jeden pojazd- do realizacji zadania na terenie Okęcia, drugi pojazd do realizacji zadania na terenie Włoch) -wymagana ilość 2 szt., 2. Dźwig samochodowy typu HDS (do przestawiania koszy) - wymagana ilość 1 szt. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pok. nr 213 lub poczta. Cena SIWZ 6 zł. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa Urzędu lub przelew (nr konta str. internetowa)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, adres jw. pok. nr 213, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.